Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 300td kütusetaseme andur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline mure siis. Paagis olev kütuseandur lagunes ära. alt mutter kruvis end lahti ja alumiiniumtoru kukkus allapoole ning lõhkus ära selle pika traadi anduri küljes. küsimus siis selline, et kas seda traati saab asendada või on mõttekam terve andur uus otsida. tegemist on universaalkerega masinaga ja sellel on üks pikk traat seal sees, mis jookseb ulevalt alla ja siis kaarega tagasi üles, sedaanil on kaks pikka traati.
Sedaani ja universaali omad on täpselt ühesuguse ehitusega. Sedaanil lihtsalt ülemine osa kaldu ja see alumiiniumtoru on pikem.
Seda traati remontida ehk joota ei ole võimalik. Tavaline ei sobi, tegu on takistustraadiga, andur on siis tegelikult nagu pote.
2 aastat tagasi oli Kadaka lammaris universaali andur 150eeku, tänaseni töötab.

seda jootmise asja ma arvasin ise ka et ei ole mõtet üritadagi. igaks juhuks proovisin panna sinna uue traadi ja nüüd näitab et paak on koguaeg täis Smile sinna ikka vaja kindla takistusega traati.
Oskab äkki keegi öelda mul sama auto 300td ja kütte seier hüpleb mõnikord nii et klõbin hakkab häirima sõidumõnuWink
vahel jälle näitab õieti ja ilusti siis jälle kukub alla ära,milles on plrobleem?
mul oli algul sama jama et seier tiksus siis aga lõpetas üldse töötamise. sees olid traadid puru. samas mul valetas see andur juba enne auto ostmisest peale. kunagi ei näitand kytust alla veerand paagi.
(08-01-2012, 12:18 AM)consentrino Kirjutas: [ -> ]mul oli algul sama jama et seier tiksus siis aga lõpetas üldse töötamise. sees olid traadid puru. samas mul valetas see andur juba enne auto ostmisest peale. kunagi ei näitand kytust alla veerand paagi.

Mis tegema peab siis anduri vahetus vist?
Kuidas käib kas väga keeruline pean ka ette võtma kunagi?
tegelikult ei ole raske kui kõik kruvid lahti tulevad ise pidin kahel pead maha puurima.pagassis on kaks luuki tagumine(salongi poolne) luuk küljest ära (8kruviga) siis sahtlpõhja tüüblid välja ja parem oleks vist kui see luugi taga olev kate ka ära võtta( see oli keskelt kahe kruviga ainult) siis tõmbad sahtipõhja üles ja seal all ongi andur. aaa pisike plastikkaan on peal enne ja selle all on andur. anduril juhe küljest ja torutangide või millegi muu sarnasega saab välja keerata. ise alles otsin asendus andurit.
(08-01-2012, 01:02 AM)consentrino Kirjutas: [ -> ]tegelikult ei ole raske kui kõik kruvid lahti tulevad ise pidin kahel pead maha puurima.pagassis on kaks luuki tagumine(salongi poolne) luuk küljest ära (8kruviga) siis sahtlpõhja tüüblid välja ja parem oleks vist kui see luugi taga olev kate ka ära võtta( see oli keskelt kahe kruviga ainult) siis tõmbad sahtipõhja üles ja seal all ongi andur. aaa pisike plastikkaan on peal enne ja selle all on andur. anduril juhe küljest ja torutangide või millegi muu sarnasega saab välja keerata. ise alles otsin asendus andurit.

Ok.Võtan ka asja käsile.
Täname

seesuur et kas keegi teab kas bensu andur ja diisli andur on samad või erinevad. et kas ma saan oma diislile peale panna bensuka anduri?
(15-01-2012, 09:22 AM)consentrino Kirjutas: [ -> ]seesuur et kas keegi teab kas bensu andur ja diisli andur on samad või erinevad. et kas ma saan oma diislile peale panna bensuka anduri?
Ühesugused, pole mingit vahet.