Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 c200 bena seier....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitus!
sai siis soetatud w202 mers ja üheks veaks oli see et bensu seier ei tahtnud mulle näidata palju bensu paagis on,2 päeva sõitnud siis hakkas seier tööle (täna) ja sain mustamäe teelt sõita tondini (~3 km)
siis seier vajus ühtlaselt terve teekond poole paagi pealt nulli,nagu paagis oleks auk olnud.
Et mis võiks probleemiks olla?

loodan et saate seletusest aru.

Ette Tänades!
lesven.ee ... kõige kiirem ja lihtsam variant vast Wink
Äkki kütusenäidikusensor must?
Mul oli W124-l selline mure ja tegin DIY, ma W202 kohta eriti ei tea veel kuigi endalgi nüüt 202.
DIY: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18917
või teine viga võib selles olla ,et lasi paagi liiga palju kütust täis. Siis kui liiga palju kütust siis näidik paneb korralikult kelbast!
(04-01-2012, 05:39 PM)kaspar Kirjutas: [ -> ]või teine viga võib selles olla ,et lasi paagi liiga palju kütust täis. Siis kui liiga palju kütust siis näidik paneb korralikult kelbast!

Öh?
Mis moodi see peaks toimima?

202 on kahepaagisüsteemi tõttu kapriisne - ühest teise pumbatakse tagasivoolu abiga. Paagianduri võiks muidugi profülaktikaks laiali lahata - halba see ei tee. Kuigi meie tanklates müüdav põlevvedelik on Täiesti Standarditele Vastav, on täheldatud mõningast ebatervet mõju autoehituses kasutatavatele materjalidele.Confused
ma ei kujuta ette mismoodi see segaseks läks aga kui tankisin kütust kuni täite toru kah täis oli siis näitas näidik kas tühja paaki või täis paaki ja tuli põle jne.
Lugesin manualist (facelifti manualist) ja sinna oli kirjutatud ,et mitte täita kõrini või midagi sellist?
Ja kui ma paaki vaatasin siis minuteada on seal mõlema paagi poole jaoks üks andur mis siis arvutab koguse mõlema poole pealt kokku.
Ma andurit ise ei ole. Ja koguse poolest näitasid andurid õieti pidevalt kuskil 53-54L viskas tule põlema.
Arvan, et võiksid suhtuda asjasse ettevaatusega.
Nimelt on 202-l huvitav paagisüsteem - kaks paaki, mis on ülevalt ühendatud ja tänu sellele ka kaks andurit. Andurid on ühendatud jadamisi, ehk siis näitavad kahepeale kokku, palju paakides kütust on. Seega võib olla vigane üks või teine andur või siis pigem juhtmestik, mis nendeni viib. Üks andur koos pumbaga asub juhipoolse tagaistuja istme all - ligi saab auto põhja alt. Teine andur asub samas kohas teisel pool.
Kuna paakides kasutusel ka kaks pumpa (põhipump - elektromehhaaniline ja teine pump - ventuuri düüsiga), võib tekkida olukord, mis on üsna tüüpiline 202-le:
Ventuuripump, mille ülesandeks on pumbata pritsest tagasivoolanud kütust ühest paagist teise, et põhipump seda sealt jälle kätte saaks, võib olla purunenud, must või streigib. Siis tekkib olukord, kus tagasivoolanud kütust ei pumbata tagasi ühest paagist (kõrvalistujapoolsest) teise ja teine paak, kus asub põhipump, jääb kuivale. Kui kütust on üle poole paagi, siis voolab ta ise üle teise paaki, aga kui on vähem, siis ei voola.
Seega võib jääda teepeale.
Venturi pumba streikimise põhjusteks võib olla: nõrk kütusesurve (filter umbes, põhipump vigane), saast kütuses (düüs ummistunud) või õhumullid tagasivoolus.
Olen omal nahal tundnud - remontinud.
Mul sama jama selle bensiinipaagi näidikuga ja jäin ka täna teepeale. Kus-kes viitsiks seda teemat vaadata Tallinnas?
On vabatahtlikke?
Olen vägagi tuttav selle probleemiga.
Nimelt w202 puhul on juhuslikult käituv kütuseseier ohu märk (s.t. võib teepeale jätta).
Kõigepealt tuleks auto üles tõsta ja vaadata tagaistujate all asuvate paakide torustik üle. Minu autol lekkis tagasivoolutoru (mis asub paagi peal ja pole nähtav) ja kuna õhk tuli vahele, siis teises paagis (parempoolse tagaistuja all) olev venturi pump enam sellest paagist teise ei pumbanud korralikult. Ehk siis olukord selline: peaaegu pool paaki kütust ja teepeale jäin ikka.
Lahendus oli vedada voolik ühest paagist teise. Võib ka toru ära parandada, kuid siis tuleb paagid maha võtta (ja kuna paake ühendava toru alt jookseb ka kardaan, siis see samuti).
Seejärel tasuks kontrollida kütuse filtrit. Kuna venturi pump toimib kütuse surve pealt, siis võib juhtuda ka see, et filter on täis, surve madal ja jälle kütuse ühest paagist teise pumpamine ei toimi.
Kui kõik need korras, siis ei tohiks tee peale jääda ja võib asuda näidiku andurite kallale. Nimelt on mõlemis paagis andur.
Asub tagasõitjate jalge all täpselt ja näeb välja selline. Kui juhtmeid loksutada töötava mootoriga ja näidiku seier liigub, siis on targem vahetada anduri välja. Kuna juhtmestik asub ilmastikuolude käes, siis paranda pole seal midagi. Kui kõik töötab, siis mülemi anduri keskmine takistus näitab õiget kütuse taset.
P.S. Antud häda on väga tavaline w202 mersudel, et mitte öelda tüüpviga. Tegelikult lahendus on lihtne ja kui juba korra tehtud, siis kestab kaua.

Jõudu!
Eile vaatasin auto alla ja need pistikud tundusid nagu uued. Ja kui pistikuid lahti/kokku panna, siis seier liikus siia/sinna ja näitas iga kord erinevat kütuse taset. Nüüd siis tuleks filter ära vahetada ja siis järgmised sammud..

Siis tundub, et andurid on õhtal. Soovitan soojalt töötav eksemplar hankida, kuna remontida neid ei saa.
Seletan - see anduri ei ole muud kui üks liugur-takisti. Kui tema harjade tööpinnad on kulunud (99% juhtudel on), siis aitab ainult uue paigaldus.
Edu!
(11-01-2012, 02:23 PM)C220 Kirjutas: [ -> ]Arvan, et võiksid suhtuda asjasse ettevaatusega.
Nimelt on 202-l huvitav paagisüsteem - kaks paaki, mis on ülevalt ühendatud ja tänu sellele ka kaks andurit. Andurid on ühendatud jadamisi, ehk siis näitavad kahepeale kokku, palju paakides kütust on. Seega võib olla vigane üks või teine andur või siis pigem juhtmestik, mis nendeni viib. Üks andur koos pumbaga asub juhipoolse tagaistuja istme all - ligi saab auto põhja alt. Teine andur asub samas kohas teisel pool.
Kuna paakides kasutusel ka kaks pumpa (põhipump - elektromehhaaniline ja teine pump - ventuuri düüsiga), võib tekkida olukord, mis on üsna tüüpiline 202-le:
Ventuuripump, mille ülesandeks on pumbata pritsest tagasivoolanud kütust ühest paagist teise, et põhipump seda sealt jälle kätte saaks, võib olla purunenud, must või streigib. Siis tekkib olukord, kus tagasivoolanud kütust ei pumbata tagasi ühest paagist (kõrvalistujapoolsest) teise ja teine paak, kus asub põhipump, jääb kuivale. Kui kütust on üle poole paagi, siis voolab ta ise üle teise paaki, aga kui on vähem, siis ei voola.
Seega võib jääda teepeale.
Venturi pumba streikimise põhjusteks võib olla: nõrk kütusesurve (filter umbes, põhipump vigane), saast kütuses (düüs ummistunud) või õhumullid tagasivoolus.
Olen omal nahal tundnud - remontinud.

kuidas aada küttepaak k2tte,kas peab taga silla lahti laskma c220 w202
(30-11-2012, 12:21 PM)C220 Kirjutas: [ -> ]Olen vägagi tuttav selle probleemiga.
Nimelt w202 puhul on juhuslikult käituv kütuseseier ohu märk (s.t. võib teepeale jätta).
Kõigepealt tuleks auto üles tõsta ja vaadata tagaistujate all asuvate paakide torustik üle. Minu autol lekkis tagasivoolutoru (mis asub paagi peal ja pole nähtav) ja kuna õhk tuli vahele, siis teises paagis (parempoolse tagaistuja all) olev venturi pump enam sellest paagist teise ei pumbanud korralikult. Ehk siis olukord selline: peaaegu pool paaki kütust ja teepeale jäin ikka.
Lahendus oli vedada voolik ühest paagist teise. Võib ka toru ära parandada, kuid siis tuleb paagid maha võtta (ja kuna paake ühendava toru alt jookseb ka kardaan, siis see samuti).
Seejärel tasuks kontrollida kütuse filtrit. Kuna venturi pump toimib kütuse surve pealt, siis võib juhtuda ka see, et filter on täis, surve madal ja jälle kütuse ühest paagist teise pumpamine ei toimi.
Kui kõik need korras, siis ei tohiks tee peale jääda ja võib asuda näidiku andurite kallale. Nimelt on mõlemis paagis andur.
Asub tagasõitjate jalge all täpselt ja näeb välja selline. Kui juhtmeid loksutada töötava mootoriga ja näidiku seier liigub, siis on targem vahetada anduri välja. Kuna juhtmestik asub ilmastikuolude käes, siis paranda pole seal midagi. Kui kõik töötab, siis mülemi anduri keskmine takistus näitab õiget kütuse taset.
P.S. Antud häda on väga tavaline w202 mersudel, et mitte öelda tüüpviga. Tegelikult lahendus on lihtne ja kui juba korra tehtud, siis kestab kaua.

Jõudu!

kuidas sa vedasid vooliku yhest paagist teise.ilma paaki alt v6tmatta?