Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 190e jõnksutab..
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
w201 190e 2.0 1988
selline asi, et
1)sõites autoga hakkab see jõnksutama, mtte küll palju kuid siiski on tunda. ja kohapeal seistes hakkavad pöörded kõikuma, isegi sureb välja vahest.
2)kiirendus on halb, hoian pedaali all aga midagi erilist nagu ei toimu, aeglaselt kiirendab siiski normaalse kiiruseni. isegi kui sõidan nii 90ega ja kurvi läbides lasen gaasi lahti, siis uuesti vajutades ei võta gaasi kohe järgi vaid venib...
(auto käivitub külmalt hästi ilma probleemideta. )
...ja kütusekulu on tunduvalt suurem kui enne...?
mm kütusekulu suurem kui enne- ei oska kommenteerida ma pole selle autoga 2 aastajooksul niipalju sõitnud et saaks midagi ütelda.
aga tundub küll, suur olevat, nt ühel päeval tulipõles panin 10euri eest sisse sõitsin umbes 45km siis juba jälle tuli põles
mm kütusekulu suurem kui enne- ei oska kommenteerida ma pole selle autoga 2 aastajooksul niipalju sõitnud et saaks midagi ütelda.
aga tundub küll, suur olevat, nt ühel päeval tulipõles panin 10euri eest sisse sõitsin umbes 45km siis juba jälle tuli põles
Ilmselt saab siis lisaõhku. Halb kiirendus ja suur kütusekulu (u 10L/100 km) annab märku, et tegemist lisaõhuga mida see mootor ei salli. Targemad, parandage kui eksin.
ehk siis mõni vaakumi voolik lekib?? või äkki see kummist osa õhulugeja all??
mm, kui remontida ei oska siis ei tasu näppida Big Grin. hakkasin siis reedel viga otsima tulemus- auto ei käivitu. Sad otsisin viga vaakumvoolikutest, kuid millegi pärast oli vaja ka jagajakaas maha kiskuda... nüüd auto ei käivitu. kontrollisin sädet- ainult 3.ndal küünlal säde olemas...

kas rikkis jagajakaas võib põhjustada ka jõnksutamist, või tuleb otsida viga voolikutest edasi??
ning kas tühikäigumootori külge kinnituv lõdvik/voolik, mis tuleb õhulugeja alt peab kinnituma raskelt?? (kui ära võtta või külgepanna kas peab jõuga tõmbama/suruma?)
Kui 3. silndril on aint säde siis on 4 asja, kas juhtmed, küünlad või kaas rootor. Jõnksutamist põhjustab ilmselt bensupump või siis halvaks läind bensupumba relee, ühesõnaga bensu muutuvast asendist tekib vajaka järsku pumbal, voolikud peavad kõik kinnituma tihkelt. Õigel ajal tuleva hea kütteseguga koos õigel ajal särtsuva sädemega on korralikult töötava mootori tunnuseks. Ühesõnaga sul on segu miskipärast vale, siis ta hakkab tavaliselt niimoodi jaurama, been there, done that.
selge
nii asendasin jagajakaane ja rootori ning ka tühikäigumootori küljes oleva vooliku, auto sõidab korralikult. kuid kohapeal seistes viskab vahest bensu lõhna ülesse ... ????
bensiini leke leitud.