Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleemid 560 SEC -ga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere

mul on probleem,
mul on 560sec 87 aasta....plokikaaned läksid puru...vahetati ära
n.ö. mootor pandi kokku ja paistis kõik ok....betooni tänavas Max tegi seda mootorit...mootor ei läind käima..prooviti igatmoodi...arvati et elektriline viga...viisin elektrikute juurde...nood algul kurtsid et sissepritses võib olla, hiljem kui sinna läksin ytlesid et mootor on koos...võtsid kyynlad maha ja värgid..ytlesid et peaks nagu propeller ringi käima aga ei käi.....rohkem autoga polegi midagi tehtud.
otsin kedagi kes mu mootori ilusti käima paneks...ps mul olevat ka mingid ajujuhtmed valguskaablid 2 tykki puru mis pidid käimakaga midagi tegema...kas leidub keegi selline kes oskaks midagi ette võtta mu autoga

ette tänades Leps


Kalev: Muutsin pealkirja teemale vastavaks
Mootor on koos? Et siis kokku pandud või kokku jooksnud?
Valguskaablid??????iccccc...kust krt te neid "tarku" leiate, aru ma ei saa.... W126 on uuel tüübil valguskaabel ehk kiudoptiline kaabel AINULT salongis valgustussüteemis - armatuuril tuulutusõhu reg. nuppude valgusuts ja armatuuris kliima plaadi peale, need nupud, millel ei ole eraldi pirni sees.....Vanal (alla 85/07) oli käiguknagi ümruse käigutähiste valgustus ja kiudoptilise kaabliga. Aju - ECU - kontrollib selle autol külkäivitust, pritse ise on mehhaaniline. Käigukasti lähevad AINULT:
starteri ahela katkestus (et läheb ianult, P ja N käima ja R tuled), siis kiiruseandur ja kickdowni solenoid.....
Kui sul ennem ikka mootor töötas siis saada nad p****e oma sissepritse vea jutuga ja oma valguskaablitega...
BTW - Mareki vana 4,2, Karli vana 4,2, Kadaka Kunni 4,2, nüüd see...? Mis otimub, kas Eestis tõesti mitte keegi neid ei suuda remontida ilma kokku laskmatta?
See mootor käib suht lihtsalt ringi ka kui küünlad peal, isegi roolivõimu rihmaratta pealt saab eduliselt keerata, võtsid küünlad maha ja enam ei jõua üldse ringi ajada või? Kui nii, siis keerati su mootor plokkide vahetusega p***i ja lihtsalt, et sa ei tüütaks, saadeti sind "elektriku" juurde "elekrilist viga" otsima....Mine sinna tagasi ja pane neid oma s***a tunnistama ja parandama.....
Mind ajab närvi juba lugemine, hea et ise selliste "remondimeestega" kokku ei puutu.....muidu vist istuksin kinni juba kuskil...
Väike täpsustus Rolzi jutule:mina pole ühtegi mootorit kotti lasknud,uus omanik tegi seda peale mind.
Ma ei maininudki nende omanikke, pigem nende remontijaid ehk et mitte kedagi närvi ajada, ütleme läbi lillede, vihjasin "töö kvaliteedile" mis tundub küll olema natuke nõrgavõitu.....
sorry, olen kyll veidi saamatu jne..aga just nii need samased "remondimehed rääkisid"...eks jah lasti mu mootor kokku vms...ma olen sellega juba leppind..aga mismõttega ma oma auto nende samade oinaste juurde tagasi saadan(enne elektrikute juurde viimist käis kyll mootor ringi ja sai käivitada aga ei läinud kuidagi käima)....ma ise ei tunne asja...otsin kedagi kes tunneks asja....
eks kui muud abinõud ei leia kyll ma siis lähen sinna tagasi....
Point selles - kui lähed mujale, võetakse ju mootor uuesti pilbasteks ja masad jälle üüratu summa, see, et mooor kokku jooksis, on puhtalt nende samade "remondimeeste" teema, nnemad on need, kes peaksid oma kulu ja kirjadega selle, sul ära parandama....Omaette küsimus on muidugi see, kuidas sa neid seda tunnistama paned...
no ma olen nendele vendadele aint 1500 maksnud..ylejäänut ei kavatse maksta..aga mootoris peaks enamus okk olema..kaaned said korralikud nii too vend vähemalt ytles..kui yyratust summast võib jutt olla?
mootori peab nii või naa käima saama ja sinna samasse kohta ei tahaks viia enam
Soovitaks sul viia ta OÜ VIP autosse Laki tänaval. Suht uus koht, kuid teenindus hea. Diagnosti aparaate neil hetkel veel pole, kuid selle mootori jaopks polegi vaja. Olen näinud, kuidas nad seal tööd teevad ja asi 5+

Kui huvi on, siis võin ka sulle omaniku numbri anda
see OÜ VIPauto tallinnas jah?
tartus pole mõnd head kohta?
viisin juba vanasse kohta tagasi...sai vähe räägitud nendegaTongue
nyyd nad siis lõpuks vatasid asja ja ytlesid et käigukäst on koos:S:S
pärast käisin vahi tänava Patja juures...rääkisin et mis oli ja värkki et betoonitänavapoiste sõnul olen ma käimatõmmates kasti kokku jooksutanud, a patja ytles et kast ei hoiaks nii kõvasti mootorit kinni ja et yleyldse seda mersut saab käima tõmmata:S ....tegelt on see mul isegi õnnestunud kunagiTongue
kas asi võib siis tõesti kastis olla...Betoonipoisid muidu vaatasid veel klapikambrikaane alla ja ytlesid et noh kõik parim on nende poolt antud...et kaaned said korralikult tehtud ja kõik tiptop et viga peab olema mootorist väljaspool...kui teaks täpselt et asi on käigukastiskastis otsiks kohe uue kasti...
Eeee....suht võimatu et see auto.kast jõuaks mootorit kinni hoida.....
Kas kast võeti maha ka üldse või ei?
ei võetud maha
kast maha ja starterit. lihtne.

aga no kuratmaitia.. suht karm kast peaks olema 5.6 moto taga.

ja vanade kastidega VÕIB AMETLIKULT AUTOT KÄIMA TÕMMATA
Automaatkasti ja mootori vahel puudub mehaaniline ühendus, seega ei saa kast mootorit oluliselt takistada. Suurema väntvõlli pöörlemissageduse juures küll, aga käivituspöörded on mingid 2-300 p/min ja selle juures küll hüdrotrafo ei takista....

Samal põhjusel on käimavedamisel vaja korralikku kiirust, lihtsalt venitamisest ei piisa.
On see üldse kindel, et starter töökorras ikka on?
Peaks ikka hakkama starterist pihta vea otsinguga, kui näiteks starter mingil põhjusel hambumisse hoorattaga jäi ja tagasi ei tulnud siis ongi ju mootor kinni.
starter täiesti korras
Kas mootor enne remonti mingit kolinat ei teinud - ma mõtlen kepsusaalesi ?
ma ei tea mis kolinat need kepsusaaled võiksid teha ja mis need täpselt ongi...aga kui mootor p**** hakkas minema oli kuulda ainult sellist klõginat mis ma ise arvasin kohe et kaaned...mind tegelt huvitab mis need kepsusaaled on yldse?tegelt yldse noh ma ei tunne asja ,aga see kõik huvitab mindBig Grin

Lehti: 1 2