Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 Püsikiiruse hoidja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere probleem seisneb selles et püsi kiiruse hoidja töötab ainult kuni u 65km/h ja ei saa aru mis viga . Kunagi ammu oli sama ja sai ümber tõstetud kaitsme plokis kollased releed ja tookord see mõjus nüüd proovides enam ei mõju. Ehk keegi teab mis jama ja milline võiks olla Püsikiiruse relee voi mingi kaitse töökodadest soovitatakse ainult silberit. Autoks siis w210 e300 130kw atm.
Kas siis tõesti keegi ei tea miskit selle kohta ?
Silber saab ni vana auo peale rabanduse, mille kanaliseerib auto omanikule arve vormis...

Sellise kirjelduse peale ei oska keegi 8elda, mis autot vaevab.

Kas ABS t88tab?
Kas autol on ASR?
Kas see toimib?
Kas piduritulede lyliti m6lemad kontaktid t88tavad?
Kas rehvid on k6ik sama m66duga?

Tallinnas tasub vana MB viia ikka Lesvenisse v6i Hort autosse.

Otsing peaks andma p2ris palju lugemist...
Kas esi ja tagarehvid on sarnaste mõõtudega. Kui erinevus üle teatud protsendi on, siis lakkabki suurematel kiirustel püsika töö
ees on 225/40/17
taga 235/45/17

kui ette panin prooviks samad mis taga siis endiselt pold vahet.
abs töötab ja ka piduri tule lüliti toimib. vist oleks kõigetargem viia Lesvenisse
Piduritule lülitil on 2 kontakti ja tavaliselt nöögib just süsteemi teavitav. Tulede oma toimib kauem. Aga selle rikke korral peaks probleem olema pigem löögi või vibratsiooniga seotud.

Kui vahetasid rattaid esi ja tagatelje vahel korraga, siis erinevus ju ei kadunud. See pole küll suur, kuid täitsa olemas...
[Pilt: 88485-ref3.jpg]

Lesveni külastamise mõte on hea.
No sellise rehvi valikuga paneb kindlasti TEMPOMAAT PUUSSE.
Kas veljed on kõik ühe laiused?
Nii sai kõik ulevaadatud piduri lulitid olid korras, abs töötas ilusti ja välja tuli ikkagi see et rehvid peavad nii ees kui taga olema täpselt ühesugused. Tänud pakkumast igasugu variante niiet nüüd tean et auto on korras Wink
Ei pea olema täpselt ühesugused, vaid rehvi külgseina kõrgus ei tohi erineda oluliselt.
(29-06-2012, 11:01 PM)cornah Kirjutas: [ -> ]Ei pea olema täpselt ühesugused, vaid rehvi külgseina kõrgus ei tohi erineda oluliselt.

Parandaks: Rehvi diameeter ei tohi erineda, tavaliselt mingi 5%!
(20-06-2012, 01:09 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Piduritule lülitil on 2 kontakti ja tavaliselt nöögib just süsteemi teavitav. Tulede oma toimib kauem. Aga selle rikke korral peaks probleem olema pigem löögi või vibratsiooniga seotud.

Kui vahetasid rattaid esi ja tagatelje vahel korraga, siis erinevus ju ei kadunud. See pole küll suur, kuid täitsa olemas...
[Pilt: 88485-ref3.jpg]

Lesveni külastamise mõte on hea.

Ma eriti ei usu, et see spidoweeb toimib, kuna katsetasin enda rehvi mõõte ja pani päris palju mööda ( MB W210 orginaal rehvid: 16" 215 55 16 ja mul all 195/65/R15 ja ütles, et kui 100 sõites õige kiirus on 103 aga ise katsetatud GPSiga, et kiirus hoopis u 95.)
(14-08-2012, 12:15 AM)Diamondback Kirjutas: [ -> ]Ma eriti ei usu, et see spidoweeb toimib, kuna katsetasin enda rehvi mõõte ja pani päris palju mööda ( MB W210 orginaal rehvid: 16" 215 55 16 ja mul all 195/65/R15 ja ütles, et kui 100 sõites õige kiirus on 103 aga ise katsetatud GPSiga, et kiirus hoopis u 95.)

Kui su 210 mahub 15 velg alla siis ei ole su 210 originaal rehvid 16 tollised. Kui originaal mõõt on 16 siis 15 velg alla ei mahu!
Väiksema mootoriga 210 tulid originaalis 15 velgedega.
Spidoweebi aluseks on originaal rehviga õige spidonäit, tema ainult arvutab.

Edit:

195/65 R15 ja 215/55 R16 kiiruste vahe on 1km/h See, et su spido näitab 5km/h rohkem on normaalne, enamusel on nii.
(14-08-2012, 12:15 AM)Diamondback Kirjutas: [ -> ]Ma eriti ei usu, et see spidoweeb toimib, kuna katsetasin enda rehvi mõõte ja pani päris palju mööda ( MB W210 orginaal rehvid: 16" 215 55 16 ja mul all 195/65/R15 ja ütles, et kui 100 sõites õige kiirus on 103 aga ise katsetatud GPSiga, et kiirus hoopis u 95.)

Usuga ei ole siin midagi tegemist, spidoweeb arvutab ja tavamatemaatikas ei ole jumalikke lükkeid kasutusel.

Küll aga tasub olla ettevaatlik igasuguste väidetega "originaal", "tehasest" jms nii kasutatuna ostetud autode puhul.

Pealegi on erinevate rehvimudelite profiilides väikeseid erinevusei ka samade mõõtude juures. Seega ei tasu hakata igasuguste kalkulaatorite puhul väga juuksekarva lõhki ajama.

Pealegi sain mina hoopis sellise tulemuse (mis on ka ootuspärane):
[Pilt: 22856-215vs195.png]
(14-08-2012, 12:15 AM)Diamondback Kirjutas: [ -> ]MB W210 orginaal rehvid: 16" 215 55 16 ja mul all 195/65/R15

Arvestades, et sul peab siis selleks olema 15" veljed... hmm.. kuidas su auto üldse edasi liigub? Kummitöökojas visati mulle 15 veljed alla, nii et tõmbas kaliibrid vastu velge, velg ei läinud isegi sirgelt alla. Vähemalt nii on esimeste ratastega, kuna kettad on suuremad. Äkki sul on siis väiksemad kettad pandud?