Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 3.0d 80kw mootor ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist! Mis mootoril viga võib olla, et ei käivitu. Eelmise omaniku jutu järgi ei käinud mootor ringi, kuid sai ise tühja akuga proovitud ja tõmbas mootori ringi, äkki oskate midagi soovitada, et mida vaadata tegemist w124 3.0d ga.
Kütust on sees, hõõgküünlad toimivad?
Ise arvasin ka, et küünlad toimivad. Tuli välja, et ikka ei toimi küll.

Võta eelsüüterelee küljest pistik ära.
Võta suvaline aku, ühenda - klemm vastu kere ja + klemmiga käi kõik need klemmid seal pistikus läbi.
Kui on näha sädelust st. mingi ühendus on olemas siis toimivad.

Samas kas pihustitorudest ikka kütet tuleb?
Kui klapid irvakil, siis peaks mootor ka nagu köögikombain ringi käima. Sumbutist diisli tossu ikka tuleb? Tegelikult foorumis sarnaseid probleeme ennemgi olnud, otsing aitab...seal juba kõikvõimalikud vandenõuteooriad välja toodud kah.
Vb on needus nagu minu omal Smile Hetkel toimib aga homme juba uued tuuled...
(12-03-2012, 10:26 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Ise arvasin ka, et küünlad toimivad. Tuli välja, et ikka ei toimi küll.

Võta eelsüüterelee küljest pistik ära.
Võta suvaline aku, ühenda - klemm vastu kere ja + klemmiga käi kõik need klemmid seal pistikus läbi.
Kui on näha sädelust st. mingi ühendus on olemas siis toimivad.

Samas kas pihustitorudest ikka kütet tuleb?

See säde näitab vaid seda, et kusagil on olemas galvaaniline kontakt. Kas küünlad tegelikult korras on, näitab vaid mahakeeratud pulkade menetlus.

Kui auto ei käivitu ja endal ei ole tahtmist abimaterjale lugeda, tuleb auto viia tohtri manu (või tohter auto manu tirida). Lihtsa diiselmootori hingeelust on siin jahutud nõrkemiseni.

Märksõnad: õhutustamine, surved, hiline pritse, pritsehetk, õhk...
Võta pumba peal olevalt vaakumklapilt voolik küljest ära ja proovi siis. Ostsin ka 200d mittekäivituva mootoriga. Natuke uurimist ja puurimist ning seal see viga oligi. See vaakumvoolik läheb veel mingisse elektroonilisse vaakumi jagaja klappi. Selle ümberlülitused
toimetavad siis suretusel ja käivitusel.

Väga vana teema, kuid lõpuks kui sai mootor lahti võetud, oli asi selles, et mootoris oli kett purunenud.
Kas on ka sellele mõni mõistlik põhjus, purunenud vaakumpump vms? Päris niisama klõpsti kaherealine kett pooleks ei lähe.