Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Sl 600 õlid ja muu info
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Milline õli käib sl 600 tagasilla reduktorisse (differ) ja kui palju ,sama küsimus ka käigukasti kohta,samuti sooviks leida mootori õli tabelit

Samuti huvitaks taga difri sobivus muude kere mudelitega

Jutt siis 129 kerega autost
Siit leiab midagi.
Kui autot äkilisemks tahad saada siis soovitan otsida W140 3.2 taga diffri, see oli midagi 3.xx ülekandega. Muud varianti pole nagu...ahjaa mb350D (ka w140) kasutab 2.85 diffrit.
Praegu sul all 2.65:1.
w140 4.2 ,5.0 ja 6.0 kõik kasutavad 2.65 diffrit.
soul Kirjutas:Siit leiab midagi.
Tänud


92S500 Kirjutas:Kui autot äkilisemks tahad saada siis soovitan otsida W140 3.2 taga diffri,

Tänud ,see toimiks siis kui w129 baseerub w140 tehnikal aga selle kohta ma kahjuks infot ei oma
R129 mitte W129 BTW, ja see baseerubki puhtalt W140 peal tehnika(mootor, kast, sillad jnejne) põhjasuurus on ainult pigem w124 kui w140...(: w126 5,6 tagadiffer on ka muideks 2,65 ülekandega..... Ma kardan, et see 3,2 ei pea sellele väänele vastu.....(w126 on 5,6 diffri väändepidavus mingi 500Nm ju... sama on see S600 puhul pandud differ ka kast vähe teisi jõudusid arvestama
Rolz Kirjutas:R129 mitte W129 BTW, ja see baseerubki puhtalt W140 peal tehnika(mootor, kast, sillad jnejne) põhjasuurus on ainult pigem w124 kui w140...(: w126 5,6 tagadiffer on ka muideks 2,65 ülekandega..... Ma kardan, et see 3,2 ei pea sellele väänele vastu.....(w126 on 5,6 diffri väändepidavus mingi 500Nm ju... sama on see S600 puhul pandud differ ka kast vähe teisi jõudusid arvestama

Täiesti asjakohane märkus ,muidugi R129 :eureka:
Kui ta w140 baseerub siis see teeb asja lihtsamaks
Vaja oleks veel ka Mercedes-Benz originaal õli tabelit(koos tempratuuridega)
vaata kindalaekasse ja serviceraamtusse, seal kõik auto vedelike kogused toodud ja ettenähtud vedelikud ka antud....
Rolz Kirjutas:vaata kindalaekasse ja serviceraamtusse, seal kõik auto vedelike kogused toodud ja ettenähtud vedelikud ka antud....

Kindalaegas kui selline suhteliselt puudub r129 kerel ... user manual on mul puudu Confusedad:
pole ka netist juhtunud leidma (ingliskeelne)
Ka mulle on kusagilt kõrva jäänud ,et S/SL 600 kast veidi tugevam kui muudel mersudel...aga kastõesti SEC 5.6 tagadiffer vaid 500NM kannatab Confusedad:? Kui nii siis mersude edasi arendus/ehitus suht keeruline...aga mis diffrit SL73 AMG (525hp/750nm) kasutab? Juba stock 600 tekitab 580nm väänet....
Ps, 3.2 (w140) differ ka ju suur kobakas? kas ta siis tõesti nõrgem kui muud w140 / r129 diffrid?
Seda ei tea kas SL73 on mingi muu kast ja sild alla või mitte. Iseenesest I käiguga suudab iga 5L mootor niipalju pördemomenti tekitada, et tagumised rattad kuival asfaldil ringi lasta. Seetõttu ei tohiks nagu vahet olla, kas masinal on 300 või 900 hj. 200 neist "jõuab ainult maha". Hammast pooleks ei murta ju.
Teine küsimus on dünaamilises koormused - ehk siis kiiruse juures tekitatud jõus. Siin hakkab olukord muutuma. Ma pole kursis kas erinevatel difritel on jahutuses ka mingi vahe, sest suurim "kuri" diffrile ja üldse mehaanilisele süsteemile on õli temperatuuri tõustes tema määrmisomaduste tugev langus. Näiteks uutel AMG kastidel on eriline kasti õli, mis kanatab rohkem temperatuuri.