Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Tallinn august välja!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kui sa võtaks kätte ja loeksid minu antud viite pealt natuke siis selgitaks see sulle palju küsimused ära.
inimene kes asjaga tegeleb on ennemgi ürituste eestvedaja olnud ja kõik on plaanipäraselt läinud.
(26-02-2012, 06:29 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]kui sa võtaks kätte ja loeksid minu antud viite pealt natuke siis selgitaks see sulle palju küsimused ära.
inimene kes asjaga tegeleb on ennemgi ürituste eestvedaja olnud ja kõik on plaanipäraselt läinud.

Võtsin kätte ja lugesin Sinu mõlemad viited hoolikalt läbi.

FB oma on loomulikult jura ("loll jutt mehed") ja striitreissist selgus, et "krt maal külavahe teed kruusast on ka siledamad kui päälinna teed"

Kumbat Sa silmas pead?
võiks ikka lugeda kogu teema läbi Eusa_angel

nagu mainitud,vaadatakse paljudel inimestel üldse on huvi...kui huvi on piisav küll siis asjad käiku lähevad ja üle üldiselt mis on sul selle teema või minu vastu?

meeldib sulle auklikel teedel sõita? või mis?




need augud tekkivad mitmel põhjusel ,ei hooldata ,tehnoloogia pole kiita jne,seda kõike annab parandada kui seda raha suunata õigesse auku Eusa_angel
(25-02-2012, 04:41 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Tere

Siin mudugi on ka see vahe et soomes rajanevad paljud teed graniidi peal meil aga on pehme pinnas. Siin tuleb alusega kõvasti vaeva näha, et see pidama jääks. Seda aga muidugi vist väga põhjalikult ei tehta. Ja siis sõidavad need ülekoormatud veoautod ja muljuvad selle pinnase sealt asfalti alt välja, ning lõppeb see jubedate teeoludega. Muidugi Tallinnas on ka pae põhja.

Siim


kahjuks kallis kaasfoorumlane asjast valesti aru saanud. Paljudel eesti teedel pikirööpad sõiduautode tekitatud, sest et naastrehv lõigub bituumeni ja paesegu nagu raspliga. Olles ise suure auto juht, on suht raske saada suurt rööpasse pidama(rööbas on kitsam). Ja paljudes kohtades on kaalupiirangud üleval, kuhu suuri ei lasta.(näide tartu põhjal) Ja Löökaugud tekivad vajumata pinnase ja savi paisumise ja kahanemise koosmõjul
Nõustun sellega, et aluspinna ettevalmistamisega meil jah vaeva ei nähta. Ja see teede kvaliteediprobleem ei ole inult Tallinnas vaid on ka Põhja-Lätis(loe Tallinnast allpool olevat maa ala).

(26-02-2012, 06:56 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]võiks ikka lugeda kogu teema läbi Eusa_angel

Loeks kindlasti, aga, ole hea inimene, pane kirja, milline täpselt teema....?
Viide oleks abiks.

Vastasel korral hakkab mulle tunduma, et kogu see Sinu asi pole piisavalt läbimõeldud....
Tänan ette.

Tartu ringteel katsetati kunagi mingit uut tehnoloogiat, kuidas see vastu pidand on? Pole ammu sinna kanti sattunud... Kas osutus jälle kalliks ja mõttetuks?
See ei olegi minu asi,mina olen kaasalööja ja mõtlesin et äkki kellelegi siit pakub samuti huvi...
(26-02-2012, 07:37 PM)MB W123 Kirjutas: [ -> ]See ei olegi minu asi,mina olen kaasalööja ja mõtlesin et äkki kellelegi siit pakub samuti huvi...


Joppantoonio, kelle kaasalööja siis?
Tükk aega kõvatad ja siis selgub, et onksioneerid ainult....???





Lehti: 1 2