Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E250D 83kw 1994a lubab aga ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai soetatud avariiliste oksijonilt ede- ja tagapauguga E250D 83kw 1994a. autom. (eelmine omanik siis tundmatu) eesmärgiga antud isendi mootor koos käimakotiga ühele janusele isendile aiste vahele istutada.
Minu esimene käivitus. Aku oli muidugi vahetust vajav (tehtud).Masinal on signa peal, pult töökorras ja avas uksed. Eelsüüde toimis aga starterit järele ei võtnud.(arvatavasti mingi peidetud immo või salanupp). Andsin siis otse starterile peale, käis paugust (väljas oli -12). Seda rõõmu jätkus mõneks minutiks siis kustus ära nagu küte oleks otsa saanud. Paagiseier näitas nulli. Sai siis kütet peale valatud igaks-juhuks soetatud ka uus filter valatud kütet täis ja paigaldatud. Käivitamisel lubas pidevalt aga käima ei läinud, ronisin siis pihustiteni et õhk välja lasta aga ei tulnud sealt mitte mõhkugi.Järgnevalt uurides foorumi teemalaadseid postitusi, sain aru et pumbal on vaakumiga juhitav suretusklapp.Kuna ei tea milline neist täpselt ühendasin lahti kõik vaakumvoolikud. Kontrollisin ka pumba peal olevat etteandepumpa-asi toimis.Järgneval käivitusel sama lugu, lubab aga ei käivitu ja ei saagi sest küte ei jõua pumbast pihustiteni. Ei tahaks uskuda et pump saba pani, arvan et ikka mingi klapiteema. Andke vihjeid!
Kui väljas on -12 kraadi külma, sooja garaazi käepärast pole ja paagi seier näitab nulli, on muidugi eriti tark mõte küttetorustik täiesti tühjaks käiata ja natuke ka ehk õhku sisse lasta, siis on endal elu pisut huvitavam...Eusa_wallEusa_wallEusa_wall
Nüüd siis ongi.

Sellel autol võib misiganes kütuseviga olla, alates sellest, et tagant paagi juurest on toru lihtviisil lõhki lõigatud, et viimast tilka enne kindlustusele üleandmist kätte saada, kui selleni, et mõni toru on avariides kannatada saanud...

Ja ei saa ma aru, miks teda üldse kiusata vaja on, korra käima ju läks, et klapp peas pole, said teada ja aitab küll. Mootorit hakkad nagunii kusagil soojemas kohas maha võtma, eks seal siis proovid uuesti.
Käima tahaks kindlasti saada sellepärast et käigukasti tööd kontrollida.Arvan et käima peaks ta ka nii korraks minema olenemata kütusepaagist peale tulevaga sest küttefiltri panin ju täis, või vähemalt selleks et pihustiteni küte jõuaks?


Elimineeri kogu paagiteema - anna kütust otse kapoti alt kanistriga. Oleks üsna sinisilmne arvata, et oksjonilt saadud autol ei ole tehtud korralik PDI (müügieelne ettevalmistus).

Kõrgsurvetorudest saad õhu välja ainult käiamisega. Asja kiirendamiseks keera kõiki torusid umbes ringi võrra lahti ja vastavalt sellele kinni, kuidas kenasti kütust pritsima hakkavad. Minul kulus ignorantsusest kuivaks lastud trassiga masina elustamiseks 3x30 sekundit enne, kui esimene silinder elu sisse sai.

Suretusklapp käib vaakumiga küll. Aga kui kõik vaakumvoolikud on lahti, siis on ka klapp töötamise asendis - vaakum tirib klapi kinni.
palju kutust panid paaki??? saada mulle psiga oma kontaktandmed ja auto kontaktandmed , tulen aitan sulle tallinna piires |!
Paaki panin 8L.
Stihli viide vigasele kütusetorustikule pidas paika.Juhipoose tagatiiva kortsutamisega nihkus ka põhja all midagi ära, lumehunnikus nägin et küte tilgub juhipoolse tagaratta juurest.
Homme siis V6sa soovituslikul nõuandel lükkan kapoti all voolikud kanistrisse ja vaatame mis saama hakkab!
Täpselt seesama paar minutit ongi filtritäis. Käis filtri ja osa torudest tühjaks ja kõik.....
Tänan Arturmalcikut lahke abi eest, aga proovin ise veel natuke maadelda.
Sai siis voolikud otse kanistrisse kapoti all pandud. Pika käiamise peale sai ka kaima aga tõmbab kusagilt õhu vahele ja sureb kohe välja.Panin siis elektrilise madalsurve pumba voolikute vahele ja keerasin filtri pealt tuulutuspunni välja, lasin õhu välja ja kohe paugust käis u 1 min. aga kohe tõmbab õhu vahele. Korrates protseduuri käib jälle minutikese, näha läbi läbipaistva toru mis tuleb kõrgsurvepumbast filtrisse kuidas suured õhumullid tulevad.Filtriga ühenduvate torude kummirõngad vahetasin ka eelnevalt igaks-juhtumiks ära aga ei midagi.Peab kõik kütuse voolikute ühendused läbi käima.
Sai ära vahetatud kõikide plastiktorude kummirõngad aga ikka tuli õhku vahele. Panin kütte otse pumba peale jooksma ilma filtrita ja tagasijooksu otse kankusse ja nüüd käib kui kell.Viga siis filtrikorpuse ühendustes või kusagile sinna tekkinud mikromõra.
(16-02-2012, 05:21 PM)Ray Kirjutas: [ -> ]Sai ära vahetatud kõikide plastiktorude kummirõngad aga ikka tuli õhku vahele. Panin kütte otse pumba peale jooksma ilma filtrita ja tagasijooksu otse kankusse ja nüüd käib kui kell.Viga siis filtrikorpuse ühendustes või kusagile sinna tekkinud mikromõra.


Asi on arvatavasti tuulutus kraanis,endal oli sama jama.Esinduses oli 1600 vanaraha.natuke mötlemist ja hüdrojuppide poodi ja sain kätte 50-ga.