Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 ABS,ESP
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Käisin eile pidurikettaid treimas kuna viskasid päris korralikult . Treisid sirgeks ära ja asi ok . Klotse ka veel jagus. Sõitsin siis VIljandist Tartusse . Tartus ka mõned ringid ja otsustasin poodi minna . Kõik ok. Kui poest tgaasi tulin, istusin autosse ja kui tööle panin lükkas ABS,ETS(peaks olema püsikiiruse hoidja kuna see ka ei tööta) tuled põlema ja ESP ka ei tööta. Kunagi oli sama jama aga viga oli piduritulede kaitsmes . Nüüd aga pidurituled põlevad ja kõik kaitsmed korras . Vaatasin veel ükshaaval kõik üle . Kellegil ehk sama jama olnud ?
Või oskab aidata keegi ?
On äkki piduriklotsidel mingi anduri juhe vms mis võis lahtivõtmise ajal viga saada ? Kuigi kuna sai eelnevalt palju sõidetud siis miks just siis kui poest tagasitulles autosse istusin mitte keset sõitmist ära ei kadund ? Lumi tulekul , ei taha ilma nendeta sõita .
Piduritulede lülitil on mitu paari kontakte, millest vaid üks lülitab tulesid. Ilma arvuti külge panemata jäädki umbes tükke vahetama.
Sain kiire aja diagnosti . Homme kell 10 siis "arstijuurde" kontrolli . Eks annan teada mis sealt vastuseks tuleb.
Vajuta pidur alla ja seejärel süüde sisse ning käivita mootor. Kui nüüd ABS,ETS ei lähe põlema ja kõik tundub korras olevat,siis vabasta pidur. Kui seepeale ABS ETS põlema kargavad tuleks minna uut piduri lülitit ostma.
(05-01-2012, 05:07 PM)Wenna Kirjutas: [ -> ]...
Kui poest tgaasi tulin, istusin autosse ja kui tööle panin lükkas ABS,ETS(peaks olema püsikiiruse hoidja kuna see ka ei tööta) tuled põlema ja ESP ka ei tööta.
...

Kas on ikka mõlemad olemas? Nii pooletoobine elektrohüdrauliline pidurklotsikulutajast "difrilukk" ETS kui ESP?

wdb240 - kas kõik 210 mudelid oskavad niimoodi kontrollida: kui pidurituled kustuvad (ühendav paar lahutub), peab lahutuv kontaktipaar märku andma? Kui ei anna, teeme armatuuri tule üles? Või tuli see alles mingist aastast?
Kas seesama kontrollivõimalus töötab kõigil topeltkontaktiga pidurikonnaga mudelitel (hilised 124 ja 126, 202, 140)?
ABS andur mingi ratta juures või vöö - olgu siis magnet või hammas. Arvatavasti piduriketaste montaazi/demontaazi käigus vigastati või aeti paigast ära.
See teema ikka uuematel põlvkondadel peal: 210, 202, 208 163 140 tagumiseotsa mudelid kaasaarvatud,. Päris uutel jälle ühe klemmiline konn või siis juba täitsa ilma lülitita. Täitsa ilma olen kohanud 163 tagumise otsa masinaid.
Aga point on lihtne:
Kaks paari kontakte on lülitis ja need peavad toimima teineteisele vastakuti.
1 kontakt on taga P.tulede põletamiseks( mida näeb ka loomulikult ABS-i aju
2 kontakt on piduri vajutus info otse ABS-i ajule

pedaal on null asendis
1= 0V
2=12V
Pedaali on vajutatud asendis
1=12V
2=0V
Kuna aju näeb mõlemat,, siis sealt ebaloogikat nähes kukub ta karjuma.
Tavaliselt läheb katki Nr.2 kontakt,ehk see see ahel on pidevalt 0V. Peab aga puhkeasendis olema pidevalt 12V . Sealt see pidurivajutuse ja käivituse diagnostikaalgeline mõte tekkiski, et nii vast kõige kergem viga lokaliseerida. Eelinfo oli ju ,et pidurituled töötavad .Järelikult kontakt Nr.1 on korras.
Läks meelest siia tulemus postitada . Aga oligi piduri lüliti läbi . Diagnost koos uue lülitiga läks 43 eur. Kõik töötab Smile . Aga nüüd ilmnes uus probleem , nimelt maanteelt linnapiirile jõudes vahetas automaatkast käiku alla ja läks avarii reziimile . II käik ja tagurpidi töötab ja muud midagi . Homme hakkan ilmselt siis uut aega diagnosti jaoks otsima . Sirvin foorumit väheke ka enne. Aga muidu käigukast töötas 98% perfektselt pärast sügisest suurt remonti . Nimelt jooksis täitsa kokku ja tehti peaagu kap remont 1000 eur ei ole lõbus maksta enam . Loodan ,et enam niihull ei ole
Käisin diagnostis käigukastiga . Elektroonika lihtsalt korra lolliks läinud . Kustutati viga ära ja kõik toimib Smile .
Naljalt niisama elektroonika lolliks ei lähe, et viskab suvalise vea ja auto avariis. Kui oligi näiliselt suvaline viga, siis miski selle siiski esile kutsus ja suure tõenäosusega tuleb see tagasi.

Mis viga see oli?
Diagnosti mees ütles ,et käigukasti aju vms ei saand aru käigukangi asukohast vms . Et nagu ei olnd päris paigal olnud . Võis väga vablt olla kuna mul seal tihti kindad mis võivad vahel ka kergelt lumised olla ,ehk pääses natuke vett peale kuskile .