Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kütte hoiatus tuli w 124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Viga nimelt järgmine, et kütte tuli ei hakka ( kui küte hakkab otsa saama)
põlema!
Samas põleb kui enne käivitamist süüte sisse keeran.
Kas on paagi küljest juhe lahti või oksudeerunud?
Kuidas remontida ja kuidas kõigse paremini ligi saab?
W 124
Mul täpselt sama jama. Sellepärast korra tee pealegi jäädud.
Kes oskaks aidata? (250d)
Probleem iseenesest lihtne. Pint selles, et tuli hakkab sel juhul põlema, kui paagis küte nii väheks saab, et anduris olev ujuk vajub nii madalale, et hakkab massi andma.

Tee nii....

Võta autolt tagimise istme seljatugi välja. Seejärel juhipool näed suurt mutrit - nii mingi 50-100 vms. Selle joaks sul võtit vaevalt olemas on, seega aitab mingi meisel ja haamer. Paned otsa vastu yhte mutri nurka ja haamriga kõps peale. Enne seda muidugi kisu juhe pealt ära. Seejärel hakkab asi lihtsalt keerlema ja sadki kogu selle pika toru kätte.

Lase enne samas augus olles piisavalt kõrgel hoides asjal nõrguda, et toru täitsa tyhjaks läheb - enne välja tõstmist pane mingi kalt alla, et kütet salongi ei tilguks.

Seejärel keerad alt ühe pisikese mutri lahti ja sad ka selle toru ümbrise kätte.

Siis näed ühte loogilist, kuid jube peent süsteemi - traadid ja ujuk.

Kui juba asi niikuinii lahti on, siis võid asja ilusti ära puhastada ja ka traadid null-liivapaberiga üle tõmmata. Seejärel ka hõljuki all olevad klemmid puhtaks ja ka all otsas olevad klemmid ära puhastada. Küüneviil nigu rusikas silmaauku selle teema jaoks.

Siis asi ilusti kokku tagasi ja ühel hetkel avastad, et näed - jälle töötab - saad seda ka niviisi testida, et enne, kui asja paaki tagasi paned, viskad kokkupandud torule juhtme tagasi külge, paned süüte sisse ja auto käima ja hakkad roru kallutama - siis vaatad armatuuri ja näed kuidas ka kütuseosuti hakkab liikuma vastavalt sinu kallutustele ja kui kõik ok, siis täitsa pikkuses asendis peaks ka kytusetuli põlema hakkama.

Kui nii töötab, siis asi ok ja auku tagasi ning naudid töökorras kytusenäidikut ja avstad, et ka näidik peale tulukese põlemise töötab ka korralikumalt ja täpsemalt.

Kui tuli ka peale seda põlema ei lähe, siis tuleb natuke testriga jamada ja vaadata, kas asi sinnamaale ikka funkab.

Kui tallinnas oled, siis võin mõnipäev ka aidata kogu selle teemaga.

Asi siis selles, et eestis selline solkkütet nii palju, et klemmid saastatakse nii jubedalt ära, et ei anna enam ühendust

Jõudu

PS! Kui kirjavead on, siis ärge pange pahaks, sest mul tööl kehv klaver.
:biggrin:
tänud Indrek
Ei pidanudki selja tuge välja võtma kuna ligi pääs sellele suurele mutrile oli mul
pagasi ruumist.
Ja edasi läks täpselt nagu õpetasid.
Oli jah väga määrdunud!
Veel kord tänud