Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kas ostsin õige saja w126 -le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
vidin saub siis kohe peale käigukasti. on kuue auguga,kus ka kummipuksid, neist kolm on kinni kardaani esiotsas ja kolm käigukastist vällja ulatuva osa otsas.
välimus:tegu siis metallist ümar 6. avaga ja ka kummipuksid on sees(olid)
uus mille ostsin on aga peaaegu ümar ja kummist ning on kuue metall puksiga
kirjad on vidinal:diese seite
sgf
z.gelenkw
gad 141 pat
126
mingi saksa toode
kas võib se vahe olla selles te on tegu B-varuosaga

Smile
Peabki olema metallrõngad ümber, mõtle mis jõud seal on.....Metall on kummi valatud, et poltidelt rakenduvat koormust jaotada...
Originaali tegi vist JURID....ega see skw ka nüüd mitte-kõlbulik ei ole..pane alla ja sõida...
ok loodan et kõlbab, aga tegu siis ikka õige osaga!
ok asi on all ja toimib
tekkis uus küsimus!
kui ma hoian pidurit peal ja panen käigu sisse siis tõstab/langetab natuke perset ja kraabib maad(automaat.k. kruusapeal)
et kas on tegu veel mõne rikkis osadega või on see ok.???
tegu ikka 280 se 81.a w126
Kui sul mootori pöörded ok on, siis nii peabki. NImelt automaatkast võtab ju kohe veo taha ja annabki vedavatele ratastele koormust.

Isegi ilma pidurita peaks hakkama asi ise liikuma, kui oled pannud D peale ja gaasi ei puutu. Automaatpeabki tsipa peale hoidma. Aga kui sul pöörded on soojalt D asendis rohkem, kui 600 siis jamasti ja hakkab tasapisi kasti lõhkuma
Langetamine loomulik,kaaps kindlasti mitte.....meibi kruusa peal tikub.....
Kas tühikäik normaalne,liiga kõrge pole?
piiksu tõstmine ja langetamine on ok.

kruusa peal kraapimine tähendab kas liiga kõrgeid pöördeid või liiga kehvasid tagapidureid.
pöörded on jah körged
elumees83 Kirjutas:pöörded on jah körged

Siis pole ime,et kohe kaapima hakkab ja jugama tahab panna.:cool_rsvd:
selge kohe kui tööpäev läbi võtan asja käsile aga kuda need pöörded peavad siis olema st:tühikäigul ehk P ja N,ning D.S.L ja R tavaliselt oli tühikäigul kõrgemad umbes 1500 ja käiksees "kohapeal" 900
on seee kõlbulik või on kudagi teisiti veel parem
Kui mootor on soe, siis P ja N i peal kuskil maks 800
Kui on mingi käigu peal, siis 550 oleks perfekto.

Kui soojalt rohkem, kui see, siis m idagi mootoril natuke kalab, kas mõni andur või ajuke.
nonoh, 550 peal sureb see kuuepütane kindlasti ära.
kui mälu ei peta, siis 800midagi olid P-asendi pöörded, käiguga vähe alla, 700 teises pooles.
Imo oli 700 ja 900-1000 normaalne sellel, 550 peale ei pane kahjuks never seda normaalselt käima....
kui mootor korras, käib 500 peal ka Tongue
selge siis on kusgil kala sees Sad
sest P-1000 ja D-750 - 800 turtsub kudagi imelikult aga pole ka ime sest mootoris imelik klõbin ja lekib ju ka teine(õli).
tuleb teha suurem hooldus-rem. mootorile

siis selline küsimus veel, kas 280 se 2.8 mootoril on ikka õlikanalid plokikaanes :question:
???