Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: O: C124 R6 aut. 1990-93, Mootori või käigukasti rikkega.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jõudu. Kuna juhtus nii, et libe tee + kogenematu juht + vale kiirus = eurotee kraav = esiots kõver ja taguots kõver. Pean alustama projekti C124 Turbodiisel. Otsin siis doonorit. Kuna olen originaali austaja, siis igasugu tuuning pillid võivad mitte tüüdata. Aastaarv võiks jääda 1990-1993 vahele. Mootor peaks olema 6-ne rida. Roostes ja avarii läbi teinud sõidukeid palun mitte pakkuda. Vaatan iga pakkumise konkreetselt üle. Mõistan, et antud parameetrite järgi on suhteliselt utoopiline leida midagi head, siis hinda ma määrata ei oska. Mägedesse minna ei maksa - see selgub asjade käigus.

Pakkumised PS või e-postile apsik@suhteline.com.
Telefon 5288358
Peeter
Hetkeseisuga leidsin ja tõin Saksast sobiva "doonori". Kuna linnasõite on 90%, siis arvan ma, et M103 küttekulu tekitab piisavalt suure miinuse eelarvesse. Lähi ajal kupee turbodiiseldamiseks. Loodan, et 300 turbodiisel oma 108 kilovatiga ning 273 väändega mootor ei tee kupeele häbi..... Originaalil siis hetkel 300 bensiin 132 kw ja 255 väänet...
(23-12-2011, 04:47 PM)apsik Kirjutas: [ -> ]Hetkeseisuga leidsin ja tõin Saksast sobiva "doonori". Kuna linnasõite on 90%, siis arvan ma, et M103 küttekulu tekitab piisavalt suure miinuse eelarvesse. Lähi ajal kupee turbodiiseldamiseks. Loodan, et 300 turbodiisel oma 108 kilovatiga ning 273 väändega mootor ei tee kupeele häbi..... Originaalil siis hetkel 300 bensiin 132 kw ja 255 väänet...

mina ehitasin ühe sellise proekti ! mul oli ce 300 138kw 1992a automaat, kliimaga ,püsikiirusega,
elektritöid oli väga palju ! elektrik võttis 2500 eesti krooni , ja tegeles selle autoga 15 päeva , et korda teha !
veel vaja vahetada paagid, juhtmed, voolikud ja veel palju asju !
hea auto oli lõpuks , aga sai müüdud juba !
(24-12-2011, 02:31 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]
(23-12-2011, 04:47 PM)apsik Kirjutas: [ -> ]Hetkeseisuga leidsin ja tõin Saksast sobiva "doonori". Kuna linnasõite on 90%, siis arvan ma, et M103 küttekulu tekitab piisavalt suure miinuse eelarvesse. Lähi ajal kupee turbodiiseldamiseks. Loodan, et 300 turbodiisel oma 108 kilovatiga ning 273 väändega mootor ei tee kupeele häbi..... Originaalil siis hetkel 300 bensiin 132 kw ja 255 väänet...

mina ehitasin ühe sellise proekti ! mul oli ce 300 138kw 1992a automaat, kliimaga ,püsikiirusega,
elektritöid oli väga palju ! elektrik võttis 2500 eesti krooni , ja tegeles selle autoga 15 päeva , et korda teha !
veel vaja vahetada paagid, juhtmed, voolikud ja veel palju asju !
hea auto oli lõpuks , aga sai müüdud juba !

Loodan, et saan ümberehitusega natuke lihtsamini hakkama. Kuna lisad on peaaegu samad. Aga hetkel arvan kogu juhtmestik läheb sedaanilt üle kupeele. Elame ja näeme - võib-olla kriban ka eraldi teema selle ürituse kohta...

mul ka oli teine 3.0 turbodiisel terve sõidukorras auto doonoriks
Ei tea mida tegi elektrik kaks nädalat, ju ei olnud pädev mees.
Olen vahetanud M104 OEM603 vastu.
Pole mingit vajadust vahetada kogu juhtmestikku, asjatu vaev.
Vaheta ainult mootori juhtmestik, saab lahti võtta pistikust, pistik on kaitsmekarbi põhjas. Vaja juurde vedada armatuurini ainult hõõgküünalde märguande tuli ja kaitsmekarbini tahoka signaal.
Tahokas tuleb panna diisli oma, ülejäänud kellad võivad samad jääda.
Kui on ka ökonomaiseri seier, siis sinna võid ühendada vaakum toru külge, siis näitab ka "midagi"
Paak jäi mul sama, võid ainult vahetada paagi sõela, diisli oma peaks jämedam olema ja tuleb teha bensu torule üleminek peenema peale, kasutasin ehitus poes müüdavaid vase liitmike, lihtne ja odav.
Mingid ühendused tuleb teha ka ülepinge kaitsme all, pole täpselt enam meeles, midagi keerulist polnud.

Kogu töö üksi peale tööaega tehes, koos mootori vahetusega ei läinud kahte nädalat.