Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 mure immo süsteemiga 96a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto on infrapuna võtmega, ifz2 süsteem, Viga selles, et mingisugune immo plokk on niiskust saanud ja enam ei tööta peegli ees vilguvad kordamööda roheline ja punane tuli sammuti juhi ukse lingi peal.Plokeerib ära kütte pealeande ja ei käivitu. tegu siis 96 a 2.2 diisliga 70 kw
Tahaks just teie targemate käest küsida milles võib see viga täpsemalt olla usun et just juhipeegel on niiskust saanud kuna seal pidi ka üks plokk olema. Kindlasti diagnostika aitaks kõigeparemini aga kas pärast on vaja kõik plokid ja võtmed uuesti kodeerida, kes selle asjaga tegeleks ja kui palju võib see maksma minna?

Terv.K
Pole küll oma elu sees veel näinud, et on elektrooniline võti( rahvakeeli smart KEY ) ja salongi peegli ning uksekäepidemetel roheline punane tuli.
Kust kohast see DOS termin tuli?

Eeldame, et sul on ikkagi puhas infrapuna kaugjuhtimine ja esimene põlvkond IFZ plokk.
Seal käib asi nii, et võtmest läheb IR signaal peglisse kus on vastuvõtja. Vastuvõtjast läheb edasi IFZ plokki. Kesklukk lubatakse lahti teha ja kui see on juba lubatud ,siis on ka immo maha võetud. Kui kesklukk ei avane rohelise tule kinnitusel ,siis käivitusluba ei antasyyte sissekeeramisel mootorile.
Kui sul on nyyd IFZ II systeem, siis kesklukk võib küll maha ja peale minna, kuid immo kood loetakse selliseljuhul immo kiibilt ja selliseljuhul on ka immo lugemis rõngas syyteluku ümber.
Kas kesklukk tuleb maha ja roheline vilgub sel hetkel?
Kui syyte sisse keerad ,siis kas vilguvad punane,roheline kordamööda?
(23-12-2011, 12:38 AM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Pole küll oma elu sees veel näinud, et on elektrooniline võti( rahvakeeli smart KEY ) ja salongi peegli ning uksekäepidemetel roheline punane tuli.
Kust kohast see DOS termin tuli?

Eeldame, et sul on ikkagi puhas infrapuna kaugjuhtimine ja esimene põlvkond IFZ plokk.
Seal käib asi nii, et võtmest läheb IR signaal peglisse kus on vastuvõtja. Vastuvõtjast läheb edasi IFZ plokki. Kesklukk lubatakse lahti teha ja kui see on juba lubatud ,siis on ka immo maha võetud. Kui kesklukk ei avane rohelise tule kinnitusel ,siis käivitusluba ei antasyyte sissekeeramisel mootorile.
Kui sul on nyyd IFZ II systeem, siis kesklukk võib küll maha ja peale minna, kuid immo kood loetakse selliseljuhul immo kiibilt ja selliseljuhul on ka immo lugemis rõngas syyteluku ümber.
Kas kesklukk tuleb maha ja roheline vilgub sel hetkel?
Kui syyte sisse keerad ,siis kas vilguvad punane,roheline kordamööda?

Teil on õigus . Kui aku juhtme peale panen siis peegli all
põlevad nii roheline kui ka punane korraga ja pärast kustuvad mõlemad ültse ära
ja kesklukk enam ka ei tööta, aga kus see iz plokk asub?

Kas kesklukk töötab puldist? Äkki ei tööta võtmepult.
Kui viimati jäi keskluku plokile meelde ,et pandi uksed kinni ja rohkem avatud pole, siis käivitusluba pole.
plokk asub kõrvalistuja jalgade all
(23-12-2011, 11:14 PM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Kas kesklukk töötab puldist? Äkki ei tööta võtmepult.
Kui viimati jäi keskluku plokile meelde ,et pandi uksed kinni ja rohkem avatud pole, siis käivitusluba pole.
plokk asub kõrvalistuja jalgade all

Kesklukk ei tööta ültse enam, minu arvates terve immoplokk
kutu kas rohkem neid plokke pole kusagil?
Nii kesklukku sain toimima, ja vilgubvad vaheldumisi punane ja roheline süüte sissekeeramisel sellest järeldan et ei saa ühendust immo plokiga kuna see oli niiskust saanud ja käivitusluba ei anta, kas seda ajust lihtsalt maha ei saa progeda?
Mis koodiga see plokk on, mul üks plokk vedeleb, mis pole lukus (võtit ka sellele kahjuks pole). Kui on sama koodiga plokk, siis võin seda laenata ja saad katsetada kas on ploki viga või viga kuskil mujal A2028204426
Minu '96 aasta sedaankerega W202el ei asu immoblokk kundejalgade all
vaid mootoriruumis, tulemüüriküljes asuvas "kommunikatsioonikeskuses"
Sinna läheb eraldi pistikuga sisse paar juhet.
Sellist eraldi immoblokki polegi.
Jalgade juures on ATM kasti aju.

Mul on olemas paar võtit, süütelukuümbert immorõngas, ning armatuuri taga roolisambal asuv plokk. Täiesti toimivad, kesklukku juhib aga kuna immo on teisest puust siis masinat käima ei pane.
Koodi peast ei tea aga saan vaadata.
Kui peaks katsetamise huvi olema.

H
Tere jälle, ploki nr on 210 820 28 26 ja 12 pinni pluss teine väljund 2 pinniga
kahjuks eksid see plokk asus kõrvalistuja jalge juures armtuuri all metall plaadi küljes absi aju kõrval
suurima heameelega prooviks mingit plokki mis sobiks aga siis vaja ka võtit ja kui plokil teine nr siis ma diisli mootori aju ja veel kesklukku plokki ka kuna uue võtmega ei hakka ju enam kesklukk tööle.

minu plokk siis selline, sees on nähe mõnedel jalgadel veekahjustust.
[Pilt: img218l.jpg]