Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 coupe armatuus ehk kellad.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On kellegil juhendid või õpetust või näpu näiteid kuidas ma saan armatuurist kellad kätte. Nuputa, nuputa sotti ei saa, igasugune info oleks tere tulnud. Ning mul teisel Diisel w124 on probleem spitogaga, ei tööta, kas on tal trossiga või juba elektrooniline.

Nöbsu
Kellade all osas on suur serv, suru sõrmdega vastu (et ära ei libiseks) ja tõmba jõuga
Kui ei tule siis, tee sellised peenikesed pulgad mille otsas väike konks, lükka mõlemalt poolt kellade servast sisse ja aja konksud kellade taha haakima, siis tõmba. Mina nt tegin need tsikli kodaratest.
Üks võimalus lisaks nende konksude kasutamisele, on võtta ära juhi jalge juures olev armatuuri alumine kate. Sealt saab enam vähem käega spidobloki taha ja kätega lükata. Veel on võimalus eemaldada puhuri rest, mis asub juhist vasakul ja sealt august seda trügida. Konksudega on just see lugu, et kui midagi natuke valesti teha, kraabib armatuuri kellade ümbert ära.

Ja spido töötab ikka trossiga. Enamjaolt on ikka viga trossis, kuis spido ei tööta.
Kätega tuleb välja siis, kui armatuuri on korduvalt välja kistud ja puuduvad vedruklambrid. "Süütu" armatuuri kiskumine on tegelikult tõsine töö, mida rattakodarad vastu ei pea (proovitud).

Armatuuri alt mahub lükkama vaid väga peenike käsi...

Konksud tuleb lükata ülemise kolmandiku taha. Kusagil netis oli ka pilt koos mõõtudega - konksu ots peaks olema üsna täpse pikkusega, et õigesti plasti taha haakuda. Liiga lühike libiseb ära, liiga pikk paindub läbi ja ei pea.

Otsi netist märksõna "W124 dashboar removal hooks" järgi...
(30-05-2012, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]... "Süütu" armatuuri kiskumine on tegelikult tõsine töö, mida rattakodarad vastu ei pea (proovitud)....

Tahaks näha MOOTORRATTA kodarat mis sul vastu ei pea. Pool plastmassist jalgratta kodar võibolla tõesti ei pea.

(12-06-2012, 11:51 AM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Tahaks näha MOOTORRATTA kodarat mis sul vastu ei pea. Pool plastmassist jalgratta kodar võibolla tõesti ei pea.

Mis selle kodara läbimõõt on? 5 mm jätab juba jälje armatuurile. Ning kellade taguses süvendis on ruumi vaid 3 mm sügavusele konksule...

Ma pidasin tõepoolest silmas tavalisi jalgratta kodaraid, mille läbimõõt on ehk 3 mm... Neil tõmbas otsakonksu sirgeks, kui süütut armatuuri kiskusin.