Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300TE kuumeneb üle
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Mul 91 aasta w124 kerega 300TE ja hiljuti tekkis selline anomaalia, et hakkas lambist keema minema. Iga päev panen jälle süsteemi jahutusvedelikku täis, mingi umbes päev või nii kõik toimib ja siis lambist on jälle temp. põhjas. Alguses arvasin, et äkki on viga selles, et õhk sees, aga alati õhutan korralikult ära ja mingi aeg ju asi toimib. Tilka autol all pole. Korralik aurupilv tuleb ka koguaeg summutist välja. Kas on mingeid tüüpvigu selles osas sellel autol või on lihtsalt headgasket läbi?
Võimalik et plokikaane tihend läbi Või lihtsalt termostaat rikkis.
Kui jahutusvedelikku lekib märkamatult, siis võib viga olla ka lekkivas veepumbas...mul vähemalt oli sama mootoriga isendil. Lekkis kuidagi märkamatult ja kui sai hakatud garaazi all uurima asja siis tuli ilmsiks lekkiv veepump. Sul ei pruugi sama viga olla aga kahtlustada võiksid ikka.
Kui aurupilv siis plokikaanetihend läbi.
(29-01-2012, 12:31 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kui aurupilv siis plokikaanetihend läbi.

Jaa kui ma nüüd plokikaane tihendi ära vahetan, kas siis jääb tee peale veel mingeid asju mis võiks/peaks välja vahetama, näiteks plokikaane poldidki?
(28-01-2012, 08:33 PM)twistedone Kirjutas: [ -> ]Kui jahutusvedelikku lekib märkamatult, siis võib viga olla ka lekkivas veepumbas...mul vähemalt oli sama mootoriga isendil. Lekkis kuidagi märkamatult ja kui sai hakatud garaazi all uurima asja siis tuli ilmsiks lekkiv veepump. Sul ei pruugi sama viga olla aga kahtlustada võiksid ikka.

Kus täpsemalt veepump asub?
Kui aurupilv tangant väljas ja mootorist leket pole näha siis on 2 võimalust.
a. plokikaane tihend
b. plokikaan ise....
Viimane variant on muidugi märksa kulukam.
Aga kui juba hakkad tihendit vahetama siis soe soovitus vaheta ka korraga klapisääre tihendid ära ja lase klapid ka yle !! Tõenäoliselt on ka klapisääred peale keetmist surnud ja õli hakkab hästi maitsema Smile
Selline küsimus, et paisupaagi korgi kõrvalt tuleb see ülevoolu voolik mis läheb kuhugi auto alla(sealt peaks siis üleliigne vedelik ja rõhk väljuma). Aga kui ma selle lahti ühendasin paisupaagi küljest ja sinna puhusin, siis kuhu iganes ta ka ei jõuaks, oli ta vedeliku sees, ehk siis oli takistus ja puhudes oli kuulda mulinat, peabki nii olema? Ja iga kord kui nüüd keema läheb siis ajab pasupaagi korgi vahelt vedeliku välja.
Ja kui kaan maas, siis soovitaks tihendite, klappide kõrval ka kaane sirgsust kontrollida. Diislitel soovitatakse küll poldid ka vahetada aga bensuka kohapealt ei tea.
Veepump oli läbi, plokikaane tihend samuti ning tuli ka plokikaant freesida 0,5m vähemaks, et oksüdeerimise kahjustused välja saada. Peale lähevad uued tihendid ja poldid. Muideks sisselaske klapisääretihendeid on pmst võimatu saada juhul kui ei taha 80 eurikut maksta(silber auto). Minu omale lähevad mingi R6 bemmi omad Big Grin. Annan teada kuidas auto töötab kui paari päeva pärast kokku olen saanud. Aga endiselt on selline küsimus, et miks on paisupaagi ülevoolu vooliku teises otsas teatud survega takistus? Kui voolik paisupaagi küljest lahti võtta ja sinna hästi tugevasti puhuda, hakkab kuskil auto all või nii midagi mulisema.???
Kõik mis eelnevalt öeldud sai tehtud ja kõik töötab kenasti. Aitäh abi eest!
Palju plokikaanetihendi vahetus maksma läks ja kus teha lasid?
(11-04-2012, 08:20 AM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Palju plokikaanetihendi vahetus maksma läks ja kus teha lasid?

mingi 200 300 eurot Stopboxis
OM601,2,3 tehase manual annab ette pikkused, kui kord kasutatud polt on pikem kui ette antud, siis tuleb asendada. Ei pea tingimata uusi panema, vähemalt manual ütleb nii. Sama ka näiteks kepsu pakkide poltide korral. Ilmselt on ka bensukatel need mõõdud ette antud kus maani pikenenud poldid tuleb asendada.
Loomulikult on uus polt parem kui vana, lihtsalt teadmiseks....

(31-01-2012, 03:55 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Diislitel soovitatakse küll poldid ka vahetada aga bensuka kohapealt ei tea.