Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 mingi kala üleöö
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt muidu on õlirõhk ilusti olnud sõiduajal 3-e peal ja kohapeal töösoojalt 1,5-1,7 umbes. Külmalt koguaeg 3.
Nüüd üks hommiku käivitades laksust sõiduajal üle 2-e ei lähe, ki siis ainult näidiku jagu. Kohapeal töötab 1 ja alla selle. Külmast peast paksu õliga u 2,3-2,4.
Tegemist W124 2.6 bensukaga, '88 aasta. Samas sõidus ja mootori jõukadus küll mingeid märke pole, käima läheb samamoodi ja sõidab samamoodi, lihtsalt "bar'e" näitab üleöö vähe.
Mis mureks võib olla???
Järjekordselt ei oska keegi I ega A öelda, mis võiks probleemiks olla. Asi on juhtunud sõna otseses mõttes üle öö, mitte vaikselt 100 000km jooksul...
Paranoid
Alustada võiks õlitaseme kontrollist. Lisaks võiks manomeetriga reaalse rõhu ära mõõta.
Millal viimati õli ja filtreid vahetati?
On ka juhuseid olnud kus õlivõtturi sõel on kõrbend õli täis.
Õliandur äkki vigane?
Manuaalselt rõhk ära mõõta, siis asi juba selgem.
(15-02-2012, 03:04 PM)l3gion Kirjutas: [ -> ]Alustada võiks õlitaseme kontrollist. Lisaks võiks manomeetriga reaalse rõhu ära mõõta.
Millal viimati õli ja filtreid vahetati?
On ka juhuseid olnud kus õlivõtturi sõel on kõrbend õli täis.

Vahetatud ümmarguselt 5000km tagasi õli koos filtriga. Iga vahetuse teen 10 000km tagant. Praegu on õlitase peaagu MAX, tavaliselt ühe hooldusvälba jooksul on õlikulu 1l/10 000km peale, pigem natuke vähem.

Kus see õlivõtturi sõel asub? Kodustes tingimustes vahetatav?
mis firma õli filter on?
Õlivõtturi sõel asetseb ikka seal kul õli paikneb :-) karteris

Oluliselt tähtsam on täpsustada termineid "Ühel hommikul" "Õli on" ... Kas oli äkki tegemist -30 C hommikuga? Võimalusi on mitmeid, alates ummistunud sõelast, umbes filtrist väsinud andurist või kellast ... kuni selleni et õlipump jäi mingi aja kuivale ja seetõttu ei suuda enam survet tekitada. Samuti on võimalus, et külmaga ei jõudnud paks õli kõikide liugpindadeni ja seetõttu tekkis liigse kulumise tõttu kuskil (nukkvõllil? vändal?) õlile kergem äravool tööpindadelt. Kuidagi just seda kaldun arvama kui mootoris oli mineraalõli.

1. Mehhaaniliselt surve ära mõõta.
kõik edasine alles selle järel olenevalt tegelikust survest süsteemis.
Ei olnud suurt külmakraadi hommikul - asi juhtus laupäeva hommikul, kraade oli umbes -10 kuni -13, mitte rohkem. Õli on normis, peaaegu MAX. Õli on poolsünt Addinol 10W40 ja filteri firmat ei mäleta, kuid olen samu kasutanud juba 3 aastat, iga kord uus poe letilt (mingisugune man vms on kirjas karbi peal, ei mäleta). Smirk
Ma soovitaks ka õli surve reaalselt ära mööta ja mitte rohkem oletada.