Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M/V MB S500 W140 92a 1800€
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Natuke kurb masin aga temastki saab kord hea auto. Ei midagi võimatut korda teha lihtsalt uus tiib suunatuled natuke eeltööd lõpetada ja värvida. Ametlikult ca. 500€ läheks. näputöömehed saaks vast poolega hakkama Smile Endal pole lihtsalt aega sellist. (nb!Rootsi riigis ei oska inimesed liigelda!) aga asjast siis.
http://auto.motors24.ee/vehicles/339619-....aspx?pg=1&sort=paid hinda sooviks 1800€ kuna on vaja rattaid soome tööle minekuks. tel 5096122 ok1000@hot.ee Tänud kaasatundjatele!
Vahetus millegi teiste rataste vastu?
(27-11-2011, 08:52 PM)Reddog Kirjutas: [ -> ]Vahetus millegi teiste rataste vastu?

sobib täiesti Smile

Tere, et käisin ka seda autot Paidest Haapsalusse vaatamas. No mina selle auto eest üle 1000 euro kindlasti ei maksaks. Räägin sellest tripist täpsemalt siis natuke:

Esialgu läksin kohale, siis inimene kes näitama tuli seda S500, tahtis et mööda väikest kruusa teed talle järgi sõidaks, hästi porine ja auklik tee viis majani, kusgil 2-3 km. Siis hakkas eest ära peenestama selle Mersuga, no rämedalt. Mina oma 2.0 turbo Saabiga igal juhul järgi ei jõudnud ja autost hakkas kahju kui sain tunda poriseid auke jne. Nii, jõutsin ka siis lõpuks majani kuhu ta oli auto parkinud. Alguses tegin ümber auto ringi, vaatasin need kerevead üle nagu ta ennem telefonis rääkis, jah kõik oligi nii nagu piltidel ja roostet väga ei paistnud olevat. Vaakum pump ei tööta sellel autol, kuna uksi ei tõmba servo sulgurid kinni, ja pagasniku peal olevad tipud on ka koguaeg üleval ja peegleid ei tahtnud ka hästi kokku klappida. Siis küsisin sõita, et lähme teeme ühe tiiru trassil, et oleks tahtnud seda käigukasti ja mootori ja veermiku osa kontrollida. Mootor töötas normaalselt, ei olnud imelikke helisi jne. Ees ventika laager oli ka läbi, tean kuna enda omaga oli sama mure. Nii jõudes siis trassile, ütlesin auto omanikule, et ma vajutan gaasi põhja, et saada tunda kas auto ikka on 5.0 ja et sealt midagi kohe kapoti alt lendama ei hakka. Nii, kui käigukast jõudis 2se käiguni ja 4 pööret siis jäigi sinna toppama, rohkem edasi ei läinud ja käike edasi ka ei vaheta, kui just gaasi lahti ei lase. Omanik ütles selle peale, et sellel on piiraja peale pandud tehase poolt, kuna see on olnud " saatkonna " auto. Ma vaatasin selle vastuse peale kohe imelikult muiates, Big Grin et asi ei ole õige, pigem on asi käigukastis. Siis sõitsin üks 5-6 00 mteerit edasi, keerasin tagasi vajutasin uuesti gaasi põhja, et nagu mis mõttes piiraja? Siis nagu jooksis käigukast kokku teisel käigul ja 4 pöörel ja jäigi sinna. Selle peale " svipsis " omanik kõrvalt, tõmbas käigu 70-80 sõites välja ( N) peale, lülitas süüte välja võtmest ja pani uuesti käima hóopealt ja siis uuesti N käigupealt D peale. Ma polnud ennem selliseid vigureid näinud siis sellepeale küsisin, et mis sa nüüd teed??? Thumbsup Omanik ütles selle peale, et teeb ajule restardi!! Ja sillad ka kolisesid kruusateel auklikel teel sõites.

Rohkem ma ei rääkinud midagi, sõitsin maja juurde tagasi ja ütlesin, et kui sult keegi selle Mercedes-Benz 1000 euroga ära ostab on ikka v2ga h2sti saadud. Mina igal juhul pettusin selles pikas tripis, raisates oma aega ja raha. Keretööd oleks ka kindlalt rohkem maksma l2inud kui 500 eurot. + veel veermik tuleks korda teha. + arvan, et k6ik 4 amorti on läbi, kuna auto oli pmts. vastu maad. Ja veel kas siis uus käigukast või siis käigukasti kapitaal remont.

Igal juhul, järgmine huviline kes seda vaatama läheb, siis teab mis teda ees ootab! Wink
Eusa_clap
Kuna see auto on sama vana kui leib, siis ei olnud tal kastil ajusid vaid puhtalt hüdromehaaniline juhtimine. Käigukast annab küll vahetuse hetkel mootorile ühe juhtme kaudu teada, et nüüd on vahetus ja siis peaks mootor süüdet hilisemaks keerama. Miks ta üle 4000 p/min ei läinud - vot see võib nüüd küll mootorist tulla. Aga mõnus huumor on asja juures ikka Smile
Huvitav lugeda teised arvamusi, aga kuulge kõik teavad et heas korras S klass ei maksa 2 tonni eurot, mida te tahate selle hinnaga saada? Ülikorralik masin? Hea W140 S klassi Mercedes-Benz maksab siiamani rohkem kui 10k eurot.Eusa_angel
Ja kas sa arvad, et selle auto saaks korda 8000 euroga, et hiljem 10 tuh euroga müüma hakata?
Kuna olen ise teinud täiesti pmts. surnud hobusest korraliku elus hobuse sellisest samasugusest mersust, 91. aasta W140 S500st. Siis soovitan, et see aeg ja raha ei ole seda tegelikult väärt. Peab ikka olema eriline fanatt sellise autopuhul, et seda surnud hobust nüüd elustama hakata. See on muidugi minu arvamus asjast, teades kui olen veel hullemat läbi elanud sellise auto puhul. :Icon_razz

Aga muidugi, see W140 MB jääb ka mulle minu lemmikuks autoks. Smile