Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E200 CDI W210 mootor ei lähe üle 60 kraadi???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Selline probleem siis, et auto mootor ei taha üldse üle 60 kraadi minna. Eelmine talv ostsin uue termostaadi (silber autost), kuid probleem ikka alles. Kas see on normaalne või on kuskil mujal viga?

Tervitusega Janar.
(04-02-2012, 05:38 PM)Diamondback Kirjutas: [ -> ]Tere!
Selline probleem siis, et auto mootor ei taha üldse üle 60 kraadi minna. Eelmine talv ostsin uue termostaadi (silber autost), kuid probleem ikka alles. Kas see on normaalne või on kuskil mujal viga?

Tervitusega Janar.

ega termostaat ei aita, praeguste külmadega ei lähegi kui webasto ei tööta.
nu need praegused külmad, külmadeks, sama jama on ka siis kui on -10 või soojemgi.
Proovi kas sul maante sõidu puhul vähemalt 30km läheb kuumemaks. Minu Vito 2,2 cdi ei läinud ka linna sõidul üldse soojaks. Maante epal pikem ots siis ikka läks pika peale nii kui linna jõudisn vajus seier juba alla ära. Minul febasto ka ei töötanud. Ja seda ka juba -10 ja -15 juures. See nende CDI-de eripära et vaja lisa soendust muidu raisad lihtsalt jahtuvad maha. Minul olid iga päev 50km maantee otsad ja elasin üle. Aga kui ainult linnas oleks seiklend no siis oleks käed varsti rooli külge külmund.

Täna helistas mu vend ka kellel on e klass 3,2 cdi ja küsisi et miks auto soojaks ei lähe. ST läheb aga nii vähe.

Tervitades Siim
Ilma lisaahjuta ei olegi võimalik seda mootorit soojaks saada miinuskraadidega.
(04-02-2012, 07:17 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Proovi kas sul maante sõidu puhul vähemalt 30km läheb kuumemaks. Minu Vito 2,2 cdi ei läinud ka linna sõidul üldse soojaks. Maante epal pikem ots siis ikka läks pika peale nii kui linna jõudisn vajus seier juba alla ära. Minul febasto ka ei töötanud. Ja seda ka juba -10 ja -15 juures. See nende CDI-de eripära et vaja lisa soendust muidu raisad lihtsalt jahtuvad maha. Minul olid iga päev 50km maantee otsad ja elasin üle. Aga kui ainult linnas oleks seiklend no siis oleks käed varsti rooli külge külmund.

Täna helistas mu vend ka kellel on e klass 3,2 cdi ja küsisi et miks auto soojaks ei lähe. ST läheb aga nii vähe.

Tervitades Siim
Sõidan iga päev põhimõtteliselt 100km. kuna ise elan Kohilas ja käin kaks korda Tallinnas(üks ots mingi u 40 km või rohkem) aga maantee peal ei lähe asi paremaks....muidugi nii palju on parem, et koahpeal saab ainult õlid soojaks ja alles sõites hakkab temperatuur tõusma, aga see piirdub ka ainult 60 kraadi juures. nüüd nende suurte miinustega, kui koha peal auto soojeneb, võtab ilusti klaasidelt jäite maha, aga kui ma näiteks mingi kümme minutit soojendasin autot linnas ja hakkasin koju sõitma(Kohilasse), siis auto klaasid absoluutselt puhtamaks ei läinud, mootor külm, jalgu peaaegu et ei tundnud ja väga külma oli.
Kuram siis sul miskit muud veel seal nihusti. Äkki termostaat uuesti peesse läinud või äkki andsid nad mingi soojamaa auto termostaadi sulle. Seal ju erinevad temperatuurid. Minu 124 kunagi ammu kui saksast tuli siis ka no -10 kraadiga ei läinud üle 60 kraadi. kohapeal tuuritades sai vahest pea 80 ka kätte. Vahetasin termostaadi meie kliimale sobivaks ja siis oli nagu saun. Või sul seal veel midagi. Radikas jurgib, veepump, ei tea nii ei oska õelda. Pead kuskile asja tundja kätte viima. Sest pikas perspektiivis see mootorile hea pole kui ta töötemperatuuri ei saavuta.

Edu soovides Siim

Peab ka õue minema proovima mõne liikuri käima saadaSmileSmileSmile Vaja mõned tähtsad sõidud teha.
Ka minu CDI vajab juba -10 C juures Webasto abi ka maantee sõidul. Temperatuuri seierist näha, et see tõuseb/langeb vastavalt sellelel kui lisaahi tööle läheb. Korra katsetasin ka, et ilma ahjuta kui kõrgele suudab tõusta. veidi alla 70 silmaga hinnates.
Pean vajalikuks lisada, et vahetasin ka kohe ostu järel uue termostaadi ja siis asi kohe paranes.
Eks see ongi nende nn. ökopillide eripära, et nad ei soojene korralikult selliste külmadega.
Kui vana kolmene diisel võtab korras olles sooja ilmaga 6,5-7liitrit. Siis selliste külmadega alla 10-e ei saa. Ja need lisaliitrid lähevadki mootori tööötemperatuuri hoidmiseks.
Kuid 60kraadi on ikka vähe. Peaks ikka sinna vähemalt 70-e ja vähe peale minema. Sellest peaks juba piisama, et varbad jäässe ei lähe.
Proovi vanamoodsat- pane papp ette- saad teada, kas on termostaadi viga.
Kui papitükk ees läheb soojemaks on lihtsalt termostaat vale kraadiga või pees...

Edud.
Janek.
Maanteesõidul on ka tähtis see kui kiiresti saab sõita. Sõidan ka ise igapäevasel 30km Tallinnasse tööle. Kui sabas sõita 7-80-ga siis ei lähe soojaks. Kui autosid pole ja saab sõita 90-100-ga siis läheb hoopis soojemaks.
Nüüd soojades läheb ilusti 80 kraadi, juu siis külmadega ei taha soojaks minna...