Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: W210 2.0 kompressor kompressori :)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tere, täna selgus see mida olin kahtlustanud ostetud autol kompressor ei toimi. Kas kellelgi on aimu kust võiks saada ja mis sellise jubina hind võib olla? Tegu siis 1997 aasta masinaga millel 137kw Ette tänades, Mihkel
mul pakkuda selline:http://parts.auto.ru/sale/15028-5e1a


kui huvi siis anna teada ps teel
kahjuks pole ju pakutav kuidagi minu autole sobiv ... Smile
Tuletaks teemat meelde... Ikka hädas...
Oled sa 100% kindel, et kompressor õhtal? Mitte ei põhjusta seda miski muu... ?
(04-06-2012, 10:08 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Oled sa 100% kindel, et kompressor õhtal? Mitte ei põhjusta seda miski muu... ?

100% ei saa ju milleksi kindel olla aga... Kisub sinna poole küll või teab keegi kes tunneks ja tegeleks kompressoritega? Pole ise kedagi leidnud.
(04-06-2012, 11:45 AM)MIQ Kirjutas: [ -> ]
(04-06-2012, 10:08 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Oled sa 100% kindel, et kompressor õhtal? Mitte ei põhjusta seda miski muu... ?

100% ei saa ju milleksi kindel olla aga... Kisub sinna poole küll või teab keegi kes tunneks ja tegeleks kompressoritega? Pole ise kedagi leidnud.

Tere!

Tegemist peaks olema vist M111.947 mootoriga.

[attachment=5384]

Ehk on pildist abi, saad vähemalt varuosa numbri. Aga minuarust selle vea kindlakstegemine väga keeruline ei ole (vähemalt kompressori enda osas). Nagu pildi pealt näha, on kompressori otsas rullik (pildil nr 8) - see on ehituselt tegelikult magnetsidur (kompressor ei ole koguaeg aktiivne vaid käivitub vastavatel pööretel). Kui samaaegselt keegi gaasi annab, siis on see mootoriruumist selle aktiviseerumisel visuaalselt nähtav-kuuldavad kerge vilina või undamisena. Põhimõtteliselt on võimalik, et magnetsidur on läbi ja ta ei võta kompressorit järele. Muu osa kõik mehhaaniline seal ja juppidest võivad läbi olla vaid laagrid mille sisse kompressori labad istuvad. Arvatavasti sul kompressoris ikka õli sees, muidu vast oleks hoopis teised lood. Kui kompressori viga pole, siis pead kuskilt mujalt vea leidma... diagnostikast ehk abi. Kompressorite järelturg Eestis väga kehva üldiselt, pöörduksin pigem Saksamaa või USA ebay poole.


Edu!
(04-06-2012, 12:50 PM)Blaze Kirjutas: [ -> ]
(04-06-2012, 11:45 AM)MIQ Kirjutas: [ -> ]
(04-06-2012, 10:08 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Oled sa 100% kindel, et kompressor õhtal? Mitte ei põhjusta seda miski muu... ?

100% ei saa ju milleksi kindel olla aga... Kisub sinna poole küll või teab keegi kes tunneks ja tegeleks kompressoritega? Pole ise kedagi leidnud.

Tere!

Tegemist peaks olema vist M11.947 mootoriga.



Ehk on pildist abi, saad vähemalt varuosa numbri. Aga minuarust selle vea kindlakstegemine väga keeruline ei ole (vähemalt komressori enda osas). Nagu pildi pealt näha, on kompressori otsas rullik (pildil nr 8) - see on ehituselt tegelikult magnetsidur (kompressor ei ole koguaeg aktiivne vaid käivitub vastavatel pööretel). Kui samaaegselt keegi gaasi annab, siis on see mootoriruumist selle aktiviseerumisel visuaalselt nähtav-kuuldavad kerge vilina või undamisena. Põhimõtteliselt on võimalik, et magnetsidur on läbi ja ta ei võta kompressorit järele. Muu osa kõik
mehhaaniline seal ja juppidest võivad läbi olla vaid laagrid mille sisse kompressori labad istuvad. Arvatavasti sul kompressoris ikka õli sees, muidu vast oleks hoopis teised lood. Kui kompressori viga pole, siis pead kuskilt mujalt vea leidma... diagnostikast ehk abi. Kompressorite järelturg Eestis väga kehva üldiselt, pöörduksin pigem Saksamaa või USA ebay poole.


Edu!

No taha ta kompressorit ta kahjuks ei võta, huvitav kuidas seda rulliku tööd kontrollida? Vabandan ette ära kui lollid küsimused...