Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 2,5 d differentsiaal ülekandearvuga 3,64
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[quote='leitsaku' pid='173149' dateline='1329579588']
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote



all oli enne 3,64 ülekandearvuga
Valesti näitava spido ja odoka. kehvema/parema kiirenduse.

kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[
kas oleks kellegil soodalt müüa korras diffrit?
kui ikkagi panna teise ülekandearvuga differ, mis see endaga kaasa toob?
Näiteks maanteel 100ga sõites kas hakkab ka pöördei kõrgemal, madalamal hoidma?
[/quote



all oli enne 3,64 ülekandearvuga

[/quote]

Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas

(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas

sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!
(21-03-2012, 10:16 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaai, liigub taas
(02-03-2012, 01:36 PM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(19-02-2012, 10:22 AM)leitsaku Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2012, 07:17 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Paned väiksema ülekandega reduktori, näiteks 3,07, siis maanteel pöörded madalamad, kütusekulu kokkuhoidu ei tasu loota, mõõdasõidul tuleb sagedamini käiku alla lapata mis kindlasti ebameeldiv (tegu ju 5-käigulise manuaaliga, jah?)

Kui vähegi arvutada oskad, siis suudad ise välja arvutada millised saavad olema teatud kiirusega, teatud käiguga sõites mootori pöörded. Ülekandearvud erinevate käikudega kui ka reduktori omad leiad siit http://et.mercedes-benz-clubs.com/mediaw...ie:W124/en

Tegemist 5 käigulise manuaaliga

alla läks differ ülekandearvuga 3,46 ja 3cm lühem tagaosa kardaan, liigub taas

sai suvekummid alla pandud ( enne olid protinaelad ja uluvad)ja selgus et uus differ mis alla läks undab ja sõites kui jalg gaasipealt ära võtta nii,et käik sees ( käiguga pidurdamine) tuleb mingi teissugune vingumine sisse!!!!!

sai siis romulast uus differ veelkord alla pandud ja ulgumine kadus...