Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Roolivõimendi PUMP
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
mul jamab roolivõimendi pump, kui keeran rooli siis tuuleb jube hääl. Enne mõtlesin et mingi jama rihmaga vahetasin kõik osad mis rihmaga seotud see korraks aidanud aga varsti hääl tuli tagasi. Auto on 150K sõitnud ja nagu ma sain teda ümbes sel ajal need pumbad hakkavadki jamama.

Tahaks teada kas pumpa võib kuidagi remontida, palju maksab uus ja taastud ja kas on mõtet taastatud osta?

Ette tänades.
õli taset oled vaadanud? esimene reaktsioon karjuvale roolivõimule on õli vähesus...
Õli piisab igal pool,
päevadel vahetasin kõik võimalikud õlid, motoris kastis, taga sillas, vaatasin roolivõimendi õli taset ka.

Just sain teada et olemas selle pumpa jaoks nn rem. komplekt laager ja tihendi, kuid pooest ööeldi et neid ei ole olemas,
kuidas ma saaks täpselt teada mis on selle osa kood või veermiku parameetrid et googlist ootsida?
Võid proovida veel roolivõimendi õli filtrit vahetada. Kuigi eriti ei usu, et aitab.
Mis autoga tegu? Kas sul on latiga või karbiga? Mul tuttav, kes tegeleb auto remondiga rääkis et lühikese ajaga on tema juurde tulnud 3 uuemat MB millel roolivõim peetis. Esimesel üritasid ja taastasid pumba kuid kuu aja pärast oli jälle peetis ja siis osteti uus pump, mis maksis mitte vähe!
Tegemist oli w202 99'a mersuga,
juba sain hakkama, mu tuttav mehhanik päästis mind, pumpas oli sisse voltsitud laager mida ta sai kuidagi ära vahetada, muidu hinnad on sellised:
kasutatud pump 1500-2500,
taastatud 4000,
uus 10-12K.
Tere. Ei osanud oma teemat kuhugi haakida see tundus kõige lähem olevat. Nimelt on tekkinud sinna roolivõimu pumba kanti imelik tirin, mis juba soojenedes kaob. Ise kahtlustan siis pumba laagrit, kuigi rihmaseib ei tundu lõtkuga olevat. Kas on sarnaseid kogemusi (kas võib asi selles olla ja kas laager on eraldi vahetatav)? Autoks 300d s124 `88
Simmerit sai kindlasti vahetada, tõenäoliselt saab laagrit ka.
Vaata ega sul pingutus rullikul rihm ei vigise?
Rulli kinnitus kulub ära ja läheb natuke viltu mille tõttu rihm hakkab seal peal kigisema.
Pumba kohalt ei oska (veel) kommenteerida.

Aga vigin võib vabalt tollest Lauri viidatud rullikust tulla. Ja selleks ei peagi see rullik silmaga nähtavalt viltu olema. Lihtsalt väikesest lõtkust piisab... Kirjutasin sellest meie auto teemasse.
Rullik sai vahetatud ca aasta tagasi koos rihmaga aga kontrollin üle.
Täienduseks ammu unustatud teemale, häält tegid hoopis kulunud
rihmapinguti amordi puksid, amort ise ok aga puksid täitsa läbi. Diagnoosi panin kui amordi pealt kinni vajutasin ja tirin praktiliselt ära kadus. Natuke üle 300 krooksu ja mootor nurrub jälle.