Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes Benz ce 300 turbo 90a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuli üks maru hea pakkumine sai kohe ära kasutatud. Autol nahk sisu 1 elektri iste, istme soendused, 4x elektri aknad, valgustusega päikse sirmid, asd differ vb veel nipet näpet asju. Ostes oli autol 24klapilne 3,0 rikkega bensiini mootor. Asendasin selle vanema tüübi mootoriga ja panin manuaal kasti. Sellest ka palve kellegil peaks 124 kardaani esimest poolt olema siis andke teada. Ja kui kellegil huvi automaat kasti vastu siis on ka see saadaval.
[Pilt: 22478-25117809.jpg]
Vanema tüübi mootor juba aistevahel siis.
[Pilt: 58389-Picture_608.jpg]
njaa, kena näeb välja see mootor seal vahel Eusa_clap
Vihmavarju valiku kiidan heaks Eusa_dance
Ootan juba, mis mürts sealt tuleb.
Teha pole enam palju kuid raha seab piirid hetkel.
Minu uue Mercedes-Benz mootor! Eusa_dance
[Pilt: 26283-Picture.jpg]
Amperi garaazi jõulueri Motors24-jas tuleb meelde.
Eks ma selle järgi tegin ka. Autost mõistus enam üle ei käi siis tuleb muid asju nokitseda. Icon_razz

Kardaani mõistaks ka veel alla panna aga pole seda ka parajas mõõdus võtta. Kuulerit ei hakka ise ette aretama. Hentsil parem keevitus ja torujuppe ka rohkem käepärast.
Sai autot vahepeal nokitsetud ja kardaani mure ka lahenes. Selle asemel et 910mm kardaani esimene pool otsida panin hoopis m104 automaat kastiga sedaani kardaani tagumise poole. Ainuke asi et tugilaager liikus ca 10 cm ette.
Lõpuks sõidab ka minu kube, pole küll õieti seades aga hea ikka kulgeda. Oleks vaja veel asd vea teade nullida. Ilma asd-ta on suht igav. Korralikult timmi saab siis võib ka mõne video teha.
Asd taas töökorras. Vilkus 3 korda, piduri tuledega mingi jama vist.
Pole teemasse pikka aega midagi kirjutanud kuna auto on veitsa katki, nimelt pole mootoril õlisurvet. Tühikäigul 0 0,4 vahel ja gaasi andes üle 1,5 ei lähe. Eelmaldasin ka õli filtri prooviks, ikka sama teema.
Sellest hoolimatta sai täna veits nokitsetud ja otsast lõpuni 3 toline sumpa keevitatud. Päris kurja häält teeb Icon_razz
(27-09-2012, 07:59 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Tühikäigul 0 0,4 vahel ja gaasi andes üle 1,5 ei lähe. Eelmaldasin ka õli filtri prooviks, ikka sama teema.

Kusjuures mul on sama teema, üle 2,2 ei lähe pöördesse andes ja tühikäigul tiksub seal 0-i ümber peaaegu. Kahtlustan juba õlipumpa mootoris sees. Smoke

Ühesõnaga, kui oma veast teada saad, siis anna teada. Mootorid meil pmst samad, M103. Smirk
ikka tegeled sellega. arvasin, et ammu maha kantud mõte.
Tegelen ikka. Rolleyes Millegi pärast usun et remontima ma seda mootorit ei hakka aga kes teab mis igavusest pähe võib lüüa. Parema meelega võtaks uue mootori ligi.
Täna sai nokitsetud vähe, leitud ka põhjus kuhu jäi õlisurve.
Nimelt oli kuidagi vb eelise auto hävimisega seoses purunenud õlipumba ketitald. Ja seda sodi oli terve karter täis kaasa arvatud õlivõttur. Mõtlesin et panen uue õlipumba laost oli võtta 2 m104 pumpa aga külge pannes selgus et need olid tsipa pikemad ja ketiratas istus veits kaugemal. Panin siiski lõpuks vana tagasi ja nagu esmasel katsetusel paistis siis õlisurve oli tagasi.
Vanal õlil oli ka juures kütte hais arvan et kehvast seadest ja rikkast segust kuna vahepeal osad silindrid streikisid. Kuna tuleb minna kohe kohe sõjaväkke siis tahaks sõita hirmsasti veel aga tulevikus tuleb siiski uue mootori poole vaadata. See on siiski üpris kohvi aga küll turbo siit viimse väljal puhub. Eusa_dance
Nägin youtube video sellest autost Rolleyes Kas on alles veel? Mis projekstist sai?
Tegelt võib teema lukku panna. Auto on ammu uue omaniku leidnud. Minu teada peaks seda autot edasi viima 100kw 606 traktori mootor. Müüsin ära kuna kasvasin välja ilmselt kupeedest.
See ei tähenda seda muidugi et enam turbokatega ei tegeleks.