Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O:MB W124 2,6 118KW mootorile hooratta ja sidurikorvi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
oleks siis vaja 2,6 118 kw või 3,0 132kw moootri oma preagu on kahemassiline hoorattas külles aga sellel on siduri korv tuksis oleks heas kui kellegil oleks ühemassilisd horatast koos korviga auto ise on 89 aasta oma aga kui kellegil on siis paluks kiri postkasti või siis tel 56058803
kui paned vana siduri siis kast ei sobi !!!
(18-01-2012, 04:07 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]kui paned vana siduri siis kast ei sobi !!!
mis seal siis nii erilist on minu meelest kast on üks ja sama kas
Ei ole
Otsa võll on erineva pikkusega.
(18-01-2012, 11:46 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Ei ole
Otsa võll on erineva pikkusega.

täpselt nii !Thumbsup
(18-01-2012, 11:46 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Ei ole
Otsa võll on erineva pikkusega.

ei ole otsa võll teisugune mul oli see kast 1,8 mootor külles ka tal pol tavaline hoorattas aga 2,6 oli vahesiduriga hooratas minu meeelest pole mingi vahe seal
tegelesin mõned kuud õigete juppide kokkuajamisega, et saaks 2 massi pealt 1 massi peale. Seal on päris mitmeid küsitavusi

Täpsemalt kirjas teemas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13908&page=3

seal ka pildid 2 mass hoorattast, sidurikorvist ja kettast, mis mul üle jäid.

Üldiselt tuleb tähelepanu pöörata järgmistele asjadele:

1) kast ja selle otsa nuudi hambumine sidurketta hammastega. (mul läks 2,5D kast, pikk võll, 26 hammast nuudil)
2) käigukasti võllipikkus (kas toetub "vända" sees olevale laagrile, või hoorattalaagrile
3) sidurikorvid? (diameeter ja sügavus, 2-mass oli vist 228 kettaga, 1-mass 240, võtsin uue sidurikomplekti poest)
4) Sidurihark!!! (seda viimast mul ei õnnestunud 100% õiget leida, tegin väheke ümber)
5) Hooratta labade arv!!! ja labade kaugus andurist!

(19-01-2012, 01:08 PM)heiki_p Kirjutas: [ -> ]tegelesin mõned kuud õigete juppide kokkuajamisega, et saaks 2 massi pealt 1 massi peale. Seal on päris mitmeid küsitavusi

Täpsemalt kirjas teemas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13908&page=3

seal ka pildid 2 mass hoorattast, sidurikorvist ja kettast, mis mul üle jäid.

Üldiselt tuleb tähelepanu pöörata järgmistele asjadele:

1) kast ja selle otsa nuudi hambumine sidurketta hammastega. (mul läks 2,5D kast, pikk võll, 26 hammast nuudil)
2) käigukasti võllipikkus (kas toetub "vända" sees olevale laagrile, või hoorattalaagrile
3) sidurikorvid? (diameeter ja sügavus, 2-mass oli vist 228 kettaga, 1-mass 240, võtsin uue sidurikomplekti poest)
4) Sidurihark!!! (seda viimast mul ei õnnestunud 100% õiget leida, tegin väheke ümber)
5) Hooratta labade arv!!! ja labade kaugus andurist!

aa siis olen ka targem aga imelik küll kuidas mul see asi siis kõik funkas sest mul oli 3,0 132kw ta tavaline hoorattas ja kasti istus küll sinna külge ja siis ja võtsin 2,6 118kw kasti millel oli kahe massiline hoorattas ja see läks ilusti ühepassilisemassilise hoorattaga mootori külge nagu oleks oginaal
mul kahemassilise korralik korv ja ketas ja survelaager. 2,6 pealt, hind kokku 20.-