Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: voolukadu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto T124 2,5d.Probleem selline,et tühikäiguvool on liiga suur 0,1A.Uste avamisel ilma salongivalgustuseta 0,5A.Kaitsme nr 9 eemaldamisel kõik korras.Selle all raadiopaneel ja sisevalgustus.Kuna tuled kustuvad viivitusega,siis kahtlustaks mingit reostaati või releed,mis sellega seotud.See esialgne oletus.Aga kus võiks see asi asuda.
Otsi viga tagaluugist.Seal üks kesklukku juhtiv lüliti koos aktuaatoriga,milles kontaktid kokku sulanud.
Oli endal 140 sama jama. Uue 100A/H akuga 2 päeva seistes enam starterit anda ei suutnud.
Sai siis põhjalikult uuritud ja selgus et selliseks õgardiks oli pulgalt töötav immo plokk mis blokeeris starteri ahela ja mingi klapi kõrgsurve pumba peal + oli plokil lihtsalt terve hunnik ühendamata juhtmeid?
Sai kogu see kupatus pealt minema visatud ja seisis auto terve talve garaazis. Mõne korra sai talve jooksul lihtsalt veidi käia lastud. Käivitus ka pärast enam kui kuuajast seismist -20 ga ühest matsust.
Laetule viivitus asub tule enda sees.
Jäta kaitse nr. 9 omale kohale ja võta tule pistik lahti, siis on selge, kuhu vool kaob.

Laetuled kipuvad vahel niimoodi "käituma" (peale mahapõlenud pooljuhi on mikroskeemilt samuti tüki välja löönud):

[Pilt: IMGP2660.JPG]



Kui laetuli on korras, lekib, järelikult, raadiost.
(Ega juhuslikult tegu Beckeriga ei ole..? Neil kipub toiteplokk samuti mõnikord maaga lühisesse minema....)
Seotus uste avamisega, viitab, siiski rohkem tulele.
Selge,eks ma siis uurin seda asja.