Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Generaatori vabajooksu sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Keegi seletaks milleks see hea on? Hea genekale ja autole. Milleks ta hea on varuosa vahetajale ma juba tean.
Mingi loogika ütleb, et pikendab ehk rihma eluiga ?
Osadel genekatel on ja samas samal autol sama genekaga jälle pole.
Eks ta üks traktori värk on - see jääb ju jubeäkki seisma, nagu küte ära võetakse...(kuna surveaste on suur)
Geneka rootor, raske asi, proovib inertsiga edasi käia ja rihmaseibi/rihma ühest kohast natuke kulutada...tavaliselt lõpeb see väikse kiuksuga...Smile)
Muud midagi.
Üldiselt vist rohkem nagu turundusosakonna tellimusel tehtud täiustus...
Kuna vanematel diislitel, kel inertsrulli pole, ei juhtu selle geneka ja rihmaga suurt midagi - rihma vahetusvälp on endiselt 100 tuhhi kandis...

Lihtsalt inertsrulliga meestel kapotialt oma diiselmootoriga 1000hobujõulise kaunitari väljasuretamisel kiuksu ei kostu...
Nojah, seda sama arvasingi, seda turunduse värki, sa seletasid selle ilusti lahti.
aga asjast, see kuramuse rull kukkus mu kaubiku genekal küljest ära. Genekas on ka nii ilusa kohapeal, kapoti alt on hoolega otsides natukene näha ja põhja alt näeb sama halvasti geneka alumist otsa. See selgitab ka seda miks ta vahetamatta on.
Üldjuhul on ta ikka vibratsiooni leevendamiseks,mida tekitab rihm. Erinevad autotootjad on kasutanud erinevaid lahendusi. 124 diislitel on amort ja vedru selleks, BMW diislitel on selleks väntvõli otsas olev vibratsiooni summutiga rihmaratas jne.
hea selleks, et näiteks BMW genekatel seda ei ole, aga olemas väntvõlli demfer(rihmaratas), mis maksab 10 korda rohkem, kui vabajooksu sidur Mersudel, ja selle vahetamine samuti võtab rohkem aega ja raha. Mersudel VV demferit ei ole ja see on hea.