Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 pidurite probleem- Korras
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto oli aasta seisnud ning sai siis ellu äratatud, kuid lõhkes taga pidurite voolik. Sai siis ära vahetatud mõlemad ning õhutasime tükk aega, jäigi tulema ainult purtsudes õli koos õhuga. Õhutamise ajal panime ka tähele et piduri võim teeb sellist inisevat häält. Esimesed pidurid saime korda. Milles võib nüüd see probleem olla?
Õhutamise ajal tuleb pidurivedeliku anum ääreni täis kallata ja aegajalt juurde valada. Ääreni sellepärast, et anumas on vahesein esimese ja tagumise pidurikontuuri eraldamisex ja kui ainult max märgini täis kallata, siis tagumistesse piduritesse vedelik ei jõuagi. Tõenäoliselt viga selles.
(05-06-2012, 06:09 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]Õhutamise ajal tuleb pidurivedeliku anum ääreni täis kallata ja aegajalt juurde valada. Ääreni sellepärast, et anumas on vahesein esimese ja tagumise pidurikontuuri eraldamisex ja kui ainult max märgini täis kallata, siis tagumistesse piduritesse vedelik ei jõuagi. Tõenäoliselt viga selles.

Tegutsesingi kohe alguses nii, kui ei saanud soovitud tulemust.
Ise hakkasin mõtlema piduri peasilindrile, tihendid sees läbi vms?
Ega peasilinder suurt kogust korraga edasi ei pumpa. Hea moodus on,et õhutusnippel keera ära ja hoia lihtsalt näppu ees. Las keegi pumpab vaikselt, küll see vedelik tulema hakkab. Pumbata ei tasu väga sügavale, sellega võid tõesti peasilindri mansetid ära lõhkuda kuna aastatega on mingi sade ja kulumisjälg silindri sisse ikka tekkinud. Pigem selliste väikeste tõugetega nagu töökorras pidurite puhul pedaal töötab.
jamasin mina ka nende tagapiduritega üks aasta. Vahetasin peasilindri ära tuli kohe surve selline et vana ja väsinud toru läks katki
Peasilinder võib nöökida küll.

Aga kasutage oma teadmisi füüsikast (mäletate, kõik asjad kukuvad allapooleThumbsup). Jätke nippel pooleks tunniks lahti ja vedelik valgub ise süsteemi. Tõsi, see eeldab, et paak on ikka kõrgemal, kui nippel... Kuid vaevalt nüüd keegi tõemeeli üritab tagapidureid õhutada kärukonksupidi lae alla tõmmatud autol...

Seejärel saab õhutustama hakata.

Või tehke jupist voolikust ja teisest paagikorgist õhutustamise abivahend. Ühest atmofäärist on enam, kui küll, et süsteemi õhutustamiseks vajalik surve tekitada.

Prohvid muidugi ostavad vastava seadme kaubandusvõrgust.Ninja

(06-06-2012, 08:22 AM)Maksim Kirjutas: [ -> ]Ise hakkasin mõtlema piduri peasilindrile, tihendid sees läbi vms?


Mõtle niimoodi: piduri peasilindri mansetil oli nii palju jõudu ja pidamist, et tagavoolik puruks vajutada...
Ja nüüd järsku ei jäksa õhku välja suruda. Midagi peab sul seal valesti olema...

- kas panid mõne vooliku ebatihedalt otsa ja tõmbab õhku vahele
- või, tõepoolest, ei jälgi õhutamise ajal vedelikutaset
- või pedaali tagasilaskmise ajal niplit kinni ei keera...

Midagi muud nagu väga olla ei saa.

Mul oli kunagi sama jama ning tuksis oli peasilinder!

terv. Siim
Nonii, sain oma probleemile nüüd lahenduse. Viga oligi siis peasilindris. Poes oli täitsa olemas remont kompl. mis oli kah suht mõtetu summa. Kakkusin ta lahti, vahetasin need tihendid seest ära, oli suht lihtne ettevõttmine ja asi korras.

Tänud!