Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C180 gaas jääb peale ja pöörded kõiguvad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Sain siis minagi nüüd MB (C180 1.8 90KW- 94) omanikuks ja nüüd natuke hädas. Nimelt on selline mure, et mõnikord tuleb gaas viivitusega maha ja pöörded kõiguvad ka äärmusest äärmusesse. Nii külma, kui sooja mootoriga.
Seletan nats täpsemalt... Nimelt, kui sõidan ja siduri ära lahutan, siis lähevad pöörded pea 3000-ni. ootan nats ja läheb alla tagasi või hakkavad pöörded kõikuma (vahest kõiguvad ka pöörded kohapal seistes). Aga ta ei tee seda nagu kogu aeg vahest teeb/ ja siis jälle mitte. Gaas nagu tuleks viivitusega maha või midagi sellist (äärmiselt häiriv ja ohtlik). Ja külma mootoriga on veel see,et kui sõidad mingi 30-60 siis on selline vilin või ulumine (nagu katkine turbo). Et äkki keegi oskab aidata, või on ise kokku puutunud milegi sellisega.

Ette tänades!
Keven
sama jama kusjuures,eriti see undamine käib närvidele.Milles probleem ei kujuta ette,pole veel lähemalt uurinud.Loodan et keegi oskab aidata.
Kas probleem on väga külmade ilmadega?
Mul ka w202 c180 ja viimase külmalaine ajal pikemal maantee sõidul tekkis sama jama. Sõidu ajal tunnen nagu gaas oleks peal, jalg pedaalilt maha ja sõidab stabiilselt 90km/h. Lükkan käigu välja ja pöörded põhjas kohe või kõiguvad suures ulatuses.
Auto tükiks ajaks seisma jätta või soojemasse kohta ja probleem kadunud.
Suvel pole sellist asja kunagi juhtunud. Räägitakse, et midagi külmub sealPuke
(08-02-2012, 05:50 PM)erki232 Kirjutas: [ -> ]Kas probleem on väga külmade ilmadega?
Mul ka w202 c180 ja viimase külmalaine ajal pikemal maantee sõidul tekkis sama jama. Sõidu ajal tunnen nagu gaas oleks peal, jalg pedaalilt maha ja sõidab stabiilselt 90km/h. Lükkan käigu välja ja pöörded põhjas kohe või kõiguvad suures ulatuses.
Auto tükiks ajaks seisma jätta või soojemasse kohta ja probleem kadunud.
Suvel pole sellist asja kunagi juhtunud. Räägitakse, et midagi külmub sealPuke

Tsau!

See suur, et suvel pole nagu proovida saanud sest alles ostsin. A mul päris nii hull pole.. mul on nii, et lahutan siduri ära siis nagu korrax pöörded tõusevad ja õnnex lähevad alla tagasi (või jäävad kõikuma 1500-3000 pöördni)... Ega siin muud aita, kui luti otsa ja valmis... Homme lähen, ehk saab mingit aimu
Anna siis teada kus käisid, mida tehti ja kas abi saidSmile
Tsau!

Käisin siis ära kus vaja... Ja tuli välja, et polnudki vaja luti otsa panna.. viga iseenesest lihtne, aga võib minna kulukaks. Nimelt viga on gaasihoovastikus ja tühikäigu mehanismis... seletan siis ligemalt... Nimelt sealt kust õhk läheb mootori (see värk kus see klapp on) seal on hoovad mille külge läheb gaasitross vms. ja selle hoovastiku all on tühikäigu nupp (see siis lülitab nagu auto tühikäigule). viga ongi selles, et see hoob ei tule piisavalt kiiresti tagasi, et see tühikäigu nupp aktiveeruks õigel ajal. Ja sellest see kogu jama oligi. Ideaalis oleks vaja see kogu värk välja vahetada... a see pidi olema suht kulukas (remondimees ütles, et mingil vw oli alles hiljaaegu vahetanud ja oli läinud 300 euri ja arvas, et MB võib sinna 500 alla minna... A kindel ei ole). Aga sain natuke seda asja leevendada. Nimelt seal all on üks vedru, mis tõmbab seda hooba tühikäigunuppu peale, et seda pingutasime nats ja läks paremaks... a see suht ajutine lahendus sest varsti on see probleem tagasi.Et siis selline lugu.
Tänud vastuse eestEusa_angel
Nüüd on mingi juhtlõng olemas, see jupp maksab isegi B osana 500€Crybaby
Mul sama probleem kõik mis ülal pool mainitud 97.a c180ga. Mul vahest mõjub see, et riidematt on läinud gaasi pedaali põranda kinnituse alla ja blockeerib seal seda liikumist.
Saadana! sellepeale poleks tulnudki... ilmselt mõnikord on ka selles asi olnud a mul ikkagi ülal toodud probleem...

Nii.. lõpux sain siis korda oma Mercedes-Benz. Viga oli siis trosselis... Poes maksab 390 euri... lammarist saab odavamalt. Räägin siis lähemalt ka kuis asjad kulgesid. Nimelt hakkasime siis lammutama seda trosselit, puhastasime ilusti ära, lootes et see siis tööle hakkab. Aga ei midagi head. Siis tuli karm otsus jupp välja vahetada.. a kuuldes hinda läks isu nats üle... õnneks on lammaris neid kotiga võtta. Sain siis 110 euriga lammarist selle kätte. Panime peale ja ei tööta.. Hakkasin siis uurima, et miks??? Mu auto remontija helistas siis Mercedes-Benz esindusse. Ja tuli välja, et trossel on vaja auto järgi ära koolitada... ja nii vana auto puhul tuli minna esindusse, et ta luti otsa saada. Nii, et palju jama ühe asjaga. A nüüd on ta tehtud ja ise rahul, et nii odavalt sain.

Teistele kes sellise probleemi ees on soovin jõudu tööle!!
Milles see väljendus, et ei töötanud peale paigaldamist? Ei läinud käima, töötas ebaühtlaselt või olid pöörded kõrgel?
Palju raha läheb silberis selle õpetamine?

Ise väga ei julge lammutusest sellist juppi võtta. Võib juhtuda, et paned lammutuse jupile uue jupi raha veel otsa. 90% juhul need trosselid ära elanud paraku.
Samas kasutatud originaal on ikka parem kui B osa uusEusa_angel
Tsau!

Kui panime niisama selle trosseli peale siis puudus tühikäik. Muidu üldiselt kõik töötas nii nagu peab. Ja see kui palju ta silberis maksma läks seda ma ei tea... remondimees ei avaldanud mulle seda saladust (ilmselt tal mingid omad värgid). A kogu töö läks kokku koos juppi ja muu jamaga 150 euri. Ja mis puutub lammari juppi ja poe juppi siis jahh.. eks ta risk ole a selleks on ka garantii, ilma ei ole mõtet. Et selle ajaga peaks välja näitama, kui midagi on. Ja kuna uus maksab 390 euri siis selle raha eest saaks lammarist 3 tükki neid... üks kolmest vast ikka töötab. Ma leian seda, et nii vanale autole ei ole mõtet nii kallist juppi osta. Ja iseenesest see risk, et saad lammarist katkise juppi on väike kuna nad annavad ju garantii. Ja see ei ole ju selline jupp mis ei näita välja et ta katki on... sellel on nii et kas töötab laitamtult või ei tööta.. ning silber ütleb sulle kohe kui on mingi jama. Igatahes edu sulle selle tööga, eks sa ise tead milline otsus sulle kõige parem on.