Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 - ASR vs LSD libedates oludes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.
(18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.

Sa räägid stabiilsuskontrollist ESP. See on hoopis erinev "arenenud kaapeväldikust" ASR.Icon_rolleyes
(18-10-2013, 10:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.

Sa räägid stabiilsuskontrollist ESP. See on hoopis erinev "arenenud kaapeväldikust" ASR.Icon_rolleyes
Asi läheb aina keerulisemaks. Ise kirjutasid nii:ESP off kaotab oskuse pidurdada, kaapeväldik jääb ikka tööle. Ning mingist kiirusest alates on ESP ka tagasi juhti kaitsmas.

No mul ei jää kaapeväldik tööle.

(18-10-2013, 02:25 PM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]jah, selles asi ongi, et ASR võtab pärast korraks sussi ringikäimist jõu maha, mõtleb korraks elu üle järele ja siis hakkab tasapisi jõudu tagasi andma. Selle aja peale on aga elu tänavapildis jõudnud natuke edasi minna ning autojuht kelle ette lipsata üritati võib pahase pilguga vaatama hakata Eusa_snooty

Nii kahjuks ongi. Seepärast kui näen, et nüüd varsti on vaja kiirendada, klõpsin ESP off ja see võtab ka ASR-i maha.

(18-10-2013, 10:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.

Sa räägid stabiilsuskontrollist ESP. See on hoopis erinev "arenenud kaapeväldikust" ASR.Icon_rolleyes

ESP-st rääkisin ka mina. Seda mul ei ole, et teatud kiirusel see uuesti peale tuleb, nagu eelnevalt oli juttu. Sõida kasvõi kahesajaga aga ESP on maas. Osadel autodel läheb ja peale tagasi. Nagu näiteks Ford transiti bussil, kui oled ületanud 62km/h. Aga W220 puhul, kohapeal kummi keristada ja külge mõnuga lasta on võimatu. Laseb pepu korra kõrvale aga siis hakkab jälle pidurdama ja muid asju tegema. (ilma, et oleks pidurit vajutanud) Loomulikult, kui peal oleks, ei teeks sedagi. Tean seda, et diisel mootoritega pidigi nii olema. Olen siin ühel näinud sellist nupukest, mis ühendatakse teatud juhtmetega ära ja siis lubab ta sul tuurid ülesse võtta ja kannakaid teha, ehk kummi põletada ja driftida. Kuskilt mootori juures olevast juhtmete kastist. Endal see nupuke olemas aga ei oska ega vist ei tahagi seda kuhugi panna. (Ei soovi haiget teha) Aga vahest tahaks natuke pullitada ikkagi. Sellest oligi küsimus, et kas lihtsamalt ei saaks kuidagi seda ESP jampsi maha? (vaid korraks)
Võtad kaitsme välja, kaob ESP, ABS

Seda varianti ei ole, nagu kirjutasid, et ESP täitsa maas. Hoiatustuli põleb jah koguaeg aga olukordades kus asi kipub jamaks minema, seal sekkub. Ehk lihtsam on öelda, nupust väljalülitades jääb valvesse.
(19-10-2013, 12:15 AM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Võtad kaitsme välja, kaob ESP, ABS

Seda varianti ei ole, nagu kirjutasid, et ESP täitsa maas. Hoiatustuli põleb jah koguaeg aga olukordades kus asi kipub jamaks minema, seal sekkub. Ehk lihtsam on öelda, nupust väljalülitades jääb valvesse.

Ju siis w220-nel on niimoodi.

Lehti: 1 2