Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 280TE W124 94a Mootor läheb liiga kuumaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul on MB 280 TE W124 94 aasta ja nüüd on selline probleem, et mootor läheb liiga kuumaks. Näidik on seal päris üleval. Ilmad on külmad ja see ei mõjuta midagi. Kas võib olla, et midagi on jahutus süsteemis umbe läinud. Minu meelest ei peaks jahutusventikat talvel üldse vaja minema.Igal juhul see ventikas tööle ei hakka. Aga ma olen täielik võhik mootorite alal. Kui keegi teab, mida kontrollida, mida peab ära vahetama või mis kuradi jama see on? Enam ei julge pikka otsa ette võtta aga varsti üks selline on just tulemas.
Selline huupi pakkumine võiks olla, et termostaat ei avane - ma ainult ei tea, kui tõenäoline on, et kinnise termostaadiga talvel auto üle kuumeneb.
(22-02-2012, 10:06 PM)Lars-Leevi Kirjutas: [ -> ]nüüd on selline probleem, et mootor läheb liiga kuumaks.

See ei ole probleem, sest sa ainult ise arvad seda...näidiku alusel.
Kuna lõhna järgi mootori tempi nuusutamine käib veel üle jõu, siis sissejuhatuseks proovi mõnda teist tempi kella andurit. Kui tulemus sama, siis on alles probleem.

Kui termostaat oleks kinni, siis paisupaaki on tee ikkagi vaba ja keedaks korgi kaudu vee välja.
Aga jahutusvedeliku tase on ju paisupaagis alles, eksole?
(22-02-2012, 10:06 PM)Lars-Leevi Kirjutas: [ -> ]Aga ma olen täielik võhik mootorite alal.

.. mida kontrollida, mida peab ära vahetama ...

Minu arvates välistavad need kaks lauset üksteist. Otsi pädev remondimees.

Normaalne remondimees peaks asjast aru saama: Teha selgeks kas suur ring avaneb. Kui avaneb, siis kontrollida milline on suure ringi tagasituleb temp. Edasi teeb igaüks järeldused.
Ega jahutusvedelikku arusaadaval kogusel lühikese aja jooksul ei kao?
(23-02-2012, 12:45 AM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ega jahutusvedelikku arusaadaval kogusel lühikese aja jooksul ei kao?

Tegelikult valasin hiljuti 2 liitrit jahutusvedelikku juurde, nii net kaob küll
(23-02-2012, 12:22 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2012, 10:06 PM)Lars-Leevi Kirjutas: [ -> ]Aga ma olen täielik võhik mootorite alal.

.. mida kontrollida, mida peab ära vahetama ...

Minu arvates välistavad need kaks lauset üksteist. Otsi pädev remondimees.

Normaalne remondimees peaks asjast aru saama: Teha selgeks kas suur ring avaneb. Kui avaneb, siis kontrollida milline on suure ringi tagasituleb temp. Edasi teeb igaüks järeldused.
Väga arukas ettepanek. Eks ma nii peangi tegema. Ma lihtsalt tahtsin teada äkki on võimalik midagi ise ära teha enne kui ma töökotta Soomes läöhen kus 65 eurot tund
Teha saad ise vast nii plju, et kui temperatuur üleval, siis katsuda kas mõlemad suurde radikasse minevad voolikud on soojad või ei ole. Kui ei ole, siis termostaat esimese asjana ja kui on, siis kas andur ise või plokikaanetihend.
Mina kahjustaks plokikaanetihendi/kaane koostööd, kahjuks. Paraku nende R6 mootorite nõrk koht. Vanadusest lähevad kaaned kõveraks(esimene ja tagumine ots hakkavad lekkima) ja vajavad lihvi.
Lihtsalt minu arvamus.
soovitaksin keerata paisupaagi kork maha ja vaadata kas toimub ringvool...hea oleks kui keegi oleks abis ja natuke mängiks gaasipedaaliga...
kui ringvool toimub siis veepump OK...
kas summutajast tuleb mingisugust valget suitsu-auru...see natuke teistsugune kui veeaur- no praegusel ajal tuleb nkn auru- aga kaane tihend ära on siis hakkab sellist nalja tegema et kaob tosool ja piimavalge aur..
pakun veel jahutussüsteemi ummistumist ja termostt
kui ei ole väga pädev sellel alal siis oleks lihtsam pöörduda inimese juurde kes võib aidataSmile
parimat
Selle 65€ tunnihinna tõttu käib nii mõnigi soome registris olev auto suuremaid töid Tallinnas tegemas....