Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O:3,0 turbodiisel mootori koos kastiga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vaja siis 108kW- st kone koos käimakastiga(loomulikult ATM).
Soovitavalt koos paigaldusega.W124 universaalile.
Hetkel veel liikuva/toimiva 80kW+kast saab vahetaja "kauba peale".

Tegemist üsna palju, seega privasse või meili pakkumised.
Või siia teemasse.
Lühikesed ja konkreetsed kõned- 53669801

janek126@clubmb.ee
Lihtsalt kui tahad võmsamat mootorit, siis pane juba 130kw, sellel pidi olema võimalik paigaldada 108kw mootori pump, seega ei ole midagi väga keerulist, kuna elektriline pump kaob ära.

Mootori peaks saama 600-1000euroga.

PS. Üks G klassi fanaatik on neid G-dele juba nii mõnedki teinud ja töötavad ilusti.
Miks panna 606 turbolle 603 pump?? Parem siis juba 606N/A pump, mis ons sama hea kui 603 turboka oma. Selline arvamus vähemalt STD foorumites.

Siin foorumis üks 108kW masin 1k€, A24-jas üke 108kW masin. Terve auto on suht mõistlik, arvestades et ega mootorit ja kasti erladi suurt parema hinnaga ei saa, terve auto omab proovimisvõimalust ning kõiki vajalikke juppe. Siin foorumis müügil kaanerikkega 108kW mootor pole ka kõige raskem korda teha, isegi kui kaanes mõra, siis kaane saad ju enda 80kW mootori pealt.
ma ei tea miks, kuid nii ta seda teeb ja koostöös soome diisli spetsidega tahab sellest mootorist 150kw välja pigistada.
(11-05-2012, 12:09 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]... Siin foorumis müügil kaanerikkega 108kW mootor pole ka kõige raskem korda teha, isegi kui kaanes mõra, siis kaane saad ju enda 80kW mootori pealt....

Selles kogu jama ongi, et enda 80kW on kaanes jama.
ja kast annab samuti juba lõpumärke.
Kuna masin sõidab päevast päeva ei saa omale lubada mingit tuunimise versiooni.
Plug-in versiooni puhul saaks päeva-kahega liikuma.

Edud.
Janek.
Küsimus?
Isend, mis on ilma kliimata, kas selle lisamine on keerukas protsess?
Lihtsalt praegu toimib kliima korralikult ja ei tahaks sellest loobuda, eriti musta nahksisu puhul.

Ja veel, kas keegi tahaks teha ühisostmist- jutt siis sellisest isendist.
http://www.auto24.ee/used/999688
Minule- mootor, käigukast, luugi mehhaaniline osa, esitiivad.

Edud.
Janek.
Kõige ebameeldivam osa on ilmselt ahju vahetus, kliimaautomaadi el.osa on omajagu keerukam. Eelmine aasta sai sõbra bmw e32-le kont lisatud, tollel sai kliima automaadi ahi kuid kompressori rakendamiseks tuli siiski vajutada eraldi lülitit kuna el. süsteem oli juba liiga ära aretatud eelnevate kasutajate poolt ning polnud tahtmist väga vaeva näha. Külma andis igatahes ikka väga mehiselt.
(13-05-2012, 02:49 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Kõige ebameeldivam osa on ilmselt ahju vahetus, kliimaautomaadi el.osa on omajagu keerukam. Eelmine aasta sai sõbra bmw e32-le kont lisatud, tollel sai kliima automaadi ahi kuid kompressori rakendamiseks tuli siiski vajutada eraldi lülitit kuna el. süsteem oli juba liiga ära aretatud eelnevate kasutajate poolt ning polnud tahtmist väga vaeva näha. Külma andis igatahes ikka väga mehiselt.

Aga minu isendil ju olemas nii ahi, radikas, elektroonika.
Kas lihtsalt rihma vahetusega/pumba lisamisega hakkama ei saa?

Edud.
Janek.
Saab ikka, sain ennist valesti aru. Jätad pumba rippuma vahetuse ajaks, kronsteini tõstad ümber ja olemas ning rihma võtad ka enda vana mootori pealt.
(13-05-2012, 05:25 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Saab ikka, sain ennist valesti aru. Jätad pumba rippuma vahetuse ajaks, kronsteini tõstad ümber ja olemas ning rihma võtad ka enda vana mootori pealt.

ThumbsupThumbsupThumbsup
Eks peab minema selle müügis olevaga proovisõitu tegema.
Võtke aga julgesti kampa- saate tunduvalt odavamalt juppe, kui ma selle üksi ära ostan ja osadeks löön. SmokeSmokeSmoke

Edud.
Janek.
(13-05-2012, 05:25 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Saab ikka, sain ennist valesti aru. Jätad pumba rippuma vahetuse ajaks, kronsteini tõstad ümber ja olemas ning rihma võtad ka enda vana mootori pealt.

Kliimaga autol on mootoril üks lisaandur (vee temp mõõtmiseks?), mida müügis oleval autol ei tohiks olla, kui mootor vahetatud pole.

Ta saab ju enda vana mootori küljest selle anduri, plokikaanes peaks olema omajagu tühjasid pesasid, või saab kinnitada selle julla külge, kuhu jahutuslõdvik kinnitub (mul endal vähemalt selle küljes).
(11-05-2012, 02:43 PM)kaido Kirjutas: [ -> ]ma ei tea miks, kuid nii ta seda teeb ja koostöös soome diisli spetsidega tahab sellest mootorist 150kw välja pigistada.

Hannesele vastus olemas 606N/A pumpa on lihtsalt raskem saada kui 108kw mootori oma ja viimast on lihtsam tuunida.



Thumbsup
On siis kusagile liikunud ka mootorivahetuse plaan?

Finatsnõunik pole luba andnud veel Eusa_liarEusa_liarEusa_liar

Janek.