Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w;124 3,0d 81kw 92a Kas saab käsitsi kütet ülesse pumbata?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on võimalik kütet ülesse saada?
Käsitsi pumpamise võimalus ilma lisaseadmeta puudub, kuna etteandepump peaks niigi andma 150cm3 kütet 30s jooksul, kui starteriga käiata (150 pööret/min) mõõdetuna tagasivoolust....
Mis on piisav kogus, et nii filtri kui KP vahetamisel auto uuesti ilma pumpamata käima saada.

Aga pane parem point kirja, miks seda üldse käsitsi pumbata vaja on...enne kui hakkad taas diagnoosima/ravima haigust, mida tegelikult pole olemas.
Jah saab kui etteande pumba kõrgsurvepumba küljest lahti kruvid, paraku jookseb siis natuke õli maha.
Olen seda korra teinud kui kogu küttesüsteem tühi oli, kõrgsurve pump kaasaarvatud.
Kuid milleks sul seda vaja on?
Asi selles et suvel juba oli vahepeal probleem et kuskilt pumba juurest oli märg ja hommikuti tihtipeale oli kütte ära vajunud nüüd polnud mitu kuud seda jama olnud pump kuiv ja kõikk ok ei haisu ega midagi...ja nüüd jälle on hakkanud immitsema kuskilt ja vahel jälle hommikuks küte all ja ei saa nagu aru kust täpselt kütet tuleb terve pump oleks nagu märg vahel nagu tundub et need torud mis pihustitele lähevad pumba juurest nagu on eriti märjad.

(22-01-2012, 11:18 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]Käsitsi pumpamise võimalus ilma lisaseadmeta puudub, kuna etteandepump peaks niigi andma 150cm3 kütet 30s jooksul, kui starteriga käiata (150 pööret/min) mõõdetuna tagasivoolust....
Mis on piisav kogus, et nii filtri kui KP vahetamisel auto uuesti ilma pumpamata käima saada.

Aga pane parem point kirja, miks seda üldse käsitsi pumbata vaja on...enne kui hakkad taas diagnoosima/ravima haigust, mida tegelikult pole olemas.

Hallo...stihl... ma mõtlesin just et ei hakka seda lekkiva pumba teemat siin lahkama ja uurin kas kas saab kütte käsitsi ülesse või ei muud muret ei olnud plaanis kurtagi nagunii üks viga teise järgi koguaeg ja kui siin iga asja üle kurtma hakkata siis vist paljudele ei meeldiks siis foormis.



Plunseri tihendid lekivad..
(26-01-2012, 12:05 AM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]hommikuks küte all ja ei saa nagu aru kust täpselt kütet tuleb terve pump oleks nagu märg vahel nagu tundub et need torud mis pihustitele lähevad pumba juurest nagu on märjad


Sissejuhatuseks võiks ikkagi üritada seda leket leida; auto pesulasse, hoolikas mootoripesu; suruõhuga pump puhtaks ja mootor käima - ise lambiga kapotialla, et vaadata, mis toimub või kust läbi tuleb...

Pole nii hullkeeruline operatsioon ja lekkiva küttesüsteemiga autot pole üldiselt viisakas kasutada...Eusa_drool
(26-01-2012, 08:16 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(26-01-2012, 12:05 AM)vana-lõõts Kirjutas: [ -> ]hommikuks küte all ja ei saa nagu aru kust täpselt kütet tuleb terve pump oleks nagu märg vahel nagu tundub et need torud mis pihustitele lähevad pumba juurest nagu on märjad


Sissejuhatuseks võiks ikkagi üritada seda leket leida; auto pesulasse, hoolikas mootoripesu; suruõhuga pump puhtaks ja mootor käima - ise lambiga kapotialla, et vaadata, mis toimub või kust läbi tuleb...

Pole nii hullkeeruline operatsioon ja lekkiva küttesüsteemiga autot pole üldiselt viisakas kasutada...Eusa_drool
Ok.jama on jah selles et see leke ei ole pidev ja suht raske talle jälile saada,peab vist ootama kui täiega välja lahmama hakkab siis lihtsam.

Lekke leidmine peax olema prioriteet number üx, aga kui käima ei taha minna ja arvad, et kütus alla vajunud on kõige lihtsam 0,5l pudelisse natuke diislit valada, siis kas 17 (või 19, peast ei mäleta) võtme või kasvõi rattaristiga kütusefiltri (see suurem mootori ees) keskel olev polt lahti keerata, ise samal ajal teise käega kogu aeg alt filtrit toetades, et see alla ei vajux. Siis kalla poldi avasse niikaua vaikselt kütust, kuni täis saab ja keera polt uuesti kinni. Seejärel süüdet ja peax üsna kohe käima minema.

Kuna rattarist on niikuinii vast kogu aeg kaasas, siis soovitan selle pooleliitrise pudeli diisliga ka pagassi panna, kunix seda taas vaja võib minna. Näitex kui kütus täiesti otsa saanud, siis vahel ei pruugi peale paagi täitmist ka käiamisest üxi piisata, vaid vaja ikka filtri poldi avast kogu süsteem täis kallata, et õhku vahel polex. Ka kütusefiltri vahetamisel kulub see 0,5l pudel diislit marjax ära, kuna vanast filtrist uude kütuse valamine ei ole väga hea mõte ja niikuinii kogu kütust vanast kätte ei saa, jääb õhk filtrisse, mis raskendab käivitamist.

Ja kuna tõenäosus selle protsessi käigus diisliga kokku saada on suur (ettevaatlikult kallamine ei pruugi esimese korraga õnnestuda), soovitan ka kindaid autos hoida või siis mingeid kätepuhastusrätikuid.
Pumbal pole vägapalju kohti kus ta lekkida võiks.


* Plunseri tuhendid

* sisse - välja seibide vahelt

* pumba küljel olev kaas.

Plunseri tihendid kõige tõenäolisem, need lihtsal ajapikku surevad ära ja lekivad.
vahetus on paras nikerdamine aga tehtud saab. Maksavad vähe, kuid küsida tasub vaid mersule spetsialiseerunud poodidest. va. kadaka ja mustamäe ristis olev mb grupp, nendel pole, kuna keegi ei küsi....
Närvide säästmise huvides võid otsida kasutatud toimiva etteandepumba, kuna nii 2.0, 2.5 ja 3.0diislil sama pump siis lihtne leida ja ega vist üle 5€ ka keegi ei küsi.