Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E-klass võti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?
E klassil on mitmed erinevad automudelid ja ka võtmed


Täpsusta oma soovi!
(17-01-2012, 04:52 PM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Vabandust, midagi sellist! http://www.ebay.com/itm/REPLACEMENT-MERC...0898796645

EI
Olen siis samast foorumist lugenud, et saab. Kuid kas on see turva riski väärt jääb igaühe oma otsustada.
(17-01-2012, 10:30 AM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?

on võimalik

(17-01-2012, 09:59 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 10:30 AM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?

on võimalik

Küsime siis niimoodi: kui ma tulen suvalise kasutatud Smartkeyga teie juurde ja palun selle oma autole selgeks õpetada, siis te teete seda? Teete nii, et auto tunnistaks vaid neid võtmeid, mida mina tahan? Immo jääb toimima, auto ei piparda muukimise pärast?

Palju selline alkeemia maksab (see ei ole enam tavaline kiibikoodimine)?

Tühja võtme õpetamine on kindlasti võimalik. Iseasi, kust neid tühje tegelikult võetakse...
(17-01-2012, 09:59 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 10:30 AM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?

on võimalik

Ja see ei ole aprillinali, ise paar korda kodeerisin seal romude votmed
(17-01-2012, 10:38 PM)ATLANT Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 09:59 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 10:30 AM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?

on võimalik

Ja see ei ole aprillinali, ise paar korda kodeerisin seal romude votmed

See ei ole nali
(17-01-2012, 10:35 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 09:59 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ]
(17-01-2012, 10:30 AM)Edik00 Kirjutas: [ -> ]Selline küsimus, oskab keegi öelda kas selline asi on võimalik, kui ma ostan mõne teise MB E-klassi võtme, kas seda on võimalik ümber kodeerida enda MB E-klassi jaoks?

on võimalik

Küsime siis niimoodi: kui ma tulen suvalise kasutatud Smartkeyga teie juurde ja palun selle oma autole selgeks õpetada, siis te teete seda? Teete nii, et auto tunnistaks vaid neid võtmeid, mida mina tahan? Immo jääb toimima, auto ei piparda muukimise pärast?

Palju selline alkeemia maksab (see ei ole enam tavaline kiibikoodimine)?

Tühja võtme õpetamine on kindlasti võimalik. Iseasi, kust neid tühje tegelikult võetakse...

Auto Key Service
Madara 31
5087905



Ma ei tea kas härrased on enda tööb parandanud, aga see kuidas toimus asi mõned aastad tagasi pani kukalt kratsima: kõik süüteluku siinid olid peale töö teostamist lahti, kogu süüteluku vana info oli niiöelda maha lastud ehk siis maakeeli kirvega tehtud. Kas ka mingi muu võti selgeks õpetati, seda ei tea, sest sellise kirvemeetodiga ei saa ju seda välida (või seisab juhataja juures kui Kolja seda tööd teeb?). Esinduses kaob see risk ära, sest õpetada saab ainult konkreetset võtit konkreetsele autole ning ühe korra (tehase võtmega kui siin kinni).
Minu soovitus - kui raha tõesti väga vähe, aga ego nõuab elektroonse võtmega mersut, siis kaks võimalust = foorumit vahetada koos autoga või raha juurde hankida Smile
(18-01-2012, 09:10 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea kas härrased on enda tööb parandanud, aga see kuidas toimus asi mõned aastad tagasi pani kukalt kratsima: kõik süüteluku siinid olid peale töö teostamist lahti, kogu süüteluku vana info oli niiöelda maha lastud ehk siis maakeeli kirvega tehtud. Kas ka mingi muu võti selgeks õpetati, seda ei tea, sest sellise kirvemeetodiga ei saa ju seda välida (või seisab juhataja juures kui Kolja seda tööd teeb?). Esinduses kaob see risk ära, sest õpetada saab ainult konkreetset võtit konkreetsele autole ning ühe korra (tehase võtmega kui siin kinni).
Minu soovitus - kui raha tõesti väga vähe, aga ego nõuab elektroonse võtmega mersut, siis kaks võimalust = foorumit vahetada koos autoga või raha juurde hankida Smile

Ma ei tea keegi teie räägite, meie Kolja ei ole kunagi töötanud.


Vanasti oli seal Kostja tööl.
Mudu vinks - vonks koht aga on esinenud juhuseid kus oma mõtete mõistetavaks tegemisega on raskusi. Sestap olen nii mõnigi kord jätnud pöördumata.

H
(18-01-2012, 10:16 AM)Autokey Kirjutas: [ -> ]
(18-01-2012, 09:10 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Ma ei tea kas härrased on enda tööb parandanud, aga see kuidas toimus asi mõned aastad tagasi pani kukalt kratsima: kõik süüteluku siinid olid peale töö teostamist lahti, kogu süüteluku vana info oli niiöelda maha lastud ehk siis maakeeli kirvega tehtud. Kas ka mingi muu võti selgeks õpetati, seda ei tea, sest sellise kirvemeetodiga ei saa ju seda välida (või seisab juhataja juures kui Kolja seda tööd teeb?). Esinduses kaob see risk ära, sest õpetada saab ainult konkreetset võtit konkreetsele autole ning ühe korra (tehase võtmega kui siin kinni).
Minu soovitus - kui raha tõesti väga vähe, aga ego nõuab elektroonse võtmega mersut, siis kaks võimalust = foorumit vahetada koos autoga või raha juurde hankida Smile

Ma ei tea keegi teie räägite, meie Kolja ei ole kunagi töötanud.

(17-01-2012, 11:46 PM)Autokey Kirjutas: [ -> ]Auto Key Service
Madara 31
5087905

Ma tean, kus te asute. Ma olen teie teenuseid Opeli reanimeerimisel edukalt kasutanud. Aga mind paneb natuke kukalt kratsima see, kui te väidetavalt suudate panna suvalise SK (mis MB enda väitel pole tehniliselt korduvkasutatav) tööle vajalikus autos nii, et turvasüsteem jääb tööle.

Turvasüsteemi väljaviskamine või petmine nii, et suvaline võti auto käima paneb, ei ole ju lahendus selles kontekstis. Kuigi kliendile võib alguses meeltmööda olla madal hind, kuid...
Eks kindlasti paneb asjad paika hind ja samas ka see kui kiiresti abi saab. Kui Silberis tavaliselt läheb paar päeva aega ja maksab kordi rohkem ja teises kohas saad murele lahenduse parimal juhul paari tunni jooksul. Eriti kui sul on autot pidevalt vaja, siis enamus inikmestele pole ka eriti valikut ja vahet. Seega ainuke valik kasutada kiiremat ja odavamt teenust. Eks see turva risk jääb, kuid samas kui tahetakse ikka auto ära viia, siis pole vahet mis süsteemid sul peal on, ära läheb ta ikka ning sisse saab alati.
(18-01-2012, 03:58 PM)Joonas Kirjutas: [ -> ]Eks see turva risk jääb, kuid samas kui tahetakse ikka auto ära viia, siis pole vahet mis süsteemid sul peal on, ära läheb ta ikka ning sisse saab alati.

Vahe on "ära viimisele" kuluvas ajas, sekundid/minutid vs tunnid. Treilaga vist eriti tihti ei varastata. Üldiselt ma pole väga kuulnud, et e-klasse varastatakse, kui läheb, siis tavaliselt ikka võtmega.
Selleks,et MB smartkeyd kopeerida on vaja teha üksjagu toiminguid.
Varasem tehnoloogia vajas kõigi asjasse puutuvate moodulite hex failide lugemist(EZS,ESL,ECU) ja see järel uue faili kalkuleerimist võtme motorola (vana suur võti)või uuemad (NEC) protsessorile.
Kuid nüüdseks piisab ainult EZS kahe motorola freescale protsessori lugemisest,et luua õige faili võtmele.

Samas kui EZS,i fail loetud,siis ei tohiks olla mingi probleem teha võtmeid järgi.Lugemiseks on tarvis väga häid lugejaid,mis ei ole üldsegi odavad,muidugi on võimalik ka hiinast midagi osta,kuid siis on oht lugemisel kogu info ära rikkuda.

PS.ise sellega ei tegele,kuid see teema pakkus huvi.
lugeda võite ka www.noimmo.lt