Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300 CE - Automaatkäigukast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!

Oman esimese autona 300CE'd ja rõõmu kui palju sellega.

Auto ise on siis 3.0 132kw ja 90. aasta oma.

Auto saamisest saati on nagu vanakestega ikka, midagi teha. Ise ma ei jaga autodest pea midagi ja seega olen päris ühe kopika remondimeestele kinkinud. Augusti lõpus ei võtnud auto enam R-käiku sisse ja pool kasti läks vahetusse. Näidati mulle täiesti siledaid kettaid töökojas, ma noogutasin ning lasin pool uut kasti, uue õliga, sisse panna.

Peale seda oli tükka aeg kasti poolt vaikus. Vahepeal lasin elektroonika korda teha, kuna keegi eelnevatest omanikest ei jaganud eriti füüsikat vist. Auto sõitis korralikult esimeste külmadeni. Jamad hakkasid vist enne miinus kraade juba. Kolmandalt käigult üle minnes neljandale, hakkas auto vappuma. Pöörded võnkusid üles-alla ja käik ei vahetunud. Siis aitas gaasi korraks lahti laskmine. Kui läks miinus kraadile, siis pidin oma kõva mitu kilti sõitma, enne, kui üldse 4'nda sisse võttis. Arvasin, et ehk õli paks vms. Pärast parklas oli ka lõbus, kui tagumine ennast sisse ei võtnud, kuigi peale paari ringi ümber asula töötas tagumine jälle.

Nüüd on siis asi 'stabiliseerunud': käiguvahetustel jõnksutab auto, vahest kiirendamisel ei saa vist käiku sisse ja auto viskab pöörded lihtsalt piirajasse(ise edasi pmst ei liigu). Kohalikud targad pakkusid välja, et sitt õli on kastis või õlipumbaga jama.

Nüüd ma palun teie abi. Mida soovitate teha? Kelle juurde minna? Mida kontrollida?

Samuti ei ütleks ära mõnest heast diagnostika-mehest, kuna autot peab käivitama gaasiga ja on ka kunagi fooritaga välja surnud(madalad pöörded).


Ette tänades,
Sleven!
Tõmba töötava, sooja mootoriga kasti õlivarras välja, peab olema ülemise kriisuni!
Aga kui poole peale, siis tuleks ikkagist peale valada?
Õli peb normis olema. Nuusuta kas on kärsahais küljes?
Ei ole nina, kas pidurid või rehvid( =) ) või mootorist midagi.. Midagi ikka haiseb.

Ja kui on vaja juurde valada, siis mida ja kuidas seda seal lahti saab, seda ülemist korki?

Käigukasti õlivarda kork tuleb kõigepealt eemale lükata, küljele. Käega katsud, siis tunned, et ühel pool plastikut ei ole. Eemale saad, siis lihtsalt tõmbad välja.
Ei seda ma oskan. Ma mõtlen põhja all, et täita kasti.
Sealtsamast käigukasti õlivarda torust valad õli juurde.
Ja mis õli ma siis valan? Mida poest küsida?
(15-12-2011, 05:40 PM)Sleven Kirjutas: [ -> ]Ja mis õli ma siis valan? Mida poest küsida?

ATF Dexron II
Suured tänud siiamaani kõigile!

Annan teada, kas õlilisamine lahendas asja või mitte!
Valasin õli juurde ja käiguvahetuse sain nüüd korda.

Asi mis veel kripeldab on see, et tavaliselt automaatkäigukasti puhul, kui käik sisse lülitada ja pidur lahti lasta, siis auto hakkab ise liikuma. Hetkel see nii ei ole. Pöörded on 500 peal ja alles 1000 peal hakkavad võtma.. Kui lahti lasta, siis auto ei veere, vaid jääb seisma, nii kui alla 1000 kukub.

Oskab keegi aidata?


Aga ikkagist,

SUUR TÄNU KÕIGILE VASTAJATELE SIIAMAANI!
Ei tahaks uskuda, et kettad juba kulunud on seetõttu, sest siis oleks ka suurel koormusel (täisgaasiga kiirendades käiguvahetusel) libisemine. Viitaks nagu hüdromuhvi veale või tema juhtimisele. Äkki sai kuivalt sõites viga.
Mingeid soovitusi?