Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: SmartKey süütelukk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selline, et SmartKey süütelukk ei anna koguaeg ilusti ühendust. Nimelt täiesti suvaliselt kaovad ära näiteks suunad või siis katuseluuk ei toimi või siis salongi vent. Käivitamisega ja sõitmisega probleeme pole. Kui mõne asja puudumisel võtit õrnalt loksutada pesas, hakkab kõik uuesti toimima. Tunne selline, nagu ei saaks põhjaplaadilt ühendust korralikult mõned juhtmad. Kas kellelgi on sellise probleemi lahendamisel kogemusi koduste meetoditega (pole päris võhik)?Autoks siis w210 punnu.
suht sama jama, mul salongi tuled ja maki display hakkasid vilkuma ja süütelukk andis esimesena märku võtit mitte tundes, vahel läheb terve spido plokk järelt ära ja suunad vilguvad. w203
Eks nüüd targemad parandavad, kuid SmartKeyl käis ju suhtlus võtme ja auto vahel IR abil?

Ning süütelukus endas palju kulumas ei ole. Kas peamine kahtlusalune mitte KombiInstrument (KI-plokk) sellisel juhul ei ole?
Kunas viimati puldil patareisid vahetasid?
(17-04-2012, 08:59 AM)mkik Kirjutas: [ -> ]Kunas viimati puldil patareisid vahetasid?

SmartKeyl võid patareid välja visata puldist ja toimib ikka.Patarei abiga juhitakse ainult uste avamist-sulgemist.
Puldi patarei ei loe midagi, võib ka täitsa välja võtta, autot peab käivitama ikka.
Mingi klemm plaat peaks ikka olema. Kas seda vahetada saab ei tea, eks targemad ütlevad.
(17-04-2012, 08:49 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Eks nüüd targemad parandavad, kuid SmartKeyl käis ju suhtlus võtme ja auto vahel IR abil?

Ning süütelukus endas palju kulumas ei ole. Kas peamine kahtlusalune mitte KombiInstrument (KI-plokk) sellisel juhul ei ole?

Ma pole ise seda veel lahti katkunud aga kas tal pole seal miskit sarnast nagu seda tava süütelukul on? Kui keerad, siis mingid klemmid kuhugi järgmisesse asendisse liiguvad.Sest üks osa lukust keerab ja põhi seisab ju samuti paigal.Või see lihtsalt tühipaljas oletus mul lihtsalt?
Isegi, kui seal on mehh. klemmplaat, siis sealt ei käi eraldi läbi ahelad katuseluugi, suunatulede jms. korral. Lihtsalt lülitatakse "süüde" sisse, millest kõik tahtjad siis omad järeldused teevad. Praegu kõlab nii, nagu signaal "süüde sees" ei jõuaks kõigi soovijateni.

Mis aasta masin on? Kusagiltmaalt tekkis CAN ja sealtmaalt läheb asi huvitavaks...

EDIT: Tegelikult ajame asja valest otsast. Mida auto ise kurdab? STARi otsas peaks see kenasti näha olema...
(17-04-2012, 09:31 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Isegi, kui seal on mehh. klemmplaat, siis sealt ei käi eraldi läbi ahelad katuseluugi, suunatulede jms. korral. Lihtsalt lülitatakse "süüde" sisse, millest kõik tahtjad siis omad järeldused teevad. Praegu kõlab nii, nagu signaal "süüde sees" ei jõuaks kõigi soovijateni.

Mis aasta masin on? Kusagiltmaalt tekkis CAN ja sealtmaalt läheb asi huvitavaks...

Tegelikult ajame asja valest otsast. Mida auto ise kurdab? STARi otsas peaks see kenasti näha olema...

Auto 99a.CAN olemas ja isegi sellist veakoodi näitab,et CAN ei toimeta õieti.Aga miks siis võtme liigutamisel asi toimima hakkab?Isegi vaikne klõps käib liigutamise ajal.
Siis tasubki peale hakata sellest otsast, et too CANi mittetoimimise põhjus välja selgitada ja likvideerida. Süütelukk on vist teisejärgulineWink

Usun, et oma küsimusele saad parima vastuse Kadrinast. Uuri kasutaja wdb240 käest, millal tal on aega selle probleemiga tegeleda.

Ilmselt parima hinna-kvaliteedi suhtega tegelane MB vallas hetkelThumbsup
Võin eksida, aga suure tõenäosusega läheb vaikselt manalateed EZS moodulis analoogne jubin: http://cache.freescale.com/files/analog/...C33889.pdf

Neid peaks olema ca 3 erinevat versiooni.