Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mb 300ce 24v
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline mure ,et üks päev hakkasid autol tagumised tuled jamama . Kui panna sisse vasak suund ja samal ajal pidurit vajutada ,siis lähevad põlema ka tagurdustuled ja suuna asemel vilgub gabariit ,suund vaikselt hõõgub aind.Kui pidur lahti lasta siis toimib .Aga eile sõites panin tähele ,et kui sõidu ajal vasak suund sisse panna siis hakkas auto suuna vilkumise taktis jõnksutama ,kui pöörded 4000 kandis olid ,siis jõnksutas ikka päris hullult . Sai proovitud süüteluku põhi ära vahetada , juhtmeid üle vaadata ,kaitsmed aga ei leia viga kätte .Ehk oskab keegi aidata ?
Mul oli kupeel kunagi sarnane probleem. Minul oli viga ühes tagatule pistikus. Mingi maanduse jama, sai seal juhtmeid sätitud ja probleem lahenes.

Sai korda , oligi massi viga ,vedasin üldse uue massi sinna Wink
Väga hea kui korda saiSmile.
Lisaks siis veel ühe küsimuse ,et kas sellel mootoril on mingi andur ,et kui mootori õli on vähe ,ei lase mootoril käivituda ?
(21-05-2012, 01:09 PM)filter89 Kirjutas: [ -> ]Lisaks siis veel ühe küsimuse ,et kas sellel mootoril on mingi andur ,et kui mootori õli on vähe ,ei lase mootoril käivituda ?

ei
Auto seisis nüüd paar päeva ja kui hommikul käivitama läksin ,siis käima ta ei läinud .Aku oli ka tühja võitu ja panin laadima .Läksin hiljem uuesti proovima ,kuid seeegi kord edutult ,panin aku uuesti laadima .Kolmanda korra ajal läks auto korraks käima ,kuid jäi seisma ja kapoti alt tuli sinist sutisu ja kärsakas oli üleval ,ei suutnud küll tuvastada kust kohast täpsemalt suits tuli aga kusagilt juhipoolse esitule tagant see tuli. Oskab keegi seda kommenteerida ?
Kommutaator asub sealkandis...
Ei see tuli pigem kommutaatorist all pool natuke .
Igatahes sain auto käima nüüd , peale suurt vihma oli niiskus tekkinud jagaja kaane alla ,kuivatasin ära ja läks kohe käima ,aga jah see suitsu osa on minu jaoks müstika .
Icon_razz
Käivitamisel kui masin lubas tekkis tagasilöök ja lõi silindrist sisselaskesse suitsu mis tuli õhupuhastaja kaudu välja. Minu arvamus selline
(13-06-2012, 11:28 AM)filter89 Kirjutas: [ -> ]Ei see tuli pigem kommutaatorist all pool natuke .
.... ,aga jah see suitsu osa on minu jaoks müstika .

Sellise jama peale ma investeeriks 6kg-sesse kustutisse, mille pagassi viskaks...Niikauaks, kui elekter korras.


Thumbsup
Nii veel üks probleem ,nimelt auto kipub vahepeal välja surema ja sis peale 5 mintsa seismist alles läheb uuesti käima ,tavaliselt sureb välja siis kui sooritan pööret ,vahet pole kummale poole.
Vahetasin ka lambda just välja ,aga tundub et see mingit mõju pole avaldanud.Ja kohapeal käies pöörded kõiguvad 500-1000 .Vahe peal püsib seal 1000 kandis aga kui käigu sisse panen siis langeb kohe ja vahepeal sureb jälle välja .
Tüüpiline viga 300-24 puhul, mul oli ka kunagisel selline asi, et sõites lambist suri välja kui vajutasid siduri alla või vahetasid käiku, aga kuna tegu oli manuaal kastiga siis sõidu pealt käik sees ja sõit jätkus. Seda ei juhtus vahest mitu korda päevas, vahest sai nädal aega sõita ilma selle jamata. Seda võib põhjustada jumal teab mis. Järgmine omanik vahetas mootori välja ja viga kadusEusa_angel

300-24 on põnev mootor, kui ta toimib ja õli ei leki plokikaane vaheltEusa_angel
Täna ei läinud üldse käima ,võtsin jagaja kaane maha ,lihvisin neid kontakte,suht põlenud olid ja voila sain ilusti tööle ,seega muretsen uue jagaja kaane ja rootori ,et kindlam oleks Icon_razz