Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: G460 -le 3L bensiinimootori
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna soov ühel pikal G460 -el vahetada diiselmootor bensiinimootori vastu siis ootaks pakkumisi töökorras komplektsele umbes 3L MB bensiinimootorile.
Ette öeldes, et M103 oleks hea aga starter tal juhi poolepeal asub, starter aga peab asuma kõrvalistuja poolepeal.

Raimo
56224693
Starter kõrvalistuja poolel.......hmm läheb raskeks....siis sobib sulle enam-vähem vaid 2.8 M110 mootor, mis oleks minu jaoks väga huvitav.

Aga...Lihtsam on sul kasti vahetada ja valida kaasagsem mootor, ise soovitaks M104 mootorit, mis omab juba el. pritset. Kuu-kahe pärast suudaks sellist ehk pakkuda, kui düno stendis ellu jääb, sest ma võtan sealt kõik, mis võtta annab Nod
(14-05-2012, 10:04 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Starter kõrvalistuja poolel.......hmm läheb raskeks....siis sobib sulle enam-vähem vaid 2.8 M110 mootor, mis oleks minu jaoks väga huvitav.

Aga...Lihtsam on sul kasti vahetada ja valida kaasagsem mootor, ise soovitaks M104 mootorit, mis omab juba el. pritset. Kuu-kahe pärast suudaks sellist ehk pakkuda, kui düno stendis ellu jääb, sest ma võtan sealt kõik, mis võtta annab Nod

Kogemused sõiduauto kasti paigutamisel G -le pole just parimad, hakkab libistama ja ei tööta korralikult, G kasti aga uuemat ei jaksa osta arvan Smile aga mis sellel 2.8 -l viga on?
On sul manuaal või ATM ? Uuemat ATM`i liigub ja manuaalil pole ehk vahetki.

2.8 pole viga miskit. Mul omal suur huvi sellise vastu. Jama on vanus, mittetöötav pritsung jne.

M104 2.8 on juba asisem. Võimu rohkem ja ökom ka.

Mehaanilise pritsega mootori soovitaks ikkagi ümber teha kaasaegse efi peale.
(15-05-2012, 12:21 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]On sul manuaal või ATM ? Uuemat ATM`i liigub ja manuaalil pole ehk vahetki.

2.8 pole viga miskit. Mul omal suur huvi sellise vastu. Jama on vanus, mittetöötav pritsung jne.

M104 2.8 on juba asisem. Võimu rohkem ja ökom ka.

Mehaanilise pritsega mootori soovitaks ikkagi ümber teha kaasaegse efi peale.

Mis ARK sellest EFI -st arvab?
Jätsin ennist ütlemata, et 4k automaat on ja mootor originaalis om617
KAs keegi on suutnut uuemat 3,2 V6 ,165kw bensiini mootorit ilma auto ajuga ühendamiseta tööle panna?