18-10-2013, 09:54 PM
Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.
(18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.
(18-10-2013, 10:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Asi läheb aina keerulisemaks. Ise kirjutasid nii:ESP off kaotab oskuse pidurdada, kaapeväldik jääb ikka tööle. Ning mingist kiirusest alates on ESP ka tagasi juhti kaitsmas.(18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.
Sa räägid stabiilsuskontrollist ESP. See on hoopis erinev "arenenud kaapeväldikust" ASR.
(18-10-2013, 02:25 PM)Blue Chip Kirjutas: [ -> ]jah, selles asi ongi, et ASR võtab pärast korraks sussi ringikäimist jõu maha, mõtleb korraks elu üle järele ja siis hakkab tasapisi jõudu tagasi andma. Selle aja peale on aga elu tänavapildis jõudnud natuke edasi minna ning autojuht kelle ette lipsata üritati võib pahase pilguga vaatama hakata
(18-10-2013, 10:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ](18-10-2013, 09:54 PM)hellrix Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas siis ESP toimib erinevatel autodel erinevalt. Kui mul ESP off siis saan vabalt külg ees sõita või kohapeal ratast lasta. Autoks w210 270cdi.
Sa räägid stabiilsuskontrollist ESP. See on hoopis erinev "arenenud kaapeväldikust" ASR.
(19-10-2013, 12:15 AM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Võtad kaitsme välja, kaob ESP, ABS
Seda varianti ei ole, nagu kirjutasid, et ESP täitsa maas. Hoiatustuli põleb jah koguaeg aga olukordades kus asi kipub jamaks minema, seal sekkub. Ehk lihtsam on öelda, nupust väljalülitades jääb valvesse.