Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 mootor ei tööta korralikult
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere Klubilised.

Asi nüüd siuke et vaja abi ja nõu järgmiste vea suhtes ja kes teab äkki ka siis saab yx isend ka tööle Smile
Tegemist siis on esmalt w210 1996a 2,0 l 100kw mootoriga (M111) mis nüüd siis hetkel töötab nagu jumal juhatab.
Võtame esmalt pildi loomiseks ette 100 km läbimise.
Esimesed 20km mis peale auto käima panemist tekib on see et mootor töötab nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka muud. Vahel küll on hetkel nii et külmast peast kellaplokk jubib et annab kõike infot ja vahel mitte (st siis et spido, tahho, kütus, temp jne) kuid see eriti teemaks ei ole ja olen arvestanud et kellaplokk läheb ka vahetusseSmile
Kuid peale 20km ja yhte foori taga seismist asi muutub ja kardinaalselt. Mootor hakkab esmalt turtsuma ebayhtlase tempoga nagu tahaks surra kohe ära. Käik see on asi ikka eriti piiripeale ja neutraali peal vahetevahel nagu leiaks hetkeks oma reziimi aga pole püsiv. Ja seda kohe eriti hullult. Kohapealt äraminnes hakkab veel hullemalt turtsuma ja siis ka tekib meeletu detonatsioon, tundub nagu sõidaks 3 pütiga. 50km läbimisel yhtlase sõitmisega jälle hakkab käituma nagu kiisupoeg, ei turtsu ega detoneeri ega ka tee midagi muud aga ma ei tea kas ma olen hulluks minemas kuid siis täheldaks nagu roolivõimust oleks jälle õli jooksu pannud. sel hetkel kui ta turtsub ja teeb muud siis roolivõim isegi ei anna endast teada. 75km läbimisel aga jälle eelpool kirjeldatud häire hakkab pihta :S
100km peal aga töötab jälle hästi.
Mis olen vahepeal teinud on see et süütepoolid on asendatud uutega, küünlad on vahetatud, õlivahetus tehtud, ja isegi bensiinisurve mõõdetud, bensufilter vahetatud, katalüsaator kontrollitud et umbes ei oleks, diagnosti käigus kontrollitud lamda anduri töötavust, õhukohuse voolavust mis on siis 15-17kg/h ja peaks nagu normis olema. Diagnost muidugi karjub kellade tõttu CANi vigu aga see on arusaadav ka. Isegi mootoriaju jooted on käidud üle ja parendatud kuid tundub et see nagu ei olegi põhjus. Anomaalia ühesõnaga.
Bensiini suhtes isegi tegin muutuse sellega et asendasin hetkel 95E hoopis 98E-ga aga ei miskit tolku.
Eile sai jälle proovitud lihtsat asja ja ma ei tea ju võibolla tundus lihtsalt et läks paremaks veidi aga ikka ei ole see mis peab, kuid mitu korda edasi-tagasi liigutades õhulugeja pistikut ja kasutades pistiku puhastamiseks vajaminevat kemikaali, asi nagu paranes. Ei turtsu just nii ylepea nagu enne aga olemas ta on. detoneerib ikkagi aga yksikutel kiiremates olukordades isegi foori taga ära minnes kui just veidi rohkem gaasi on vaja. Isegi õhufilter on korras.

Niiet ühesõnaga oskab keegi soovitada või on kogemusi milles asi on ja kuidasd oleks seda võimalik lahendada?
Võiks isegi auhinna välja panna kui keegi kes lahendab selle ja Talvepäevadele tuleb Smile

Arvestagem seda ka nyyd et foorumi järgi remontides saab kyll enne raha otsa kui auto korda aga samas vahel pime kana leiab ka tera Smile

Niiet ajurynnak või mis Tongue

(26-02-2012, 11:56 AM)Reddog Kirjutas: [ -> ]Vahel küll on hetkel nii et külmast peast kellaplokk jubib et annab kõike infot ja vahel mitte (st siis et spido, tahho, kütus, temp jne) kuid see eriti teemaks ei ole ja olen arvestanud et kellaplokk läheb ka vahetusseSmile
Diagnost muidugi karjub kellade tõttu CANi vigu aga see on arusaadav ka.

Kas mitte ka kellaplokk antud isendil immoga seotud polnud? Ehk on sellest ka võimalik selline jupsimine...

Aga õigem oleks ilmselt leida sama mootoriga isend ja erinevaid juppe proovida ümber visata. Mootorijuhtmestik tasuks ka üle vaadata, kipuvad ju isolatsioonid prõgenema.
(26-02-2012, 12:16 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(26-02-2012, 11:56 AM)Reddog Kirjutas: [ -> ]Vahel küll on hetkel nii et külmast peast kellaplokk jubib et annab kõike infot ja vahel mitte (st siis et spido, tahho, kütus, temp jne) kuid see eriti teemaks ei ole ja olen arvestanud et kellaplokk läheb ka vahetusseSmile
Diagnost muidugi karjub kellade tõttu CANi vigu aga see on arusaadav ka.

Kas mitte ka kellaplokk antud isendil immoga seotud polnud? Ehk on sellest ka võimalik selline jupsimine...

Aga õigem oleks ilmselt leida sama mootoriga isend ja erinevaid juppe proovida ümber visata. Mootorijuhtmestik tasuks ka üle vaadata, kipuvad ju isolatsioonid prõgenema.

Kusjuures on kyll. Ja lisaks oli veel pandud tal isetegev salalukk mis takistas veel bensupumba tööd. See sai kyll eemaldatud.

(26-02-2012, 11:56 AM)Reddog Kirjutas: [ -> ]kuid mitu korda edasi-tagasi liigutades õhulugeja pistikut ja kasutades pistiku puhastamiseks vajaminevat kemikaali, asi nagu paranes.

Nüüd ju pakkusid ise esimese punkti ajurünnakuks.
Piskitupesa 3cm kauguselt maha, uued klemmid külge pigistada + joota ja siis edasi vaadata.
Sest 16 aastat vanade klemmide painutamine on ajutine lahendus.

(26-02-2012, 12:56 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(26-02-2012, 11:56 AM)Reddog Kirjutas: [ -> ]kuid mitu korda edasi-tagasi liigutades õhulugeja pistikut ja kasutades pistiku puhastamiseks vajaminevat kemikaali, asi nagu paranes.

Nüüd ju pakkusid ise esimese punkti ajurünnakuks.
Piskitupesa 3cm kauguselt maha, uued klemmid külge pigistada + joota ja siis edasi vaadata.
Sest 16 aastat vanade klemmide painutamine on ajutine lahendus.

Või tasub proovida teise õhulugejaga? Või saab kuidagi pistikupesast tulenevat energiat mõõta ka?
Mõõtmisest ei tea midagi, aga mõne teisega proovimine tundub igatahes kergem...
(26-02-2012, 01:28 PM)Reddog Kirjutas: [ -> ]Või tasub proovida teise õhulugejaga...


Ma ei usu. Kui on käepärast, siis küll, aga tavaliselt see on seotud mingi olmejamaga (keegi ei taha laenata, või kui tahab, siis teises Eesti otsas jne)
Sinu oma ju mingi aja jooksul töötab; auk tekib siis,kui kapotialla on mingi pluss temperatuur on tekkinud.
Samas, muidugi, viga võib tekkida ka õhulugeja sisse (siis aitab teisega proovimine), aga esimesena ma elimineeriks lihtsamad asjad.
Klemme müüakse igas hästivarustatud elektripoes ning jootekolvi soojapanek ei maksa midagi...

Võta õhulugejalt pistik maha ja sõida nõnda ning vaata kuidas siis käitub!
(26-02-2012, 02:13 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Võta õhulugejalt pistik maha ja sõida nõnda ning vaata kuidas siis käitub!

PM ei muutu midagi.... Ikka samamoodi turtsub ja paugub.... nii kuis jumal juhatab
Loodussõbralike juhtmete probleemi saad välistada?
(26-02-2012, 02:54 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Loodussõbralike juhtmete probleemi saad välistada?

Nu kui hakata seda va juhtmekesta katki lõikama ja vaatama mis seal all peidus on siis ma arvan et selle õhulugeja juhtme loodussõbralikuse hetkel julgen pakkuda 50:50 suhtes hetkel
Nii.... Nüüd väike sõit ja asja ja olukorda saab tõlgendada järgmiselt. Peale autokäivitamist töötab kõik nii nagu peab (proovitud juba mitmeid kordi täna) ja esimese suurema seismiseni (linnas siis ca äärelinnast-kesklinna) hakkab pihta tegevus mida ma nimetaks 1 püti ära kadumiseks. Detoneerib yxikud korrad kiirendamisel aga tee mis tahad, ühte pütti järgi ei tule. Seisatades auto ca 10 min-ks ja peale seda käivitades jälle kõik töötab nagu lilleke niikauaks kuni esimese ristmikuni kus paneb seesamune pütt tagant ära ja hakkab see trall pihta jälle.... Samas nagu sõidaks aga mis sõit see on kui tunne on nagu zapakaga sõidaks :=)
Kahjuks pole nyyd saanud enne kuidagi remonti minna ja eile siis sai proovitud sõita. Ja nyyd siis on asi teises järjekorras ja teistmoodi. Väheke sa näpitud pistikuid ja WD40 aitas mõnda kohta aga asi läks huvitavamaks.
Esmalt hommiku paned auto käima ja naudid kohe ka selle 2,0l heli mis on täpselt ikkagi see mis olla võiks aga pisike nagu laine oleks sees mis on ülimalt vähe. Kuid asi läheb huvitavaks siis kui kohapealt hakkad ära minema ja soojaks on läinud. Täpselt nagu V12 ilma summutita. Ja nu tee mis tahad pläriseb nagu veoauto ja mootor poterdab samas rytmis. Natuke seisab ja jahtub nii jälle saab hetk nautida õiget häält kuni sõitmiseni. Ahjaa bensiini kulu hetke arvestusega võtsin kilometraazi järgi sest kellad nuhjah panevad veidi niipalju pange et seier loobus koostööst aga tuli töötab ja sain kuluks 18l/100km. Mis on krt vist 2,0 jaoks palju Smile
Kes oskab soovitada mis kus ja kuidas?
Väheke muutus asi huvitavamaks. Sai mitu korda proovitud ja tulemuseks selgus järgmine viga.
Käima pannes käib nagu kiisu, mootori soojenedes silinder kaob järelt ja puterdamine hakkab, jõudu nagu oleks aga see ei ole see mis vaja. Kui aga kohapeal tiksub mingi 10min puterdades siis leiab jälle ise rytmi yles ja saab nautida ka sõitu ca 5-10km kus jälle silinder läheb kuhugi peitu.
Milles nyyd diagnoos peitub?
Soovitage kes meilpädev ja kuhu selle probleemiga minna.
Olen siiani venitanud pisikese läbisõiduga aega ja pole veel saanud masinale probleemi lahendust kuid eile sain jälle uue ja huvitava käitumis maneeri mis ajas igasuguse loogika mul sassi mõistmaks viga. Oli eile vaja pukseerida ühte autot ca 6km ja sai riskitud oma puterdava punniga see ettevõtmine läbida mis paraku ostuts talle kasuks isegi. Peale pukseerimisel lõppu hakkas masin ilusti iseenesest tööle ja töötas korralikult nii nagu vaja ja kõik mis vaja suhteliselt pikalt. Ca 50km Smile kuid peale seda kui sõit lõppes ja parkisin auto ära ja peale seda kui sai Parkingu peale pandud hakkas jälle puterdama.... Damn mis see nyyd siis põhjus on? Palju on sellel mudelil vaakumitorusid mida kontrollida? Võib see asi vaakumis äkki olla?