Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M: w124, E220, 1994.a, alghind: 500 eurot
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oksjon on üleval osta.ee-s
Lisafotod siin

EDIT: kuna lisaks müüa pakutud mattide ja velgede-rehvide osas pole kellelgi huvi olnud ja tänaseks uus W124 õuel, siis jäävad endale.


Auto:
Keretüüp - w124, VIN kood WDB1240221C108928, sedaan
Mudel - E220
Mootor - 2,2 liitrit 110 kW, bensiin
Käigukast - manuaal
Aasta - 01/1994, Eestis alates 05/2000, minu käes alates 07/2005
Värvus - must (040)
Kütusekulu - Täispaagi meetodil keskmiselt ca 7,5-9 l/100, linnas sõidetud vähe, küll aga lühikesi otsi
Auto on igapäevases kasutuses. Ülevaatus kuni 30.06.2012

[attachment=5310]

Kontaktandmed: Telefon 53475811 / e-mail priit.karsna@mail.ee
Asukoht: Kivi-Vigala / Vigala vald / Rapla maakond.

Varustus:

Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
2x turvapadi
signalisatsioon, käigukangi lukk

Mugavusvarustus

elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (elektriline)
kergelt toonitud klaasid
peegel kaassõitja päikesesirmis

Sisustus

helehall tekstiilpolster
helehallid tekstiilmatid
iluliistud salongis (puitdekoor)
salongis pole kunagi suitsetatud

Audio, video, kommunikatsioon

Originaalmakk (kassetikas)
Taha paigaldatud suuremad kõlarid ja võimendi

Rehvid ja veljed

Plekkveljed 15 ", ilukilbid
Naastrehvid Gislaved Nordfrost 3

Tuled

udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor

Miks müün?

Ise ostsin auto ca 75000 krooniga. Tehnika on ka täna nii korralik, et julgeks kohe Stuttgarti MB-muuseumi poole teele asuda. Läbisõit võib olla keritud, aga võib ka mitte. Platsidel seisvatest 2000-3000 eur-ga autodest näeb värskem välja. Kapoti all on pritsung jms näppimata, st mis tehases plommitud, pole lahti kistud. Kast ja sidur korras, tagasild vaikne, sillad vaiksed. Paar aastat tagasi oli kogu sillamajandus probleemideta reguleeritav. Avariisid pole teada.

Tehtud tööd, mis meeles olnud kirja panna:

• 188000: Elektriantenn, Carlube 10W40 poolsünt, filter

• 189000: Õhufilter, küttefilter, tagumised piduriklotsid

• 191500: Kat. luugi määrimine, uste reguleerimine, spido valgustus, esiakna tihend|Imre

• 192600: Süüteküünlad NGK,

• 194700: Rooliamort; lamerihm, pingutusrullik, rihmaamort

• 195200: Esimesed pidurikettad

• 195700: Vedelikud, taqasild|Imre
-roolivõimu õli+filter
-pidurivedelik
-jahutusvedelik, termostaat
-tagasilla puksid
-esiratta laagrite kontroll
-porilapaka klamber
-bensupumba relee kontrollitud

• 196700|õli Carlube 5w40 täissünt, filter

• 197700: Esimesed pidurikettad, klotsid

• 201200: Süütelukk, spidotross|MB Varuosad

• 205400: Ülepingerelee vahetus|Vana-Kuuli

• 210165: Carlube 5w40 täissünt. ja filter, õhufilter

• 217000: - Uus summuti (keskmine ja tagumine)| Exhauststore

• 223700: Carlube 10w40 ja filter

• 234300: Carlube 10w40 ja filter, õhufilter, süüteküünlad NGK

• 239700: Lesven
-veepumba lõdvik
-esistange vöö
-juhiukse hoovastik
-spido taustavalgus

• 246000: -Carlube 10W40, õlifilter ja õhufilter

• 245000: -vasak rooliots

• 257200: -Carlube 10W40, õlifilter, Viskosidur, termostaat

• 263100: -Õlirõhuandur

Teadaolevatest vigadest:
- Ca 1 kuu tagasi tekkis esiklaasil ülal nurgas väike pragu, kojamehe-alani ei ulata. Klaasi nurk liimist lahti, mistõttu auto kohal seistes suure vihmaga tilgub vett juhiistmele (istmel laigud). Lahendus - kas klaasi nurk uuesti kinni liimida või lasta klaas vahetada.
-Tagaklaasi soojendus ei tööta (algusest peale)
-Kuigi ei suitse, läheb hästi edasi ja kütust võtab vähe, siis pööretega 1 heitgaaside näitaja napilt üle normi (tühikäigul kõik OK), st vaja enne ülevaatust üle vaadata
-Roosteuss on talvel tööd teinud - kobrutab esiklaasi ülaääres, katuseluugi ääres; kobrutab uksekäepidemete juures, esitiivaääred roostes, tagumise pagasniku nurgad. Plastide alla pole vaadanud. Pakun, et keevitust see auto kuskilt ei vaja, ka kobrutavate kohtade all peaks plekki olema igal pool
veel piisavalt, kaasa arvatud esitiivaääred on tugevad. Tungrauaavade ümbrused tugevad; põhja alt näeb auto korralik välja. Autol on logarid all, hetkel puudub parem esimene, kuna läks katki.
-Mootor on (algusest peale) eest veidi õline nagu paljud omataolised. Õlivahetuste vahel pole juurde valanud. Pakun, et järgmise 100000-ga hullemaks ei pruugi muutuda
-Parem tagumine porilapakas otsustas rändama minna.
-Tagastange vööl nurk lumehanges katki sõidetud, kaetud teibiga
-Algusest peale töötab võtmega vaid kõrvalistuja ukselukk

Ühesõnaga, kes selle auto ostab ja ise käe külge panna viitsib, saab sellega pikalt sõita. Minul selleks hetkel aeg ja huvi puuduvad.

Lisaks oksjonile täiendavalt müüa pakutud matid ja rehvid-veljed müügist maas.
2005.a ostsin auto siitsamast foorumist lihtsalt nn "lambist" nagu ka praegu uue traktori. MB-dega oli seni enda kogemus puudunud. Auto fotod sellest ajast on siin
Praegusest seisust siis. Kuna oli aega, roomasin auto peal ja all ning tegin veel pilte.
Roostet ustest enim juhiukse allääres. 2005 a olid kõigi tungrauaavade ümbrused musta värvi all, nüüd on roostesed, aga endiselt tugevad.

Ps
-Aku on ca 2 a vana või veidi vähem.
-Mootoriruumi all on plastikust kaitsekate.
-Kaasa tuleb ka halli nahaga kaetud telefonialus.
Oksjoni lõpuni veel 26 tundi.

-Kuna uus auto olemas ja tahan garaaži tühjaks saada, siis siinsest foorumist pärit ostjale müün ka alla piirhinna (kuigi olen kindel, et auto on rohkem väärt).
-Auto on nii minu kui eelmise omaniku käes ööbinud külmas garaažis.
-Liikluskindlustus on kuni jaanipäevani (sõltub muidugi ka uue kindlustaja koefitsiendist)
-Põhimõtteliselt võib auto saada kätte ka ostu-müügi lepinguga, kui ostja ei soovi kohe Pärnu ARK-s ära käia. Vajalik sel juhul vaid ostja isikuttõendava dokumendi olemasolu.
Selle teema võib nüüd kinni panna ilmselt Smile