Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 3,0d 81kw filter kütet täis aga tahab pikalt käiamist külmalt?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nüüd siis paar päeva tagasi tekkis uus müstiline viga et ,hommikul külmalt tahab jõhkralt pikalt käiamist ise arvasin et küte vajub ära aga,täna keerasin filtri maha ja kütet oli ääreni täis ilusti,huvitav jah mis siis järgmisena kahtlus alla võtta,soojalt on nagu paugupill hommikul aga tuleb käiata jupp aega ennem kui lubama hakkab vaikselt ja siis tasapisi tõn,tõn,tõnn veab käima Smile
Surved? Hõõgküünlad? Pihustid? Pritsehetk? KSP tihedus?
(06-03-2012, 02:45 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Surved? Hõõgküünlad? Pihustid? Pritsehetk? KSP tihedus?

Millest alustaks ja kuidas kontrolliks ?
Küsimus veel,kui küte alla vajub kas siis filter on ikka täis???
Mootori surved mõõta, pihustid üle stendida ja vajadusel vahetada otsad (need saab kenasti teha ühe korraga). Kui surved on alla 24, siis ei peagi hõre mootor käima minema.

Teeb suvaline diislipood, ka pritsehetke peab see oskama paika keerata.

Hõõgküünalde kontrollimisest on kirjutatud küll, kasuta otsingut. Soovitan Otsing B1 kasutada.

KSP on pädevama diislipoe teema. Aga ilmselt on Sul viga milleski lihtsamas.

Sõltub, kust õhk siseneb. Kui tuleb enne filtrit, siis on täis. Kui tuleb peale filtrit, imeb selle tühjaks. Kas mõni toru või voolik diisline on?
Pihustitega ei saa üleöö midagi juhtuda kõigi kuuega ja hõõgküünal ei saa ka olla kuna 5 tk on uued ja rakenduvad järgi ka ,mootori eelsoojendusega ja vahet pole sama keberniit
(06-03-2012, 03:45 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Pihustitega ei saa üleöö midagi juhtuda kõigi kuuega ja hõõgküünal ei saa ka olla kuna 5 tk on uued ja rakenduvad järgi ka ,mootori eelsoojendusega ja vahet pole sama keberniit

Seda, et viga üleöö hakkas, Sa ei vaevunud ju mainima...Eusa_wall

Nagu ka seda, kas mootor käivitub lõpuks kõigi kuue silindriga korraga või ükshaaval silindreid ellu tuues?

Seal, kust õhk sisse pääseb, pääseb ka diislikütus välja. Kas mõni voolik/toru on diisline?
(06-03-2012, 02:40 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Nüüd siis paar päeva tagasi tekkis uus müstiline viga et ,hommikul külmalt tahab jõhkralt pikalt käiamist ise arvasin et küte vajub ära aga,täna keerasin filtri maha ja kütet oli ääreni täis ilusti,huvitav jah mis siis järgmisena kahtlus alla võtta,soojalt on nagu paugupill hommikul aga tuleb käiata jupp aega ennem kui lubama hakkab vaikselt ja siis tasapisi tõn,tõn,tõnn veab käima Smile

Selgelt ju kirjas,et paar päeva tagasi.
Tere.
Täna sain pikka laadimisega auto tööle eks see aku ole ka lahja juba,aga silma hakkas see ,et kõrgsurve pumba torude juurest mis lähevad pihustitele immitseb kuskilt kütet.
Soojalt nagu paugupill.
Ex vist kõrgsurvepump vigane mis muud kuigi tänane käiamine oli eriti pikkSmile
(07-03-2012, 09:18 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]...
aga silma hakkas see ,et kõrgsurve pumba torude juurest mis lähevad pihustitele immitseb kuskilt kütet.
...

Kui kütus pääseb välja, pääseb õhk sisse. Kui tahad ise korda teha, selgita välja lekkekoht. Tõenäoliselt on selleks rõhuklapistutsi (seesama, mille külge kinnitub pihusti survetoru) alune tihend. Kui rõhuklapistutside seibid lekivad, siis pääsebki ju KSPsse õhk ning käivitumine peabki raskendatud olema. Seibide vahetus ei ole keeruline, kuid erivõtit on vaja. Laur on kirjedlanud, kuidas seda kodustes oludes teha, kasuta otsingut.

Või mine kuhugi pädevasse diislipoodi (Test-Rem, Diislikeskus) ja lase ära vahetada.
(08-03-2012, 11:13 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(07-03-2012, 09:18 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]...
aga silma hakkas see ,et kõrgsurve pumba torude juurest mis lähevad pihustitele immitseb kuskilt kütet.
...

Kui kütus pääseb välja, pääseb õhk sisse. Kui tahad ise korda teha, selgita välja lekkekoht. Tõenäoliselt on selleks rõhuklapistutsi (seesama, mille külge kinnitub pihusti survetoru) alune tihend. Kui rõhuklapistutside seibid lekivad, siis pääsebki ju KSPsse õhk ning käivitumine peabki raskendatud olema. Seibide vahetus ei ole keeruline, kuid erivõtit on vaja. Laur on kirjedlanud, kuidas seda kodustes oludes teha, kasuta otsingut.

Või mine kuhugi pädevasse diislipoodi (Test-Rem, Diislikeskus) ja lase ära vahetada.

Tänud.
Tere. Kas keegi tahab juhendada kuidas neid seibe vahetada?
Selline küsimus näitab et pead siiski laskma oskajatel oma autot putitada.
Usu, tuleb lõpuks odavam ja närvirakud ka jäävad alles.
(11-03-2012, 12:06 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Tere. Kas keegi tahab juhendada kuidas neid seibe vahetada?

Kui oled enne teinud pole midagi keerulist, Võtad lahti ja paned vastupidises järjekorras tagasi.
Sisselase segab, kuid saab tehtud. Asju mis võivad ära kaduda ikka on.
Enne lahtivõtmist pumba pealne igasugu sodist puhastada.
Mina kasutasin R5-l spetsvõtmeks siis ühte seda stutsilukustit, millele siis vähe pikem saba sai järgi tehtud. Aga eeldab siis ka seda, et seda ühte lukustit ei saa enam tagasi panna vaid uut vaja. Võimalik ka muidugi meisli - haamriga seda lukustit toksida kuni stuts liikuma hakkab ja siis lukustit dasi tõsta ja jälle meisel - haamer....

Aga üldjoontes:

1.Pihustitorud maha
2.Stutside lukustite stopperpoldid välja(6 kant või torx)
3.Stutsid maha
4.Stutsialused seibid ära vahetada - mumeelest oli seal nii kummirõngas kui ka vaskseib, aga täpselt ei mäleta enam
5.Stutsid tagasi keerata ja lukustada
6.Torud peale
On mõlemad jah, nii kumm kui vask, kuid väljaspoole pumpa lekib ikka nende kummirõngaste pärast.
Ex ma midagi ikka proovin ise teha.Täna ,aga avasatsin kui pumpa uurisin ,et seal mingi hoob allgul mõtlesin et olen õnnega koos ja saan edaspidi hommikuti kütuse käsitsi ülesseSmile ,aga hoopis mingi sureti kang oli see vajutasin peale auto suri välja ja see sama kang on kõige märjem asi pumba küljes nüüd ei teagi kas sealt kangi hooba vahelt võib ka kütet välja ajada või on see torude vahelt sinna nirgunud?
(11-03-2012, 04:01 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]On mõlemad jah, nii kumm kui vask, kuid väljaspoole pumpa lekib ikka nende kummirõngaste pärast.

Et kui vahetada need kummirõngaid ja jätta vask seibid vanad, kas siis külmkäivutusega võivad tekkida probleemid?
Ei kujuta ette, ei tohiks nagu, pole kunagi vaskseibi vahetanud, nägid piisavalt head välja.
Ma ise pole ka kunagi neid vaskseibe vahetanud kuigi vist peaks...


Google "w124 o ring replacement" http://dieselgiant.com/mercedes_injectio...ring_r.htm

(11-03-2012, 12:06 PM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]Tere. Kas keegi tahab juhendada kuidas neid seibe vahetada?

kas sellest suretus hoovast ka keegi teab midagi? mida ülal mainisin?
Lehti: 1 2