Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 mõned küsimused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
vana omanik mainis et kui veerand paaki sees siis on "küte otsas". sõitsin paar kolm korda paagi ilusasti tühjaks ning mõtlesin et millest ta jahus. kuid nüüd järsku ilmnes see viga, muidugi maanteel tuisuga. köh köhRetard

oskab foorumi rahvas mulle öelda mis ma teha saan selle veaga? etteande pump hakkab ära koolema, kütuse torud ebatihedad?
Selle info järgi tundub, et auto on katki ja peaks minema töökotta.Nod

Mudel, aasta, kütuse tüüp ja senitehtud tööd oleks elementaarne, kui on tahtmine oma tegevusele juhatust saada.Eusa_snooty
ma ise olengi töökoda. e290td 1998 aasta, tehtud töödest ei tea midagi

selline mure veel et õhku ei juhita põrandale, pmst töötab ainult üks asend - esiklaasile ja näkku, tegemist siis nö kliima automaadiga
Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: [ -> ]Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.
(26-01-2012, 03:34 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: [ -> ]Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.


selline küsimus veel et kas kõrgsurvepumba vahetamisel on vaja midagi kodeerida ka või mitte?

Autoks ikka see e220d 70kw 1997

Oskab keegi öelda millega on tegu ?

[Pilt: IMG_4329.jpg]
[Pilt: IMG_4327.jpg]
[Pilt: IMG_4328.jpg]
(01-02-2012, 03:49 PM)hanka Kirjutas: [ -> ]
(26-01-2012, 03:34 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(26-01-2012, 03:14 PM)hanka Kirjutas: [ -> ]Autoks nüüd e220d 70kw 1997 ning selline küsimus miks eelsüüte tuli põlema jääb? kuigi kõik küünlad vahetatud ning mootor käivitub -10 juures esimesest pöördest. Vahepeal viskab EPC tule põlema ning siis aitab ainult restart - uuesti käivitamine. On kellegil ideid?

Elektriauto (CDI käib särtsu pealt) veaotsing peaks algama arvutiga. Kui tahad korda saada, uuri välja, mida auto ise kurdab.


selline küsimus veel et kas kõrgsurvepumba vahetamisel on vaja midagi kodeerida ka või mitte?

Autoks ikka see e220d 70kw 1997

Oskab keegi öelda millega on tegu ?

[Pilt: IMG_4329.jpg]
[Pilt: IMG_4327.jpg]
[Pilt: IMG_4328.jpg]

See peaks kütuse eelsoojendi olema(töötab jahutusvedeliku pealt)
Mis anomaaliaid võib selle soojendi puudumine tekitada?

sain mõned veakoodid teada, kokku oli neid 11 tk kuid mitte ära kustuvaid oli neli:

P0180
P1227
P1482
P1688

seletust neile koodidele?
(16-02-2012, 11:05 AM)hanka Kirjutas: [ -> ]Mis anomaaliaid võib selle soojendi puudumine tekitada?

sain mõned veakoodid teada, kokku oli neid 11 tk kuid mitte ära kustuvaid oli neli:

P0180
P1227
P1482
P1688

seletust neile koodidele?

Oled proovinud?
P0180 Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction
P1223 Distributer shaft position sensor Y23/2|2
P1224 Fuel metering control
P1227 Distributer shaft position sensor Y23/2|2
P1482 Glow output stage N14/2
P1482 N14/2 (Glow output stage) Cable fault (Short circuit to ground)
P1482 N14/2 (Glow output stage) Communication fault
P1482 N14/2 (Glow output stage) Excess current
P1482 N14/2 (Glow output stage) FAULTY
P1482 N14/2 (Glow output stage) Implausible reception byte
P1482 N14/2 (Glow output stage) Incorrect diagnosis sequence
P1482 pre-heating plug output stage N14/2
P1228 yet unknown code on 1997 C 220 CDI
P1618 Control module
P1630 drive authority signal
P1231
P1689
P1688



http://www.benzworld.org/forums/general-...s-dtc.html