Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 2000a kolin tagasillas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Esineb vasakpoolse tagumise ratta juures. Kui sõita, siis tuleb kolin kaootiliselt, st mõnikord on ning mõnikord ei esine üldse, sõltub muidugi aukuest, mõnikord koliseb, mõnikord mitte. Mõnikord valjemini, mõnikord vaiksemalt.
Lastud loksutada ning keegi ei tea, milles viga.
Kui seisvat autot (4 ratast maas) liigutada, siis tagumine vasakpoolne ratas loksub.
Kui üles tõsta, siis ei loksu üldse..ei vasakule-paremale ega üles alla.

Ehk on kellegil see probleem esinenud ning teab lahendust sellele?
(06-04-2012, 01:36 AM)e220 Kirjutas: [ -> ]Esineb vasakpoolse tagumise ratta juures. Kui sõita, siis tuleb kolin kaootiliselt, st mõnikord on ning mõnikord ei esine üldse, sõltub muidugi aukuest, mõnikord koliseb, mõnikord mitte. Mõnikord valjemini, mõnikord vaiksemalt.
Lastud loksutada ning keegi ei tea, milles viga.
Kui seisvat autot (4 ratast maas) liigutada, siis tagumine vasakpoolne ratas loksub.
Kui üles tõsta, siis ei loksu üldse..ei vasakule-paremale ega üles alla.

Ehk on kellegil see probleem esinenud ning teab lahendust sellele?

Vaheta amort ja probleem laheneb.
Okei, kuid mis tal sellist häält seal teeb? Amort isenesest töötab eeskujulikult..
Loksuta palju loksutad aga amordi alumise puksi olukorda näed siis kui ta lahti keerad.
Lesvenist võid ka küsida spetsiaalselt tehtud amordi polti mis alumise puksi tummisemaks teeb.
>Ega see alumine puks ka ei pruugi kolksuda, amort seestpoolt hakkab ka
(06-04-2012, 01:36 AM)e220 Kirjutas: [ -> ]Esineb vasakpoolse tagumise ratta juures. Kui sõita, siis tuleb kolin kaootiliselt, st mõnikord on ning mõnikord ei esine üldse, sõltub muidugi aukuest, mõnikord koliseb, mõnikord mitte. Mõnikord valjemini, mõnikord vaiksemalt.
Lastud loksutada ning keegi ei tea, milles viga.
Kui seisvat autot (4 ratast maas) liigutada, siis tagumine vasakpoolne ratas loksub.
Kui üles tõsta, siis ei loksu üldse..ei vasakule-paremale ega üles alla.

Ehk on kellegil see probleem esinenud ning teab lahendust sellele?

Kolinat võib tekitada ka kulunud sillapadi.
Mine lase kusagil ülevaatuspunktis loksutada, siis näed kohe mis toimub.
EI näe üldiselt ülevaatajad suurt midagi, mis tagasilda puutub.
Loksuvad rooliotsad tuvastavad ja pisut veel.
Margile spetsialiseerunud ettevõte leiab hõlpsamini.
Küll saab ka ülevaatuse väliselt ekstra tellida tagasilla loksutamise.
Kunagi veel Taeblas loksutati tagasilda isegi ülevaatusel. Tõstuk oli rikkis ja kanalil rohkem võimalusi.
Neste taga ka kanaliga ülevaatuse tegijad. Muidu soovitaks Evasi OÜ firmat, seal boss sõidab juba aastaid mersuga ja paistis asjalik koht.
Niipalju kui kogemusi, siis Neste taga olev ülevaatuspunkt ei tuvasta rooliotsa ega õõtshoova loksugi.
Arvasin, et amort lahti alt, keerasin kinni selle, kuid polt läks pooleks. Leidsin garaazist teise ning nüüd kui autot ise vasakule-paremale loksutada, siis ei tee miski häält.
Samas vana poldiga oli ilge kolin, kui niimoodi loksutasin.
Sõidu ajal koliseb ikka samamoodi...Mõnikord ei tee üldse häält, isegi kõige auklikuma tee peal.
Arvan ikkagi, et see amordi viga, mitte sillapadja.....?
Täna käisin ülevaatusel, seal ei tuvastatud ühtki loksu, kuigi ütlesin, et midagi koliseb vahepeal tagasillas niimoodi et lööb ajudest läbi.
Proovisin teist amorti, ikka koliseb, nüüd vaja osta uued sillapadjad.
Küsimus siis, kas need on hõlpsasti vahetatavad? Keerad sisemise tähikuga selle poldi seal ära ja nö kogu muusika?
Ise vaatasin, et need olid kuidagi liiga pehmed ning ei näinud üldse head välja..

Kõige hullem töö pole. Kui mõlemalt poolt poldid välja keerad on lihtsam, raami annab siis paremini alla suruda. Tulevad need padjad ju ülevalt välja.
Kõige vaevalisem selle töö juures on vanade patjade kätte saamine.Uute paigaldamine tunduvalt lihtsam, vedela seebiga kokku, tugi silla alla ja auto raskusega vajuvad ise paikka. Patjade korrasolekut on kõige lihtsam tuvastada kui tõstad tungrauaga üles ja näed, et padja südamik on lahti ning haljaks kulunud.Tavaliselt lähevad läbi sõidusuuna poolsed.
Aitäh vastuste eest.
Niisiis, kas w210 320cdi, 270cdi või 220cdi-l on sobivus sama?
Ühel tegelasel üle 320cdi sillapadjad ning oleks tarvis teada, kas need sobivad sinna. Ostis ära, kuid enne vahetamist müüs auto maha.
(06-05-2012, 04:15 AM)e220 Kirjutas: [ -> ]Aitäh vastuste eest.
Niisiis, kas w210 320cdi, 270cdi või 220cdi-l on sobivus sama?
Ühel tegelasel üle 320cdi sillapadjad ning oleks tarvis teada, kas need sobivad sinna. Ostis ära, kuid enne vahetamist müüs auto maha.

Kui näeks pilti nendest 320 omadest, siis oskaks täpselt öelda aga arvata võib, et erinevusi neil pole, sest kere ja sillaehitus ju üks.
Sillapadjad ning stabikapuksid vahetatud. Kolin ei kadunud ikka ära.
Lõpuks selgus, et asi kondis (tagasilla stabikavarda ning õõtshoova vahel).
Nimelt polt oli pool keerdu lahti.Eusa_naughty