Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus MB 3.2 170 kw. DOCH mootori ketimärkide kohta.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,mul oleks selline küsimus, ehk keegi oskab seletada või viidata teemale kus on sellest juttu- nimelt oleks tarvis juhendit mainitud mootori ketimärkide ja nukkvõlli nn. "vaanuse" paikapanemise kohta.
Põhimõtteliselt peaks sobima kaa bens. 3.0 DOCH mootori skeem.
Google "m104 timing chain"
Tänan ,lisan siia ühe lingi kaa,kui veel kellelgi peaks sama küsimus tekkima: http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...air-3.html
Aga vähese võõrkeele oskuse tõttu jäi selgusetuks mis asendis pannakse kett sellele vaanusega nukkvõlli hammasrattale - see hammakas liigub seal otsas ju ligikaudu veerand pööret-kas on ka sellel mingid märgid, mis kokku peaksid minema? Või kuidasmoodi see käib?
Minu autol ma seal mingeid märke leida ei osanud.
Ehk oskab keegi ka selle osa kohta midagi selgitavat öelda?
Kui sa mootorit eestpoolt vaatad, siis keera hammakas päripäeva. St kui keti peale paned ja mootorit ringi hakkad ajama, siis koos vändaga peab hakkama liikuma ka nukkvõll (mõlemad).

Kui sa paned sisselaske nuka ajastuse nii, et jätad vastupäeva keeratuna, siis vänta keerates liiguvad vänt ja väljalaske nukk, sisselaske nukk jääb paigale ja liigub ainult hammasratas.
OK. Selge, ühesõnaga kui mootorit ringi keerata ja kett õigesti peal on, siis kui alt väntvõlli märk paigas on siis ülemised nukkvõllid peavad olema nii et tiftid saab mõlemale sissse panna?