12-02-2012, 07:47 PM
12-02-2012, 08:33 PM
On ikka kolme otsaga pump?
Kuna originaal on eriti kallis (üle 300EUR). ja asendustooted puuduvad,(Bosch toodab ainult MB-le) siis sai uuritud natuke, kahel W210-el toimib nüüd ilusti pump, selle lahendusega.
Nimelt on VW transporteril praktiliselt sama pump ainult on 1 liitmik sisse ja 1 välja ning pistik teine, sel juhul sai lihtsalt neli kruvi välja keeratud, ja pumba korpuse osa originaalilt võetud, ning pistik vahetatud auto küljes.
VW pump - Bosch 0 392 020 034- Maginoxis umbes 45EUR
pistik vist sama, mis VEMS-i lehel pakutav
Kuna originaal on eriti kallis (üle 300EUR). ja asendustooted puuduvad,(Bosch toodab ainult MB-le) siis sai uuritud natuke, kahel W210-el toimib nüüd ilusti pump, selle lahendusega.
Nimelt on VW transporteril praktiliselt sama pump ainult on 1 liitmik sisse ja 1 välja ning pistik teine, sel juhul sai lihtsalt neli kruvi välja keeratud, ja pumba korpuse osa originaalilt võetud, ning pistik vahetatud auto küljes.
VW pump - Bosch 0 392 020 034- Maginoxis umbes 45EUR
pistik vist sama, mis VEMS-i lehel pakutav
12-02-2012, 09:28 PM
Peaks olema selline asi olemas , vaja garaažist otsida. Homme oskan täpsemalt öelda selle kohta.
Andreas - 58245572
Andreas - 58245572
12-02-2012, 10:07 PM
Piltidelt näeb välja samasugune nagu 124-ja pump.
12-02-2012, 11:05 PM
eks ta olegi sakslasel enamvähem samad jupid
13-02-2012, 02:59 PM
90% juhtudest on probleemiks kulunud harjad. Võta korpus lahti, üks hari kaasa ja poodi, maksavad mõni eur tükk. Joodad uued külge ja korras. (kokkuhoid ca 290€)