Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E230 1996a. Elektrikalad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere taas.

Probleem siis järgmine sai akult klemmid maha võetud ja autoga algas mingisugune huvitav elektriühenduste vigade rida.

1) Järsult kurvi keerates lööb(mõlemad suunatuled, edaspidi hädatuled) tühja koha pealt vilkuma paariks korraks.
2) Järsult kurvi keerates lööb hädatuled tühja koha pealt vilkuma pluss auto signaal teeb häält mis on sõites linnavahel imelik ja jätab minust debiiliku mulje. Eusa_wall
3) Suretasin mootori välja käisin korteris läksin uuele tiirule, ehitajate teelt vildesse keerates uuesti hädatuled ja kerge signaal, seekord jäid hädatuled peale vilkuma ning kui ma jõudsin maja ette ja mootori välja suretasin PÕLESID suunatuled mitte ei vilkunud enam.
4) Olin korteris kui maja ees hakkas auto signaal tööle. Algul arvasin et auto alarmi signaal kuid ei olnud, oli see mis rooli pealt käib vajutades. Võtsin akult klemmi maha sest ei suutnud seda üles leida hoobilt ning kätte saades iluvõre tagant sai kas madala või kõrge tooni pasun lahti ühendatud. Stange alt teist pasunat otsima ei hakanud.
5) Eelnevalt lakkas töötamast keskluku vaakumpump.

Kõik muud elektrilisad, konditsioneer, 4 el akent, el peeglid, veojõukontroll ja muud asjad töötavad laitmatult....

Mis võib selliseid huvitavaid elektrikalasid põhjustada ning mida ma saaksin ise vaadata enne kui diagnostikasse auto viiksin?

Kes MB elektri alal oleks kõige pädevam?
Tegemist mul esimese Mercedesega ja nendest autodest eitea ma midagi, kuid tahan endale selle masina täiesti selgeks teha.

Aitäh ette abi eest!
Hetkel on olnud auto igapäevaselt sõidus ning pole esinenud ühtegi elektriprobleemi enam peale selle, et kesklukk ei tööta.

Kõik kalad esinesid niiske ilmaga, kas ja kui palju niiskus kaitsmeid ja nende tööd mõjutab et elektrilühised w210-l tekiksid?
Vaevalt nii vana auto puhul kindlalt öelda saab, milline pistik või karp parajasti nöögib. Ning vesi on elektri suurim vaenlane.

Alati on kahtlane pakiruumi luugi juhtmestik - sealsed murdumised ja sulamised võivad põhjustada huvitavaid efekte. Samuti tasuks kaeda, ega autos sees niiskust ei ole (põhjamattide all, akukastis)...

Uuri www.BenzWorld.org pealt, mida laias maailmas selle mure kohta öeldakse...