Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 E220 CDI 125KW - vibratsioon ja "vile" salongis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõigile!

Sai ca 1 kuu tagasi endale soetatud E220 CDI 125KW 2007a. elukas. Tundus hea valik!

Ostetud sai eraisikult, aga tundub, et ei olnud hea idee kuna probleemid hakkasid ca 1 nädala pärast. Eusa_wall

Probleem järgmine: Esineb suuresti külma mootoriga - "madala käigu müra" kui sõita konstantse kiirusega, mistahes käiguga (just seal 1200 pöörde ümbruses) ja lisaks tekib konkreetne vali "vile" salongi kiirustel 50km/h ja 70km/h.Algas kõik vähehaaval ja on ajapikku ainult suurenenud. Kui nüüd aga mootor soojaks läheb st. veetemp. sinna 80 kanti jõuab siis vile kaob täielikult aga see nn. madala käigu müra jääb kergel määral alles. Kui auto vahepeal seisma jätta ja maha jahtub, jätkub sama jama jne jne. Icon_sad

Olen püüdnud siin foorumites otsida analoogset probleemi, olen ka teadjate meeste käest uurind-puurind. Praegu olen jõudnud nii kaugele, et mulle öeldakse, et läbi on nyyd kas hüdromuhv või hüdroplokk.

Ühes kohas sai arvuti järgi lükatud, kus lükati välja hüdro (ehk nii muhv kui ka plokk), ja nn. sümptomid kadusid. Nüüd on veel vaja välja selgitada kumb nendest on. Kuna aga auto sai alles värskelt soetatud siis niisama vahetama hakata umb-ropsu emba-kumba neist on lihtsalt 50:50 võimalusega riski peale minek ja raha mõttes seda valet poolt külastades ei saa absoluutselt lõbus olema. Kõige targem oleks (mida on mulle kõik seletanud), et tuleks sama tüüpi auto hüdroplokki proovida (mille lahti võtmine ja korraks alla panemine on kiire).

Kas keegi teab kedagi või juhuslikult on olemas antud masina hüdroplokki, et saaks probleemi tuvastada ja sealt edasi liikuda? (hetke seisuga kuskilt ma seda leida ei ole suutnud ja kellelgi pole ka niisama seda vedelemas; uhkematesse kohtadesse pole ka pöördunud, pole seda rahakest peale auto ostu ja enne jõule väga niisama jagada ka)

Lisaks, äkki kellelgi kogemus, kas antud teemat annab kuidagi lihtsamalt selgeks teha, kumb see nüüd "kaput" või väsinud on?

Kui jutt jäi pikk ja segane, siis vabandan, ei ole just autode kategoorias kõige teravam pliiats pinalis.

Suured tänud ette !
(12-12-2011, 11:45 PM)TM77 Kirjutas: [ -> ]Tere kõigile!

Sai ca 1 kuu tagasi endale soetatud E220 CDI 125KW 2007a. elukas. Tundus hea valik!

Ostetud sai eraisikult, aga tundub, et ei olnud hea idee kuna probleemid hakkasid ca 1 nädala pärast. Eusa_wall

Probleem järgmine: Esineb suuresti külma mootoriga - "madala käigu müra" kui sõita konstantse kiirusega, mistahes käiguga (just seal 1200 pöörde ümbruses) ja lisaks tekib konkreetne vali "vile" salongi kiirustel 50km/h ja 70km/h.Algas kõik vähehaaval ja on ajapikku ainult suurenenud. Kui nüüd aga mootor soojaks läheb st. veetemp. sinna 80 kanti jõuab siis vile kaob täielikult aga see nn. madala käigu müra jääb kergel määral alles. Kui auto vahepeal seisma jätta ja maha jahtub, jätkub sama jama jne jne. Icon_sad

Olen püüdnud siin foorumites otsida analoogset probleemi, olen ka teadjate meeste käest uurind-puurind. Praegu olen jõudnud nii kaugele, et mulle öeldakse, et läbi on nyyd kas hüdromuhv või hüdroplokk.

Ühes kohas sai arvuti järgi lükatud, kus lükati välja hüdro (ehk nii muhv kui ka plokk), ja nn. sümptomid kadusid. Nüüd on veel vaja välja selgitada kumb nendest on. Kuna aga auto sai alles värskelt soetatud siis niisama vahetama hakata umb-ropsu emba-kumba neist on lihtsalt 50:50 võimalusega riski peale minek ja raha mõttes seda valet poolt külastades ei saa absoluutselt lõbus olema. Kõige targem oleks (mida on mulle kõik seletanud), et tuleks sama tüüpi auto hüdroplokki proovida (mille lahti võtmine ja korraks alla panemine on kiire).

Kas keegi teab kedagi või juhuslikult on olemas antud masina hüdroplokki, et saaks probleemi tuvastada ja sealt edasi liikuda? (hetke seisuga kuskilt ma seda leida ei ole suutnud ja kellelgi pole ka niisama seda vedelemas; uhkematesse kohtadesse pole ka pöördunud, pole seda rahakest peale auto ostu ja enne jõule väga niisama jagada ka)

Lisaks, äkki kellelgi kogemus, kas antud teemat annab kuidagi lihtsamalt selgeks teha, kumb see nüüd "kaput" või väsinud on?

Kui jutt jäi pikk ja segane, siis vabandan, ei ole just autode kategoorias kõige teravam pliiats pinalis.

Suured tänud ette !

Kontakteeru kasutajatega wdb240 vöi r129, nemad oskavad sind aidata.
Ega tegemist pole 689mko numbriga autoga? Olen viimasega teinud suure avarii, mis nö kanti maha, kuid vurab rõõmsalt linnas edasi.
Midagi peaks riiulil üle olema
Tere jälle,

Tänud vastukaja eest.

Täna tuli mul täna kõne juhuslikult, et tulge hüdroplokki proovima, et teada saada kas minu auto plokk on siis "õhtal".
Hakati siis lahti kruvima ja "oo jee" üllatus- voolab välja täiesti must õli ja räägitakse veel mulle miskist tahma olemasolust.
Küsin siis oma idiootliku küsimuse meistri käest et "mis siis?" ja vastus lihtne ning konkreetne " kast perses". Ehmatus oli loomulikult õudukas kuubis! Selle peale keelduti veel enda hüdroplokki proovimast kuna minu käigukast võib selle perse kohe keerata.

Sai sealt pikalt uuritud-puuritud, pommitatud igasuguste küsimustega nii rahadest kui ka oletuslikest asjade vahetustest. Öeldi, et nüüd esmasel pilgul neid sümptomeid arvestades ja õli vaadates, et läbi on hüdromuhv (pidavat ka tüüpviga olema!?), võibolla ka käigukast ja lisanduda võib ka plokk. Ainuke moodus teada saada on lahti võttes käigukasti ja sealt edasi liikuda, kui ta korras on.

Kas kellelgi on iseenesest pakkuda või teab kedagi kellel on antud auto hüdromuhvi (samuti hind?)? või pakkuda kogu käigukasti (5ne automaat)?

On kellelgi üldse ettepanekuid kuidas edasi käituda, mis järjekorras oleks ta rahakotile kõige sõbralikum?

Oskate soovitada kelle poole pöörduda?

Palju küsimusi ja probleeme, vabandan, aga elu ei ole päris lill.

Tänud ette kõigile!

Üks asi tuli veel meelde..
Kui auto ostetud sai, siis tal olevat üks sarniir (või midagi analoogset) äsja vahetatud, mille taga oli turbo või mingi intercoolri andur (ei mäleta mis mulle täpselt öeldi) ,mis oli kehvasti kinni ja peale minu paari kiiremat tiiru lahti olevat hüpanud ja rippuma jäänud. St ma sõitsin 1 päev ilma turbota (st. turbo töötas, aga puhus välja), enne kui ma tõstukile sain ja üks meister selle avastas ja kinni tagasi pani.

Peale seda, siis need eelpool mainitud probleemid alguse said. Kas sellest samast august mingit sodi ei saanud sisse minna, millest tingituna kuhugi hüdromuhvi või käigukasti seiklema jäi ja hakkaski neid probleeme tekitama ja midagi hävitama?

Küsimused ja loogika võivad longata kuna ise suurt autodest kahjuks ei jaga, aga samas ise jäin mõtlema, et äkki ongi see kõigi probleemide allikas??

(13-12-2011, 07:38 PM)TM77 Kirjutas: [ -> ]...
Oskate soovitada kelle poole pöörduda?
...

Kurb kuulda, kuid ma usun, et parima hinna-kvaliteedi suhtega abi saab Kadrinast. Käigukastid - R129, muu auto (sh. Eesti parim STARdiagnostikaThumbsup) wdb240.

Käigukastiga võiks iseenesest ka Lesven või Tuuliku tee kastimehed hakkama saada, kuid auto elektripool jääb neile tehnilistel põhjustel kättesaamatuks.
Võtan ühendust antud inimestega. Suured tänud abi eest! Smile

Loodan, et asi läheb rahakotile võimalikult valutult. Kogu kasti süsteemi vahetus oleks liig-mis-liig.