Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mis mõõtudega velg W124
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Tootja Mb
Mudel AMG
Mõõt (toll) 18 x 9.5
Aukude diam. (PCD) 5 x 112
Offset 33
valuvelg
Kui lai velg 124jale alla läheb...?
Vastus on selline, et täpselt nii lai, kui viitsid ise panna...Eusa_angel
Üsna mitmest allikast selgub, et Carlsson venitas taha 10 tollised ja ette 9,5-sed.

Aga see ei tule päris valutult, niiet pärast hommikusööki enne tööleminemist topin alla.
Huvi pärast võid lugeda, mida MB tehas soovitas teha, et tänapäeva mõistes lihtlabast 235/45R17 alla panna.
Nii nagu peab: http://www.w124performance.com/docs/mb/W...5_ET30.pdf

Protsess sisaldab keevitamist, esitiiva AMG spets laienduskitti, plekitööd jne.
Tuunijatel, muidugi, omad nipid.
Stihli jutt ja postitus väga õige tähelepanek. Minul 124 käisid isegi 225 45 17 rehvid koos amg monoplokkidega (millel kataloogi järgi Et sobis, või vähemalt jäi piiridesse) ees vastu tiiva servasid. Ja just need samad kohad. Külje liistu serv ja ülevalt tiiva kaar. Taga ma seda viga väga ei täheldanud, kuid kui oleks vast tiba laiem velg olnud oleks ka probleem kohe esile kerkind. Minu masin oli muidugi originaalis ja üsna korralik. Ei oska kommenteerida neid mis on pauku saanud ja tiibu vahetatud ja ütleme nii et originaal kere mõõtudest on masin juba välja veninud, siis võibolla tõesti et ei käi kuskile enam vastu.

Variant on ju panna E 500 tiivad ja taha keevitada ka uued ja laiemad kaared. Saad veel parema efekti kuid stangede ja liistude leidmisega läheb natuke kitsaks. Need maksid omajagu raha. Kuid kui on tahtmist on see teostatav.

Tervitades Siim
(22-12-2011, 12:41 PM)MBw140 Kirjutas: [ -> ]misasja, nii väike ja kitsas läheb vabalt alla ju....

Selge, kas väidad siis, et amg on kamp lolle we?
Ma jääks tagasihoidlikult teistsugusele arvamusele, aga vaidlema ja midagi tõestama ei hakka...Eusa_angel
Oma saanile (124) kavatsen küll vaid 225/45R17 alla panna, aga need tehase poolt soovitatud muudatused teen kindlasti ära.
Pole enam selles eas ka, kus tagarehvi kraapimine vastu koobast mind külmaks jätaks...

Teine asi on see, et vahet pole, kui väike või suur on velg. Vastavalt velje suurusele mängitakse rehvi kõrgusega, mida suurem velg, seda madalam rehv.
Ratta läbimõõt summa summaarum jääb alati samaks.

Ehk siis 245/30R20 on tunduvalt "väiksem" ratas kui 245/55R17 ja selline vahe ajaks ülekande juba valeks ja pardakompuutrid sassi...



Mis flantsidesse puutub, siis ka siin järgiks ma tehase inseneride soovitusi, miks neid MITTE kasutada:

- velje tsentreerimine suht võimatu (kui on nö. odavam, ilma randita tüüp; ja edaspidi on oodata 124ja tehnilise all postitust "suuremal kiirusel väriseb; keegi viga ei leia")
- rattalaagri kiire kulumine - been there too, 15mm flantsiga rattalaager paar kuud...
- rooligeomeetria muutub ebamugavamaks jne...

Ehk asju tuleb teha süvitsi, mitte uisapäisa.