Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz 300D '87 W124 - jegesmesh
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 300D
Kere: W124
Võimsus: 80 kW
Mootori valem: 3.0 R6
Läbisõit: 535191 km
Väljalaskeaasta: 1987
Käigukast: Automaat
Värvus: Hall
Lisavarustus: El.katuseluuk, elektrooniline antenn, orig. toonklaasid, kesklukk, orig. valuveljed, käetugi ees ja taga, el.peegel


Matsin mõneks ajaks tsiklihulluse maha ja vahetasin tsikli auto vastu, nimelt selle sama Mercedes-Benz vastu.

Auto pole just kõige ilusam, aga ega väga räbal ka pole. Koopaääred roostetavad, tagumisi tungraua kohti ei eksisteeri enam, aga muidu pole põhjal väga vigagi. Sillad on korras, ühtegi kolksu pole siiani kuulnud. Katuseluuk on ka vigane, nupp ei tööta ja üleüldse on katuseluuk silikoniga hermeetiliseks tehtud, suveks tahaks küll korda teha. Laepolster on ka ligadi-logadi, sest ilmselt selle katuseluugi vea tõttu on seda toorelt kisutud ja mõnest kohast on irvakil ja mõni koht on katki lõigatud.

Auto sõitis 5 nädalat ilma ühegi probleemita kuni hakkas pihta järsk jõu kadu ja suri välja pidevalt. Sai vahetatud filtrid ja peale seda lõi see viga hullemini välja. Järgmisel päeval pika käiamise peale saime masina käima ja siis oli kõik nii nagu pidi. Õhtu otsa sõitsin ringi ja kui õhtul auto ära parkisin siis enam hommikul käima ei läinud. Ja nüüd on ta mitu päeva seisnud ja olen üritanud viga otsida. Kütusetorustik on üle vaadatud ja etteandepump ka töötab. Lõpuks käiasin kütuse korralikult üles, aga masin enam ei luba ka. Ainult sinist suitsu tuleb summutist, aga mitte ühtegi matsu pole lubanud enam. Rääkisin ühe diislispetsiga kes arvas, et võibolla on kõrgsurvepump paar hammast valeks läinud. Lugesin ka kuskilt, et on olemas võimalus seisma jättes, et lööb üle juhul kui mingisugune tift on puudu. Üleüldiselt olen autoga rahul.

Teemasse tihedaid postitusi arvatavasti ei tule, aga küsimusi võib küll aeg-ajalt siia tulla. Ärge pange pahaks, mu esimene Mercedes-Benz ja ühtlasi esimene auto.


[Pilt: 55653-DSC07629.JPG]

[Pilt: 89599-DSC07632.JPG]

[Pilt: 76469-DSC07625.JPG]
siit sealt kõpitsemist ja saab asja küll , jõudu ja jaksu : )
Suretamine peaks vaakumiga olema,ehk seal midagi viga.Kas kõrgsurvepumba küljes olev hoob on ikka õiges asendis.Targemaks saad,anna meile ka teada.

Seda suretuse asja uurisin ka, selles viga polnud.
Mingi aeg oli toitesüsteemis ilmselt õhk, pideva käiamise ja eelsüüte andmisega läksid kõik 6 hõõgküünalt peeti. Vahetasin ära ja kohe töötas.


Märgin siia ka, et on müüa selle sama auto komplektne kärukonks koos pistikuga. Raha küsiks 50€.
kui süüte sisse keerad,siis kas hõõgküünalde tuluke süttib koheselt?enda kolmesajasel läksid samuti lambist küünlad läbi.paagisisene sõel võib samuti mingit saasta täis olla.muide,minu automaatkastiga mersut sai ka väga edukalt käima tõmmatud(Eusa_naughty).
Käisin kogu toitesüsteemi läbi, kõik oli korras. Aga enam nagunii vahet pole, auto ju sõidab.
Autol on üks pool ära vajunud, st madalam peale seda kui auto oli umbes 2 päeva tungraua peal ja parempoolne tagaosa on ära vajunud.
Mis värk on? Ise ma auto sildadest eriti veel ei jaga. Kas on võimalik, et lõi amordist mahlad välja vms? Või äkki murdus vedru pooleks?
Kuna autol tungraua kohad ära mädanenud siis võib karta, et roosteuss ka kaugemale roninud. Ehk siis kere küljes olevad vedrupesad läbi roostetanud ja ülespoole tõusnud. Mu 86. aasta 124-jal oli nii. Vaata pagasnikus paagi all olevat plekki kas pole näha pragusid või kortsusid või tugevat roostet.
Paagi alune plekk oli viisakas. Üleüldse on mul põhi viisakas kui tungraua kohad välja arvata.
Olen internetis näinud, et suuremal osal 300D on tahhomeeter. Tahaks omale ka.
Kas igal autol on olemas armatuuri taga valmidus juhtmete näol või pean ise "vändaanduri" paigaldama ja juhtmed vedama?
Pöörete andur on 300D kindlasti olemas. Juhet tahoka taga pole, kuid see on ka ainus asi mida lisaks tahokale vajad. Tahokale on loomulikult toidet ka vaja, sellist mis oleks sees ainult siis kui on syyde sees
Tahokas peab olema diisli oma, sobivad kõikide 124 diisli tahokad.
Pöörete impulss tuleb ELR/ARA rellest tuua, kui õieti meeles siis TD klemmi alt.
Kus kohas see relee asub? Kas seal kaitsmeplokki taga?
Miks ainult diisli kellad sobivad? Taga ju kõik klemmid samad.
Aku taga asub, sest et diisli ja bensaka tahhoka kellad erinevad (diislil loetakse hooratta hammasvöö hambaid, bensakal eraldi labasid hooratta küljes, et labasid on mitmeid kordi vähem kui hambaid, siis ei saa kellasid omavahel vahetada). Bensaka tahhoka kella saab diisel mootori otsas tööle kui kasutad bensaka hooratas+bensaka aju.
Palju kiiremini leiad vastused küsimusele kasutades otsingut.
Proovi "3.0d tühikäik", "elr ara" vms.

(12-03-2012, 11:37 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]Kus kohas see relee asub? Kas seal kaitsmeplokki taga?
Miks ainult diisli kellad sobivad? Taga ju kõik klemmid samad.

Aku taga jah.
Diisli impulsside arv pöörde kohta on kordades suurem kui bensukatel, tühikäigul on tahokas kohe põhjas.

edit: hannes jõudis ette.

Edit2. Mul oleks sule väikse puudega tahokas kui tahad. Muud viga pole, kui, et gaasi andes ja kohe vabastades, pendeldab seier veits.
Tänud, et viitsisite vastata.

Ostma ma sellist tahokat ei hakka, pigem otsin sellist kelladeplokki kus kõik töötab ideaalselt.
Samas kui sul jalus, annad niisama ära ja liigud Jõgevalt vahel/kunagi läbi siis võiks võtta. Kui juhtmeid ja asju vedama hakkan siis saaksin tollega testida ja võibolla natuke aega kasutada.
Kas 3.0 disla veepumba laagrit saab vahetada või tuleb uus veepump ligi võtta?
Minuteada veepumbal eraldi laagrit pole. On võll millel sooned kus jooksevad kuulid ja siis välimine saale. Välja saad korpusest pressida, kas aga uut kusagilt saad, ei tea. Osta uus pump, ei tohiks eriti kallis olla.
Tundub jah natuke nadi süsteem. Võiks ikka laagriga olla, säästaks aega ja kopikat.
Tänaseks on auto suhteliselt laiali võetud. Sisu väljas, va armatuur, esiots puhas.
Uurin kere natuke, nüüd ongi kaks võimalust, kas läheb kere vanarauda või teen ära. Alguses oli küll plaan, et läheb vanarauda, aga hakkasin asja ikka lähemalt vaatama ja asi tundub isegi tehtav olevat. Kõik tungrauakohad on uued vaja teha, tulemüüri ja kõrvalistuja jalgede vahepealses osas on auk, üks uks on vaja välja vahetada, parempoolne tagumise amordikinnitus on mäda jne. Kuulsin kuskilt ka kunagi, et autod mädanevad enamasti paremalt poolt rohkem, minu autol peab see täitsa paika. Üks tüüpilisi kohti pidi olema tagaistme alune mis pidi läbi mädanema, sõbra neljal oli, aga minul on vedanud, aind paar pisikest 1cm x 1cm roostelaiku on.

Keegi võib vabal ka nõu anda, et kust veel pingsa pilguga vaadata.
Üks küsimus oleks ka, kuidas saab KSP'l nö kütet peale ja maha keerata?
Külmast peast käima pannes tuleb sumpast päris palju sinist suitsu ja soojast peast ka veits, mõned tuttavad ütlesid, et ma peaks süütenurka muutma ja mõni jällegi ütles, et peaks kütet peale/maha keerama. Mõtlesingi katsetada ja võib olla masina vähe erksamaks ka.
(11-04-2012, 11:14 PM)jegesmesh Kirjutas: [ -> ]...
Külmast peast käima pannes tuleb sumpast päris palju sinist suitsu ja soojast peast ka veits,
...

See lõhnab pigem õli järele. Palju õli kulub vahetusvälba (sel mootoril 10 Mm) jooksul?

Pumba kruttimisest on foorumis kirjutanud hannes_s, otsi tema teemadest. See käib pumba tagumise kaane alt.
Lehti: 1 2 3