Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 2.0-le suuremad pihustid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,

pakub huvi, suured pihustid on originaalis 2.0, 90kw mootoril ja kas sobivad sinna ka nt. 2.3 mootori või suuremagi pihustid?


Ette tänades, puukas.
Mis eesmärk on, 93kw?
Originaal pihustid jäävad mootori kaasa aitamise jaoks väheks.
Mida seal mootori juures siis plaanis on kaasa aidata....?

P.S. kolmeliitrise pihustid on tavaliselt sama suured kui kahesel, sest pihustatav kütusekogus on ju umbes sama...
käsil mootori turbotamine
Siis sellest jääb küll väheks võin sulle müüa turbo tarvis vastavad pihustid ja uue kütuse lati, kollektori uue juhtmestiku turbo ja vb veel ühteist.
(02-02-2012, 09:15 PM)puukas Kirjutas: [ -> ]käsil mootori turbotamine

KE-jetronicuga mootorile plaanid turbo külge kruvida või? Oled sa ikka KE jetronicu tööpõhimõttega kursis? Iseenesest on see ju tehtav, aga nõuab inseneri alaseid teadmisi, millisel juhul sa siin vist sellist küsimust pihustite kohta ei esitax. Kui ma exin nende teadmiste olemasolus sinu puhul, siis vabandan oma pessimismi ja eelarvamuste pärast.

Arts24h-i pakutav kraam kulub marjax ära kui plaanis seda mootorit turbotada, kuna EFI-le üleminek turbotamisel annab paremaid tulemusi lihtsama vaevaga.

Loodan, et suures turbotamise ja hobujõudude tuhinas auto muud sõlmed kahe silma vahele ei jää (vedrustus, pidurid, rehvid), kuna need vajavad ka järgi aitamist või 20+ aastat vana auto puhul kasvõi originaalkonditsioonigi viimist vältimax ebameeldivaid tagajärgi.
ke jetronicu turbotamine ongi uus ja huvitav minu jaoks. Tean, et keeruline kuid miski ei saa olla võimatu. Sellist mootorit annab turbotada ja ei näe takistust enda projektis, mida keerulisem, seda rohkem huvi pakub.
(02-02-2012, 11:42 PM)puukas Kirjutas: [ -> ]ke jetronicu turbotamine ongi uus ja huvitav minu jaoks. Tean, et keeruline kuid miski ei saa olla võimatu. Sellist mootorit annab turbotada ja ei näe takistust enda projektis, mida keerulisem, seda rohkem huvi pakub.

No entusiasmi sul paistab jaguvat. Katsu siis leida piisavalt materjale, et teadmistest puudu ei tulex. Kui inglise keelt valdad, siis veidi googeldades leiad välismaa foorumeist inimeste teemasid, kes on edukalt KE-Jetronicut turbotanud, VW-i entusiastid on näitex selliseid projekte valmis teinud. Võib-olla on isegi Eestis mõni selline inimene, pole ise nii kursis selle teemaga.

Uuri kindlasti ka Mosselman turbo kitti-de kohta, kuna Mosselman tootis 80-nendatel MB mootoreile turbo kitte, mis toimetasid KE-Jetronicuga. Praegu nad neid kitte enam ei tooda, kuid äkki on netis mingit infot, mida need endas sisaldasid.

Kuna tegu suures osas mehhaanilise pritsega, siis sõltub ka kütuse kogus enamjaolt mehhaanikast ja vaakumist, elektroonika seda väga palju ei mõjuta. Seega ongi põhiprobleem selles, kuidas järsku suurendada kütuse kogust kui turbo spoolima hakkab ja suurema boosti korral, et kütusesegu lahjax ei jääx. Olen kuulnud, et sellex kasutataxe ka veel lisapihustit (rakendataxe külmkäivituspihusti tööle?).
Kui sa k-jetronicuga mässata tahad siis pole minu pakutava kraamiga sul suurt midagi teha, kui just kollektorit ja turbot osta ei taha. Samas võid leiutada, selle pritsungiga midagi välja ei tule ja mootor veel terve on siis saab alati uuema süsteemi peale üle minna.
Ma võin sulle juba igaks juhuks tagavara mootori müüa. Väga korralik mootor muidu pikka aega seisab mul jalus vahepeal mõtlesin juba vanametalli viia aga kahju korras asja ära viia, 30e võid omale saada, ja+ sinujaoks turbo tagasivool on juba olemas sellel karteril.
Asi siis nii kaugel, et esimesed katsetamised tehtud. Ise arvasin, et saab esialgse kütusesüsteemiga panna max. 0.4 kuni 0.6 bari turborõhuks. Praeguse katsetuse käigus oli turborõhk 1.0 bari ja toimis korralikult. Selgus kurb tõsiasi, et turbo lekib (st. loobib õli õhutorudesse), turbo läks Soome legendaarse kiirendusemehe Eloranta kätte nokitsemisele, loodetavasti saan selle lähipäevil kätte ja saab edasi katsetada. Kui toimib siis järgmisteks sammudeks, uus sidur, lsd differ, vedrustust veel vähe timmida. Kui need asjad nii kaugel siis mootori jõuga edasi minna, turboboosti ajaks kütusesurvet tõsta ja lisapihusti käitada, siis saab juba turborõhku ka juurde keerata.
Siit kohapealt tekib ka veel üks küsimus, olen arusaanud, et 2.0 ke-jetronicuga, samasuguse ploki ja plokikaanega on ka 2.3 ke-jetronic? Kui see peab paika ja kellegil peaks sellist mootorit pakkuda olema siis oleks huvi.

PS Werewolf - jah, entusiasmi mul piisab, õnneks on see viinud ka mind juba mingi tulemuseni Rolleyes