Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus väga korralike 124-de turul leidumise kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna võimalik huvi on 124 vastu (210 ja 202 ei paku huvi) , siis küsin, kas Eesti turult on reaalne leida kõigile järgmistele omadustele vastavat autot:

-hind max kuni 4000 eur
-W124 või S124
-Võib olla ka mõne aasta Eestis sõitnud, aga korralik hooldusajalugu vajalik
-Orig värv ilma roosteta (mõni täpp pole probleem)
-Aasta 92-
-Mootor 2,2 110 kw bensiin või 2,0 100 kw bensiin, 2,5 turbodiisel või 3,0 turbodiisel
(mootor, kast, sillad korras ja lekkevabad)
-Tegelik läbisõit bensukatel kuni 200000, diislitel kuni 300000
-Automaatkast
-ABS, roolivõim
-Tehase katuseluuk
-Püsikiirushoidja
-Signalisatsioon
-Kesklukk
-Soojendusega el.peeglid
-Stereo (CD)
-Tehase toonklaasid
-Peatoed esi- ja tagaistmetel, kindlasti tekstiilsisu (va "paul keres edition" ja sinine ning punane sisu)
-Värv must, hõbedane, aga ka teised toonid pole välistatud

Võiks olla, aga pole määrav:
-Suitsuvaba salong
-Elektriaknad
-Kliima või konditsioneer
-Istmesoojendused
-Veokonks (soovit. teisaldatav)
Väga pisike võimalus, suurema raha eest on vahel ikka liikunud.
Kuid väga heas korras 124 on juba nii haruldane, et osatakse küsida.
Parim lahendus oleks vast mikimaale kiigata, saad hea lisaga ja korras kerega.
93a-95a. roosteab oluliselt paremini kui varasemad aastakäigud!
(02-04-2012, 09:42 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Väga pisike võimalus, suurema raha eest on vahel ikka liikunud.
Kuid väga heas korras 124 on juba nii haruldane, et osatakse küsida.
Parim lahendus oleks vast mikimaale kiigata, saad hea lisaga ja korras kerega.
93a-95a. roosteab oluliselt paremini kui varasemad aastakäigud!

Selles suhtes ei näe pointi rohkem maksta, et sama raha eest saab 2002-2003 Omega (siiski tagaveoline) 2,5 l common rail turbodiisliga ja väga heade lisadega. (ka "laipu" on muidugi palju turul)

3000-4000 vahel on väga korralikke 124-sid ette jäänud, aga kipuvad päris plangud olema. St ikka mitu enda jaoks üliolulist asja puudu, mille juurdearetamine kas keeruline või lisaks oluliselt hinda.

Miks 210 on välistatud? 202 saan aru...

Ma usun, et täna Eestist Sa sellist antud hinna eest ei leia. Ning Saksastki pead ise järele minema. 124 on oma hinnapõhja läbinud ja korralike hinnad on tõusmas. Ning siinne autode "remontimise" tase teeb meele mõruks.

Nüüd kriteeriumeist kah natuke. Läbisõit on vaid kõrvadevaheline probleem. Pool asjalikult hooldatud Megakilomeetrit pole veel mingi näitaja.

CD tõmba kohe maha, kui just ei plaani Musta Numbrit taotlema hakata. Valutum on ise paigaldada meelepärane.

Istmesoojenduste leidumine tekstiilsisus on üsna haruldane. Aga vahel leiab (mul näiteks on, sinised, loomulikultEusa_snooty).

Keegi siin propageeris Šveitsi - olevat palju heas korras autosid madalate hindadega.Unibrow

Ma eeldan, et oled läbi kalkuleerinud praeguse heakstegemise kulud. Usun, et 4 kilo eest saad oma senise päris heasse konditsiooni...
(02-04-2012, 09:31 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Tegelik läbisõit bensukatel kuni 200000, diislitel kuni 300000

Seda kriteeriumit jälgides sa võidki otsima jääda. LS pole enam nii vanal auto määrav, peaasi, et on veel värske. Tõendatud ja õige ls'iga masin läheb välismaal kohe loosi ja kasvõi mingi kohalik võtab ära ja edasimüüja paneb korraliku kääri vahele kui peaks selline masin ka siiamaale sattuma. Tavaliselt see kes selliseid korralikke pille Eestisse toob, teab nende väärtust ja sealt miskit odavat hinda loota kindlasti pole. 4 k kanti saad tõesti healjuhul el. aknad, automaatkasti ja el. katuseluugi. Kui juba kont ja cruis peal, siis seal hind teine või noh, võib ka tulla lisas aga roostetava kerega või mõne muu suurema veaga. Selle korraliku nelja leidimine oli juba paar aastat tagasi raske, egas nüüd lihtsamaks läinud poleSmile.
Endal tekkis ka nüüd perre üks neli 3ne disla automaatkastiga...ja sigahea masin on, kui ikka tahad sõidukulude pealt kokku hoida ja mingitki emotsiooni saada siis neli on õige valik, a peasi, et pole surnud masin!

Vana tehnika FTW!

(02-04-2012, 11:10 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Miks 210 on välistatud? 202 saan aru...

Ma usun, et täna Eestist Sa sellist antud hinna eest ei leia. Ning Saksastki pead ise järele minema. 124 on oma hinnapõhja läbinud ja korralike hinnad on tõusmas. Ning siinne autode "remontimise" tase teeb meele mõruks.

Nüüd kriteeriumeist kah natuke. Läbisõit on vaid kõrvadevaheline probleem. Pool asjalikult hooldatud Megakilomeetrit pole veel mingi näitaja.

CD tõmba kohe maha, kui just ei plaani Musta Numbrit taotlema hakata. Valutum on ise paigaldada meelepärane.

Istmesoojenduste leidumine tekstiilsisus on üsna haruldane. Aga vahel leiab (mul näiteks on, sinised, loomulikultEusa_snooty).

Keegi siin propageeris Šveitsi - olevat palju heas korras autosid madalate hindadega.Unibrow

Ma eeldan, et oled läbi kalkuleerinud praeguse heakstegemise kulud. Usun, et 4 kilo eest saad oma senise päris heasse konditsiooni...
-210 lihtsalt ei meeldi, maitse asi
-Kindel soov automaat, st enda oma üles ehitama ei hakka
-nõus, et diisli puhul 500 kkm headel teedel pole probleem, kui on kasutatud korralikke (eelistatult originaal) osi ja hoolduse osas on olemas täisajalugu. Bensukaga jään pigem eriarvamusele.
-Kuigi ka hooldusraamatuid võltsitakse, on hooldusdok olemasolu minu jaoks pluss, pealegi vanal masinal on võltsimine suht mõttetu . Ca 4 a tagasi sai töö juurde soetada muide tänase 6000 eur eest 94 a VW Caravelle 2,4 diisliga tegeliku alla 200000 läbisõiduga, mida kinnitas hulk erinevaid pabereid ja tänaseni pole tulnud selles autos pettuda.


(02-04-2012, 11:15 AM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]
(02-04-2012, 09:31 AM)Priit Kirjutas: [ -> ]-Tegelik läbisõit bensukatel kuni 200000, diislitel kuni 300000

Seda kriteeriumit jälgides sa võidki otsima jääda. LS pole enam nii vanal auto määrav, peaasi, et on veel värske. Tõendatud ja õige ls'iga masin läheb välismaal kohe loosi ja kasvõi mingi kohalik võtab ära ja edasimüüja paneb korraliku kääri vahele kui peaks selline masin ka siiamaale sattuma. Tavaliselt see kes selliseid korralikke pille Eestisse toob, teab nende väärtust ja sealt miskit odavat hinda loota kindlasti pole. 4 k kanti saad tõesti healjuhul el. aknad, automaatkasti ja el. katuseluugi. Kui juba kont ja cruis peal, siis seal hind teine või noh, võib ka tulla lisas aga roostetava kerega või mõne muu suurema veaga. Selle korraliku nelja leidimine oli juba paar aastat tagasi raske, egas nüüd lihtsamaks läinud poleSmile.
Endal tekkis ka nüüd perre üks neli 3ne disla automaatkastiga...ja sigahea masin on, kui ikka tahad sõidukulude pealt kokku hoida ja mingitki emotsiooni saada siis neli on õige valik, a peasi, et pole surnud masin!

Vana tehnika FTW!

Tänud vastuse eest.

Suure läbisõiduga masinatel ju see probla, et automüüjad viskavad paberid minema ja võid ainult oletada, mis hooldust see saanud on. 2-ne bensukas, kui käru ei vea (et momenti rohkem tahaks), on kütusekulult samaväärne 3-se dislaga.

Kont-kliima mulle endale pigem ei meeldi, ainult luuk on väga ok.

Ps - kui suur töö on cruisi hilisem aretamine? Tagumiste peatugede lisamine?

Ma ise olen ka 124 emotsiooniga väga rahul, seepärast uuringi.

Enda kogemustest rääkides polegi mitme otsinguaasta jooksul rohkem kui paari korralikku isendit näinud, sest minu kriteeriumid olid kere konditsiooni osas hästi "karmid", kuid lisadest sisuliselt ainult 1 tõsisem nõue:
*Rooste - max 5-10% pindmist kogu auto pindalast, karbid 100% puhtad, ukseääred, kõik lansekad, bagass seest jne jne.
*Kliima või kont
*sedaankere
*avariivaba, kuid väiksemad nühkimisi ei pidanud oluliseks a la stangel kriimud jms.

Lõppude lõpuks õnnestus saada Lõuna-Prantsusmaalt autotreilieril kohatäiteks ära toodud pill, mis vastas koheselt kõikidele ootustele. Ei väsi rõhutamast, endiselt kas USA, Lõuna-Euro (Itaalia, Pransa, Lõuna-Saksa) või ka Sveits on need kohtad kust miskit asjalikku võib õnnestuda leida.



Bensukatest lisandus alles Tallinnasse ka selline piltidel värske asi:
http://www.auto24.ee/used/995155
Varustust küll vähe ja pole ei luuki ega kliimat ega konditsioneeri.
Võimalusel jääks ma kuni 1992 kere peale. E tähisega autod ikka kipuvad korralikult roostetama(Eesti kliimas)
(02-04-2012, 09:58 PM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Võimalusel jääks ma kuni 1992 kere peale. E tähisega autod ikka kipuvad korralikult roostetama(Eesti kliimas)

Vastupidi see asi vist. 93-95aastal toodetud w124-del kõrvaldati minu mäletamise järgi palju probleemseid kohti, mis kipusid roostetama.
Tänaseks päevaks on selle roostega nagu on, samas lõpuaastate E-klassi mudelitel on teemaalgataja soovitud M111 mootorid.
Kabedaid neljasi ikka vahepeal liigub, ma jääks pigem Eesti turu juurde ning loobuks soovitud läbisõiduga ja ühegi värviparanduseta auto otsimisest. On keegi näiteks ostukäruga värvi maha kriipinud, omanik on otsustanud lasta värvida terve detail.... minu arvates pole selles midagi hullu kui töö on kenasti tehtud.
Sama hinnapiiriga otsing 2.0 diisli näol käsil. Võiks AUT ja vähemalt esimeste el. akendega olla. Punnsilm tõesti disainilt ei meeldi ja väikseimal 2.2CDI diislil ka ebatöökindel Lucase pump (2000eur).
(03-04-2012, 10:16 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Sama hinnapiiriga otsing 2.0 diisli näol käsil. Võiks AUT ja vähemalt esimeste el. akendega olla. Punnsilm tõesti disainilt ei meeldi ja väikseimal 2.2CDI diislil ka ebatöökindel Lucase pump (2000eur).

2,2 CDI pole kohekindlasti lucase pumbaga.
(02-04-2012, 10:31 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]
(02-04-2012, 09:58 PM)HotPapa Kirjutas: [ -> ]Võimalusel jääks ma kuni 1992 kere peale. E tähisega autod ikka kipuvad korralikult roostetama(Eesti kliimas)

Vastupidi see asi vist. 93-95aastal toodetud w124-del kõrvaldati minu mäletamise järgi palju probleemseid kohti, mis kipusid roostetama.

Reaalne elu siiski näitab, et värvid on kehvemad ning plekk annab kiiremini järgi. Nii näitab "statistika" ja kõnelevad lammutajad.
Tänud kõigile arvamuste eest. Hetkeseisuga siis ...
[attachment=5317]
[attachment=5316]
... minu õue peal.

Kere ja kapotialuse nägemine võttis suu lahti küll. Ja hea, et kaugelt tuua sai (et sõitu jätkus pikemaks), suu oli mootorit kuulates kõrvuni terve tee, stereot polnud vajagi. Eriti kui sai korraliku sileda tee peale, siis kostus sisse vaid madalat tiigri nurrumist ja veidi tuulevihinat. See 300D turbo koos automaadiga on ikka elamus omaette. (Ilmselt olen parandamatu pisiku külge saanud, sest "normaalne inimene" sellist vanakest ju selle raha eest ei osta Smile , selle hinna eest saab ju näiteks 2003 Omega või 2008 Citroeni )

Kuulutuse ls pigem õige, kuna välimus ja mõned Saksa dokid (nt TÜV paberid) kinnitavad seda. Ja isegi kui poleks, siis autot vaadates ausalt öeldes vahet pole.

Osa sõlmi oli juba (heas mõttes) fanaatikust "maaletooja" poolt hooldatud, üht koma teist on ka minu jaoks jäänud. Selle auto kohta tuleb vast teema ka liikmete autode alla. Müüjat soovitan kõigile.
Juhile on ortopeediline iste?!!!
(03-04-2012, 10:00 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Müüjat soovitan kõigile.

No mis ma rääkisin Smile

Eks siis läks hästi kui nii rahul ka oled.
(03-04-2012, 10:56 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Juhile on ortopeediline iste?!!!

On, eelmised omanikud ju vanainimesed Smile Taga olid peatoed ka ilusti olemas, nii et minu nimekirjast jäi vaid tempomat puudu.

Ps kui keegi VIN kohta infot saab vaadata, võib siiasamasse või PS panna. Tänud ette!
WDB1241331B561910

Igatahes hea meel kui keegi oma soovide kohase masina leiab.
Piltidelt paistab asine isend. Mis muud kui muretuid kilomeetreid!

Andres
Lehti: 1 2